Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
the_dan BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 18:50    Onderwerp: vraag Reageren met citaat

ik zie op youtube veel van dit soort filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=jP74h5r4duw

ze zeggen dat je het moederboard enzo moet verhitten en babla

maar werkt dit echt,
want dit soort filmpjes zie ik ook bij de 360

just asking

maybeye it works
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat me een ding duidelijk maken, overhitten is nooit goed voor je moederbord, het kan gaan smelten, en dan moet je maar geluk hebben dat het weer krimpt.
Op de 360 werkt het bij de meesten maar een paar dagen/weken, je kunt het proberen, maar je moet niet gaan huilen als je laptop daarna helemaal niet meer werkt

of je probeert gewoon dit:
http://www.youtube.com/watch?v=1vIx6z04FXA&feature=related
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

dat zou ik maar niet doen ik had het wel geprobeerd bij me oude xbox 360 en die vloog de fik in ik denk dat de manier van XPowerStef de beste oplossing is
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

dan nei he ^^

kan me m4 uit de kast pakken ^^
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

als hardware kapot gaat is het nooit goed natuurlijk..
als je het repareert is het net als een stoel zet je er een wankelige poot onder heb je de kans dat de stoel alsnog kapot gaat als er teveel druk op komt...

heb zelf mijn oude xbox gefixt (open tray error) en de magneet van de dvd lade was losgeschoten werkt nu nog wel maar niet optimaal zoals hij hoort..

maargoed ding leest toch gebrande schijfjes gelukkig dus verlies er niet veel aan

p.s
mocht je scherm kapot zijn en je wil je laptop graag blijven gebruiken pak/koop een vga kabel en sluit hem aan op je tv
heb ik hier ook met een oude gedaan waar het scherm ook van dood is
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

antwoord
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 03:09    Onderwerp: Reageren met citaat

eehbiertje schreef:
als hardware kapot gaat is het nooit goed natuurlijk..
als je het repareert is het net als een stoel zet je er een wankelige poot onder heb je de kans dat de stoel alsnog kapot gaat als er teveel druk op komt...

heb zelf mijn oude xbox gefixt (open tray error) en de magneet van de dvd lade was losgeschoten werkt nu nog wel maar niet optimaal zoals hij hoort..

maargoed ding leest toch gebrande schijfjes gelukkig dus verlies er niet veel aan

p.s
mocht je scherm kapot zijn en je wil je laptop graag blijven gebruiken pak/koop een vga kabel en sluit hem aan op je tv
heb ik hier ook met een oude gedaan waar het scherm ook van dood is

ne t is echt me vidkaart

vga en hdmi geprobeerd geen van beide willen lukken
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: