Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 164, 165, 166  Volgende  
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Letters to Iwo Jima 8/10

Waar flags of our father pas na een uur interessant wordt en on the whole als een ietwat teleurstellende film gezien kan worden (nar mijn mening) , is deze film dan weer een schot in de roos. De film is een schot in de roos van het begin tot het einde, met geweldige acteerprestaties. Leuk eraan is ook dat sommige shots in flags of our father herbruikt zijn in deze film, wat toch een soort van "verbinding" geeft tussen de twee films. Intens genoten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

s1m0ne 7/10

Komische film met Al Pacino, over een regisseur die vindt dat acteurs en actrices te veel eisen en scrupules hebben (o.a. doordat een actrice die voor hem werkte belachelijke eisen stelde en het is afgebold). Licht kritische film op de huidge generatie (of van toen, cfr. Jennifer Lopez, e.a. toendertijd). Geen billenkletsenhumor, maar veel verfijnder en daarom ook genietbaarder. Onderschatte film + Catherine Keener deed daar in mee en heb er een boontje voor, zelfs in into the wild waar ze er redelijk "oud" uitzag, werd ik nog helemaal geil van 'r :p
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

eagle eye
+
redelijk spannend , funny , goeie actie
- voorspelbaar einde

7/10
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Prachtfilm, mijn beste bioscoopervaring ooit, en hier overdrijf ik niet. Dat het verhaal wat cliché is, moet je niet over zagen. Het is een film voor de massa wat zeker duidelijk voor je de film zelf ging zien, en daar kun je nu eenmaal geen ander einde bij verwachten. De 3D-effecten waren simpelweg prachtig

Na het zien van zulke films voel ik me geneigd om een blueray speler te kopen

ik geef niet graag 9/10, maar nu toch echt wel; 9.5/10

Ik raad hem aan iedereen aan!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

A Christmas Carol (in drie dee!) 8.5

Zeer mooi gemaakt en een geweldige voice cast! Verwacht maar niet een comedy van Jim Carry, want de film heeft ook zijn serieuzere kant en toch een paar heftige scenes voor de kleintjes. Ik was daar met mijn nichtje en ze deed toch een paar keer haar oren en ogen dicht.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
A Christmas Carol (in drie dee!) 8.5

Zeer mooi gemaakt en een geweldige voice cast! Verwacht maar niet een comedy van Jim Carry, want de film heeft ook zijn serieuzere kant en toch een paar heftige scenes voor de kleintjes. Ik was daar met mijn nichtje en ze deed toch een paar keer haar oren en ogen dicht.

ach wat schattig

avatar wil ik ook nog eens zien ja....

misschien dvd (of indien ps3 blueray)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Prachtfilm, mijn beste bioscoopervaring ooit, en hier overdrijf ik niet. Dat het verhaal wat cliché is, moet je niet over zagen. Het is een film voor de massa wat zeker duidelijk voor je de film zelf ging zien, en daar kun je nu eenmaal geen ander einde bij verwachten. De 3D-effecten waren simpelweg prachtig

3D neem ik aan ?
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

the Truman Show 7/10

Een film die geen introductie nodig heeft, is na al die jaren nog steeds even goed. Vooral Ed Harris vind ik schitterend spelen, hoewel Jim Carrey en z'n beste vriend ook een goede performance leveren.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

the Truman Show is inderdaad leuk.

Voor het laatst heb ik de nieuwste harry potter gezien xd
Opzich best leuk, alleen af en toe hadden de effecten wat beter gekunt.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
JasperCLA schreef:

3D neem ik aan ?

Ofcourse, een film die daar eens speciaal voor gemaakt is... Dat was een MUST
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Harry Potter and the Goblet of Fire en From Hell
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Terminator Salvation

7/10, geen slechte film
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hot Fuzz

Een actiekomedie die films als Bad Boys belachelijk maakt

8,9/10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

belachelijk maken is nu niet het woord dat ik zou zoeken
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Let it Be - 10/10

The Beatles zoals ze in de studio waren aan het eind van hun fabuleuze carrière, zeker voor Beatles fans een must-see.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was erg twijfelachtig voordat ik naar deze film ging. Omdat ik hem in 2D ging kijken en niet 3D, wat een blijkbaar must is bij deze film. In het begin van de film had ik hier ook de meeste moeite mee. Ik kon maar niet meeleven met de Na''vi en vond de effecten iets wat tegenvallen alsof ik naar een CGI cut-scene van een game keek.

Maar tegen de helft van de film veranderde dit en begon ik aan het volk te wennen. Hoe ik ze in het begin van de film erg vond lijken op een Groeten uit de Rimboe stam zag ik ze later meer als een menselijk ras die er ietswat raar uitzag, maar ook dat laatste went vanzelf. De animatie's van de Na'vi zijn erg goed gedaan en komen realistisch over maar vooral Pandora ziet er geweldig uit! Neytiri mag er trouwens ook best zijn en is imo ook de meest realistisch overkomende Na'vi kwa cgi en gedrag.

Verhaal viel wel wat tegen en had graag wat meer epische muziek gehoord of tenminste langere stukken. Het grote gevecht laat trouwens meteen zien dat regiseurs van films als Terminator 4 en Transformers 2 veel kunnen leren van James Cameron, prachtig in beeld gebrachte actie!

Avatar is jammer genoeg niet het meesterwerkje geworden dat ik hoopte dat het zou zijn, maar het is zeker weten de (actie) film van het jaar! Ik koop de film day 1 wanneer deze uitkomt op Blue-Ray aangezien de bios waar ik ben geweest aardig cheap was kwa beeld kwaliteit.

9/10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen meesterwerk en toch een 9/10??

aaaanywayz:

Star Wars: the empire strikes back 9/10

Film blijft fenomenaal op alle vlakken en is veruit de beste uit de hele reeks. qua opbouw, spanning en intrige, allemaal top.

Star Wars: Return of the Jedi 8/10

Deze film is duidelijk meer gericht naar de kids, als je kijkt naar de humor die er opeens verwerkt is. Behalve dit, blijft de film uiteraard goed, maar dient het meer om alles aan elkaar te knopen.

Prinses Leia ziet er imo elke film trouwens lekkerder en lekkerder uit, vind haar er hier zelfs echt geil uitzien.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Een 10 is bij mij een meesterwerk. En een 9 is een hele geweldige film die aan de rand van een meesterwerk ligt maar het toch net niet helemaal is geworden. Deze film had waarschijnlijk toch die 10 gekregen wanneer ik hem in 3D had gezien.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Let it Be - 10/10

The Beatles zoals ze in de studio waren aan het eind van hun fabuleuze carrière, zeker voor Beatles fans een must-see.

Ben jij een Beatles fan?
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

moet je daarvoor fan zijn? the beatles zijn gewoon tijdloos (ok, ik ben een fan, betrapt )
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Valentino Aledda schreef:
Geen meesterwerk en toch een 9/10??

aaaanywayz:

Star Wars: the empire strikes back 9/10

Film blijft fenomenaal op alle vlakken en is veruit de beste uit de hele reeks. qua opbouw, spanning en intrige, allemaal top.

Star Wars: Return of the Jedi 8/10

Deze film is duidelijk meer gericht naar de kids, als je kijkt naar de humor die er opeens verwerkt is. Behalve dit, blijft de film uiteraard goed, maar dient het meer om alles aan elkaar te knopen.

Prinses Leia ziet er imo elke film trouwens lekkerder en lekkerder uit, vind haar er hier zelfs echt geil uitzien.

Helemaal mee eens met je ratings, zoals wel vaker trouwens
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 20 Dec 2009 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Een 10 is bij mij een meesterwerk. En een 9 is een hele geweldige film die aan de rand van een meesterwerk ligt maar het toch net niet helemaal is geworden. Deze film had waarschijnlijk toch die 10 gekregen wanneer ik hem in 3D had gezien.

Helemaal mee eens.. Een meesterwerk is perfectie of ligt er hééél dichtbij.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Dec 2009 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hotel Rwanda: Prachtige film, echt een Afrikaanse Schindler's List. Ligt het trouwens aan mij of zijn het net de drie Belgische kolonies waar alle burgeroorlogen zich afspelen?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

The Abyss

Dragged on and on and on and on and on and on. Nee, niet een film waar je me nog eens mee mag vervelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sicko voor de les Engels. Beter dan Fahrenheit 9/11 in mijn ogen. Valt wel op: Belgie is absoluut niet anti-Amerika: Sicko, Fahrenheit 9/11 en Bowling for Columbine heb ik moeten zien voor school.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 91 van 166

Ga naar: