Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil graag deze game graag kopen, maar ik heb geen Paypal, dus weet ik niet hoe dit precies allemaal werkt. Kan iemand me hiermee helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon een Paypal account aanmaken; Het is gratis en het mooie van het systeem is dat je zelf je geld terug kan halen. Zie het als een extra rekening waar je zelf geld op kan zetten! http://www.paypal.nl/nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste merk voor een LCD tv?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Samsung.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Panasonic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA: Chinatown Wars op PSP of op DS ?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik denk zelf dat de DS versie leuker is om te spelen, vanwege de touchscreen minigames, op de PSP worden deze sneller saai en gemakkelijk. Maar de PSP versie ziet er wel scherper uit, heeft beter geluid en speelt voor de rest net zo soepel, al dan niet soepeler weg.

De keuze is aan jou.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

wie gaat Dante's Inferno allemaal kopen?
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga eerst de reviews afwachten en als ze goed zijn,later uit de budgetbak halen
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net de demo geprobeerd en ik moet zeggen dat het wel erg veel op God of War lijkt. Nou is dat natuurlijk een super toffe game en de 'Hell' setting vind ik ook erg gaaf. Dus waarschijnlijk ga ik hem wel kopen ja. Maar toch een klein beetje teleurgesteld in de demo... Hopelijk zitten er in de volledige game meer vernieuwingen
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 02:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:
Beste merk voor een LCD tv?

Loewe duh
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Jan 2010 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

is skate 2 leuk spel?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Jan 2010 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
is skate 2 leuk spel?

M'n broer heeft ooit nog aan skaten gedaan en voor hem zijn ze echt top. Maar als je niets met skaten hebt, denk ik niet dat het iets voor je is.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe kan pre-orderen op Bartsmit.com? of moet je je gewoon inschrijven wat er onder de game staat?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
hoe kan pre-orderen op Bartsmit.com? of moet je je gewoon inschrijven wat er onder de game staat?

Pre-order liever bij je lokale gameshop. Die verdienen de verdiensten naar mijn mening meer dan een speelgoedwinkeltje.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
brend5 schreef:

Pre-order liever bij je lokale gameshop. Die verdienen de verdiensten naar mijn mening meer dan een speelgoedwinkeltje.

Ja, betaal er dan gelijk ook maar 5 euro meer voor. (Y)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Remy Lanslots schreef:
brend5 schreef:

Ja, betaal er dan gelijk ook maar 5 euro meer voor. (Y)

Dat vind ik geen probleem. Een gameshop moet rondkomen van hun games, hardware en accessoires, terwijl een speelgoedwinkel als Bart Smit nog veel meer materiaal heeft waar ze geld uit krijgen. Dit is ook de reden dat dit soort winkels een game goedkoper kunnen aanbieden. Veel mensen kijken enkel naar de prijs, en letten verder niet op de reden waardoor het zo is gekomen. Stel je voor dat er geen gameshops meer zouden zijn, zou je dat dan niet erg vinden? Denk eraan dat er bij gameshops mensen staan die er verstand van hebben, die weten waar ze over praten omdat ze zelf al jaren gamen. Dit is voor mij ook veel waard, vandaar dat ik ook graag gameshops verkies boven speelgoedwinkels.

Overigens is dit bericht niet bedoeld om mensen verbaal aan te vallen, mocht dit zo overkomen. Ik wil echter mijn mening via tekst overbrengen op andere individuen, aangezien de mogelijkheid om dit verbaal te doen op dit moment niet aanwezig is. Mijn mening is onderbouwd, en hopelijk duidelijk voor de mensen die dit bericht zullen lezen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Achja, ik koop games waarvan ikzelf genoeg vanaf weet, in tegenstelling tot vroeger toen ik alles kocht wat er leuk uit zag. En graag zoek ik de winkel uit die het goedkoopste is omdat ik als ik dat doe, ook nog wat geld overheb om met mijn vrienden is een keer in de pauze iets te kopen.

Om het even kort te zeggen:

I dont give a shit.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Achja, ik koop games waarvan ikzelf genoeg vanaf weet, in tegenstelling tot vroeger toen ik alles kocht wat er leuk uit zag. En graag zoek ik de winkel uit die het goedkoopste is omdat ik als ik dat doe, ook nog wat geld overheb om met mijn vrienden is een keer in de pauze iets te kopen.

I dont give a shit.

Geen probleem. Ieder heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening, Guus.
Wat ik wel nog eventjes in het algemeen wil zeggen, is het volgende:

"Iedereen wil wel in een gameshop werken, maar ze ondersteunen? Geen denken aan!"
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
Trueskill schreef:

I dont give a shit.

"Iedereen wil wel in een gameshop werken, maar ze ondersteunen? Geen denken aan!"

Bij mijn lokale gameboer hier in Groningen garanderen ze dat games nooit meer kosten dan 55 euro, behalve Special editions natuurlijk maar toch. Dat vind ik een mooie zaak, hier haal ik dan ook al m'n nieuwe games.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Iedereen wil wel in een gameshop werken, maar ze ondersteunen? Geen denken aan!

Hier ben ik het nou niet met je eens, ik zou zelfs liever bij de Hema willen werken.

En, het is gewoon Trueskill.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Remy Lanslots schreef:
Trueskill schreef:

I dont give a shit.

Bij mijn lokale gameboer hier in Groningen garanderen ze dat games nooit meer kosten dan 55 euro, behalve Special editions natuurlijk maar toch. Dat vind ik een mooie zaak, hier haal ik dan ook al m'n nieuwe games.

lol Zoveel geld voor een game, persoonlijk betaal ik nooit meer als 40 euro voor nieuwe releases. Zelfs op de releasedag van Modern Warfare 2 kostte dit spel maar 40 euro op Mymemory. Dus waarom zou ik meer betalen ?

EDIT :Geplaatst: 05 Jan 2010 22:51
Weet iemand waar ik mijn PSP het best kan aanbieden ?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet dubbelposten.. en ik zou Marktplaats aanraden of rondvragen bij vrienden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Rondvragen bij vrienden doet het meestal goed. Vrienden kennen namelijk weer mensen die jij niet kent, dus is het goed mogelijk dat iemand iemand kent die een PSP zoekt. Als dit het geval is, kun je je PSP goed kwijt, hoor. Je moet alleen wel niet de hoofdprijs willen vragen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
Rondvragen bij vrienden doet het meestal goed. Vrienden kennen namelijk weer mensen die jij niet kent, dus is het goed mogelijk dat iemand iemand kent die een PSP zoekt. Als dit het geval is, kun je je PSP goed kwijt, hoor. Je moet alleen wel niet de hoofdprijs willen vragen.

100 of 110 euro is toch een goede prijs voor een PSP Slim & Lite in perfecte staat met 4GB Mem. Card ? (Incl. garantie en verpakkingen)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 24

Ga naar: