Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24 Volgende
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 06 Jan 2010 19:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Christian Vuye schreef: | Remy Lanslots schreef: | Rondvragen bij vrienden doet het meestal goed. Vrienden kennen namelijk weer mensen die jij niet kent, dus is het goed mogelijk dat iemand iemand kent die een PSP zoekt. Als dit het geval is, kun je je PSP goed kwijt, hoor. Je moet alleen wel niet de hoofdprijs willen vragen.  |
100 of 110 euro is toch een goede prijs voor een PSP Slim & Lite in perfecte staat met 4GB Mem. Card ? (Incl. garantie en verpakkingen) |
Even ter vergelijking, ik haalde mijn PSP Slim & Lite afgelopen juni splinternieuw bij de Bart Smit voor 100,- euro, voor een 4GB Mem. Card betaalde ik los nog 8 euro ofzo, denk dat 90,- euro beter is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Jan 2010 19:47 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Christian Vuye schreef: | Remy Lanslots schreef: | Rondvragen bij vrienden doet het meestal goed. Vrienden kennen namelijk weer mensen die jij niet kent, dus is het goed mogelijk dat iemand iemand kent die een PSP zoekt. Als dit het geval is, kun je je PSP goed kwijt, hoor. Je moet alleen wel niet de hoofdprijs willen vragen.  |
100 of 110 euro is toch een goede prijs voor een PSP Slim & Lite in perfecte staat met 4GB Mem. Card ? (Incl. garantie en verpakkingen) |
Even ter vergelijking, ik haalde mijn PSP Slim & Lite afgelopen juni splinternieuw bij de Bart Smit voor 100,- euro, voor een 4GB Mem. Card betaalde ik los nog 8 euro ofzo, denk dat 90,- euro beter is. |
Hmmm.... zal wel zien hoeveel er geboden wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 06 Jan 2010 20:45 Onderwerp:
| |

|
wil iemand nou ff mijn vraag beantwoorden
hoe kan je pre-orderen bij bartsmit.com? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Jan 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
M'n PSP aangeboden te ruilen met opleg van €40 tegen een tweedehandse PS3 40GB die net terug komt van een reparatie op 9Lives. Hopelijk wordt het iets ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 29 Jan 2010 21:45 Onderwerp:
| |

|
Ik wil mijn 2e PSP (had 'm omgebouwd om super chill PS1 en SNES games te spelen) verkopen met 8gb en 4gb memory stick, er heeft iemand €160 geboden. Is dat een goede deal?? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 30 Jan 2010 21:36 Onderwerp:
| |

|
NVM
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 30 Jan 2010 21:44; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 30 Jan 2010 21:44 Onderwerp:
| |

|
Wazzim schreef: | Ik wil mijn 2e PSP (had 'm omgebouwd om super chill PS1 en SNES games te spelen) verkopen met 8gb en 4gb memory stick, er heeft iemand €160 geboden. Is dat een goede deal?? |
Ja, voor zo'n prijs kan je al een nieuwe kopen. =) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Feb 2010 20:24 Onderwerp:
| |

|
Is er eigenlijk een game waarin je kapitein van een schip bent, en je moet kanonnen, bemanning aanschaffen. Missies doen enz?
Net zoals de Starfleet Command series. Of iets in die richting, maar wel een schip ter water geen ruimte.
Ook niet de MMO Seafight...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Feb 2010 20:41 Onderwerp:
| |

|
Port Royale? Cossacks?
Sowieso vind je zo'n games enkel op PC. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 07 Feb 2010 23:02 Onderwerp:
| |

|
Naja op de PC is geen enkel probleem.
Naja Cossacks nou niet echt en Port Royale lijkt me wel tof btw. Nee ik zoek meer zoiets als Age of Pirates, maar dat was ook niet een succes als ik de reviews moet geloven.
Dat Port Royale kun je volgens mij ook gedeeltelijk terug vinden in Empire Total War.
PS. was vergeten dat ik een reactie geplaatst had.^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 07 Feb 2010 23:06 Onderwerp:
| |

|
Sid Meier's Pirates! is geloof ik zo'n game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 07 Feb 2010 23:47 Onderwerp:
| |

|
Die ziet er wel leuk uit.
Maja kijk morgen nog wel wat filmpjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 16 Feb 2010 12:44 Onderwerp:
| |

|
Het battery pack van mijn Xbox-controller werkt nog hoogstens een halfuurtje. Kan ik de levensduur verhogen door het battery pack een tijdje in een koelkast of diepvries te bewaren? |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Feb 2010 23:07 Onderwerp:
| |

|
Mijn Xbox 360 ruilen tegen een Nintendo Wii? Is dit een goed idee? Ben eigenlijk wel klaar met al die aggresieve en geweldadige games. Ik heb overigens ook een PS3 dus heel veel mis ik niet enkel de exclusieve games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 22 Feb 2010 23:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Super Mario Galaxy, New Super Mario Bros., Red Steel 2, Metroid, No More Heroes, Mad World en nog wat unieke titels die toch echt zeer vermakelijk kunnen zijn. Het is dat ik het een zooitje vind om de Wii op mijn kamer te zetten, want anders had ik toch echt aan die Mario games gezeten. Hell, misschien doe ik dat nog wel binnenkort
Overigens; als ik jou was zou ik toch nog wel even Alan Wake willen spelen voordat ik het apparaat weg zou doen. Mits je een gaming PC hebt is een 360 naar mijn mening iets overbodig. Let wel, naar mijn mening, ik houd niet van Halo, sowieso niet van al die arcade FPS-games  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Feb 2010 23:30 Onderwerp:
| |

|
Ja precies! Zulke titels wil ik dan ook dolgraag spelen. En nee mij maakt het niet uit dat het er lelijk uitziet ofzo =P. Ga denk ik ook nog even wachten. Moet ook nog Mass Effect 2 (hoewel ik die kan spelen bij me neef) halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
Niet doen!^^
Xbox 360 is nog steeds gewoon top! En misschien dat we op het einde van het jaar nog echt iets revolutionair gaan zien met Natal. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:00 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Niet doen!^^
Xbox 360 is nog steeds gewoon top! En misschien dat we op het einde van het jaar nog echt iets revolutionair gaan zien met Natal. |
Vooral omdat je soms 3 rode lampjes krijgt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
Gezer: ik ben een beetje zat van dat fanboygedrag van je. Marciano geeft aan al een PS3 te hebben dus is je reactie compleet overbodig. Zie dit als een officieuze waarschuwing, het is genoeg nu met dat complete over the top fanboygedrag. Je maakt een karikatuur van jezelf zo.
Even opbouwende reactie voor Marciano: op de Wii zijn een aantal games waar je heel veel fun mee kunt hebben, maar mijn ervaring is dat het systeem niet genoeg biedt om je het hele jaar door plezier te bieden. Ik neem aan dat je em vooral de high profile exclusives wil hebben? Daar komen er imo wat te weinig van uit. Denk je, al vooruitkijkend en terugkijkend, dat de Wii met zijn Nintendo exclusives als Mario Galaxy 1,2...NSMB, Brawl, Kart e.d. meer lol kan bieden dan de 360 met zijn exclusives voor dit jaar, dan zou ik je aanraden de Wii eens een weekje te lenen van een maat oid.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:33 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Gezer: ik ben een beetje zat van dat fanboygedrag van je. Marciano geeft aan al een PS3 te hebben dus is je reactie compleet overbodig. Zie dit als een officieuze waarschuwing, het is genoeg nu met dat complete over the top fanboygedrag. Je maakt een karikatuur van jezelf zo. |
Als je er zo aan ergert negeer je het toch gewoon? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:37 Onderwerp:
| |

|
Daar gaat het niet om. Deze site, en dit forum, heeft regels. En onderdeel van de regel "Gedraag je niet als een aap" staat dat zulke fanboys en offtopic posters niet getolereerd worden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 18:25 Onderwerp:
| |

|
De Fire Emblem serie bestaat toch uit stand alone games die behalve de gameplay weinig relatie met elkaar hebben?
Nvm vanaf de Cube versie is het een ander verhaal. Das mooi kan ik de Cube versie proberen te bemachtigen net als de Wii versie.
De DS versie is een remake van de allereerste Fire Emblem.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Jun 2010 03:08 Onderwerp:
| |

|
Waneer kan je het beste de ACII dlc instaleren, nadat je de game uitgespeeld hebt of nog voor de sequences moeten beginnen?
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 22 Jun 2010 12:13; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 22 Jun 2010 05:36 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand van jullie toevallig het spel 'Warriors orochi Z' (ook bekend als 'the collective') voor de ps3? en wil je em kwijt, of weet je een speciaalzaak 'IN NEDERLAND' waar ik die kan kopen, en dus met of giro of directe bankverwerking kan betalen want ik heb geen creditcard of paypal en ben het niet van plan te nemen ook.
Nog een notitie: ik bedoel dus niet warriors orochi maar duidelijk die Z erachter he.
Het spel is niet buiten japan uitgegeven maar zaken die in bulk importeren kunnen em best hebben alleen ben ik niet zo bekend met alle speciaalzaken door nederland heen, ken er maar een klein aantal en die hebben em niet.
Mijn marktcontact wil em niet importeren omdat de invoer tax hoog is maar in bulk is dat dus geen probleem daarom wil ik het dus bij de speciaalzaken proberen of het geluk hebben dat iemand van jullie mischien het spel heeft en het wil doorverkopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Jun 2010 12:13 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Waneer kan je het beste de ACII dlc instaleren, nadat je de game uitgespeeld hebt of nog voor de sequences moeten beginnen?
Ben nu bijna op dat punt beland namelijk, zit in 10 of 11. |
Niemand?
En D: Jij steelt mijn plaats als de laatste poster! Crimineel! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24 Volgende |