Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Mooie avatar.

Zag hem al, ff veranderd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen ene post van jou is serieus te nemen als je naar die lama kijkt erna

Where are the girls when you need them
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

ik had het net wel heel dom hoor
een 'logo' van 800 bij 800 ofzo

Girls.. waar denk je, als je met je luie reet achter je pc zou weg gaan en de stad in zou gaan [uitgaan] zou je ze tegenkomen
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Ik ben ook vaak niet serieus hier te vinden, meestal maak ik droge opmerkingen of spamposts.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Nelus schreef:

Girls.. waar denk je, als je met je luie reet achter je pc zou weg gaan en de stad in zou gaan [uitgaan] zou je ze tegenkomen

Ik heb het over die 14 jarige meisjes om mijn vraag te beantwoorden
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Dellion schreef:
Nelus schreef:

Ik heb het over die 14 jarige meisjes om mijn vraag te beantwoorden

Jaha dat zeggen ze allemaal..

@ Treuskill

Wie is hier wel serieus?
dat moet je inreallife al veels te vaak, geen gek gaat dat hier ook nog eens doen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Speciaal voor Marietta

Lees het artikel

Daarna mijn comment:
Nou vraag ik me af wat de gewoonten zijn van die 14 jarige meisjes hier
Terug naar boven
Marietta BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Speciaal voor Marietta

Lees het artikel

Daarna mijn comment:

Ik doe het morgen, want ik MOET nu slapen, mijn ouders denken dat ik slaap, en ik heb de laptop terug gejat, dus ik lees het morgen, Want ze zijn thuis .. oke?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

MARIETTASOAD schreef:
Nelus schreef:
Speciaal voor Marietta

Lees het artikel

Daarna mijn comment:

Ik doe het morgen, want ik MOET nu slapen, mijn ouders denken dat ik slaap, en ik heb de laptop terug gejat, dus ik lees het morgen, Want ze zijn thuis .. oke?

I loled
Terug naar boven
Marietta BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat maar , ik heb het al gelezen..
Wat kansloos dit
Tuurlijk doen wij dat niet xD
leraar: hee Marietta, wel bij de les blijven he? xD

Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Zie je, mijn verwachting had ik al gegeven in -/+ topic
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

@nelus: mooie ava trouwens!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks, waar blijft jouw kerst-editie?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Thanks, waar blijft jouw kerst-editie?

Je hebt geen avatar, of ligt dat aan mij? Of was dat juist de grap?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb wel een ava Kijk maar in de kerstboom picture
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 09 Dec 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ik heb wel een ava Kijk maar in de kerstboom picture

Ik zie hem niet iig, dat was nou juist de grap van mijn post...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Feb 2010 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/article/detail/1069399/2010/02/18/Enkel-Amerikanen-en-Canadezen-luier-dan-Belgen.dhtml
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Feb 2010 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/article/detail/1069399/2010/02/18/Enkel-Amerikanen-en-Canadezen-luier-dan-Belgen.dhtml

Kan kloppen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Globale domheid FTW!

Volgens een Britse overheidsstudie zijn 'milieuvriendelijke' biobrandstoffen schadelijker voor de planeet dan normale fossiele brandstoffen. Dat meldt The Times. Indien het aandeel van biobrandstof groter wordt, leidt dat tot honderdduizenden hectare verwoest bosgebied. De wouden moeten immers platgebrand worden om plaats te ruimen voor plantages.

Meer emissie
Het gebruik van palmolie in plaats van fossiele brandstof zou zo de CO2-uitstoot met 31 procent doen toenemen, en daarmee net het omgekeerde bereiken van wat de Europese Commissie beoogt. De doelstelling van de Commissie is namelijk dat elke liter biobrandstof 35 procent minder emissie tot gevolg heeft in vergelijking met zijn fossiele tegenhanger.

Volgens The Times, die de studie kon inkijken, uitte het Directoraat-generaal Landbouw en plattelandsontwikkeling van de Commissie in een interne memo zijn ongerustheid over deze cijfers, die de winstgevende Europese industrie van biobrandstoffen schade kunnen toebrengen. Momenteel moet 3,25 procent van alle verkochte brandstoffen afkomstig zijn uit gewassen. Dat cijfer zou tgen 2020 moeten stijgen tot 13 procent.

Nieuwe regels
Europa zou nu proberen om deze doelstelling veilig te stellen door nieuwe regels uit te vaardigen die zeggen dat palmolie wel degelijk 'duurzaam' is indien ze gewonnen wordt in een 'voortdurend bebost gebied'. Die regels zouden er ook voor kunnen zorgen dat het omvormen van bos naar palmplantage niet in strijd met de EC-criteria is.

Nochtans heeft het platbranden van regenwoud om er een biobrandstofplantage van te maken nogal wat nefaste gevolgen voor het milieu. Door het platbranden komt er zoveel koolstof vrij, dat het voor de palmolieplantage liefst 840 jaar duurt om die weer op te nemen.

Diersoorten bedreigd
Los daarvan houden dergelijke bioplantages ook gevaren in voor de biodiversiteit. Zo heeft de vernietiging van regenwoud op het Indonesische eiland Sumatra geleid tot de bijna-uitroeiing van de orang-oetan in de regio. Momenteel nemen palmolieplantages er vier keer zoveel land in beslag als het regenwoud, het natuurlijke habitat van het dier. (tw)
http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu/article/detail/1074077/2010/03/01/Biobrandstof-schadelijker-voor-planeet-dan-fossiele.dhtml
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

"Alle zelfmoordterroristen naar de hel"

Voor het eerst heeft een hooggeplaatste moslimgeestelijke in het Engels een fatwa uitgesproken over zelfmoordterroristen die in naam van Allah aanslagen plegen. De gerespecteerde Shaikh ul-Qadri stelt in zijn 600 bladzijden tellende fatwa dat terrorisme nergens in de Koran wordt goedgekeurd en dat zelfmoordterroristen rechtstreeks naar de hel gaan. Zo countert de man de extremistische propaganda die zelfmoordterroristen ronselt door hen het martelaarschap en 72 maagden in de hemel te beloven.

Elke vorm van geweld is absoluut tegen het islamgeloof. De tragedie is dat terroristen proberen te bewijzen dat crimineel en godslasterlijk gedrag gerechtvaardigd is als reactie op buitenlandse agressie onder het mom van het verdedigen van de islam.

Shaikh ul-Qadri
Een doorsnee-moslim veroordeelt aanslagen zoals die van 9/11 even hard als niet-moslims. De veroordelingen van dat zelfmoordterrorisme vanuit islamitische hoek zijn er ook altijd geweest, maar de doorbraak bij dit initiatief is driedubbel: enerzijds brengt Shaik ul-Qadri (51) zijn fatwa in het Engels en verder verspreidt hij die ook op het internet. Anderzijds nam een hooggeplaatste moslimgeestelijke nooit eerder zo ondubbelzinnig, zo uitgebreid en zo expiciet afstand van de link terrorisme-islam. In de strijd tegen de wijdverspreide propaganda van extremistische moslimorganisaties (onder meer op het internet) kan deze fatwa tellen. Hij beseft dat hij het moslimterrorisme met deze fatwa niet zal uitroeien, maar hij hoopt wel kandidaat-zelfmoordenaars te doen twijfelen.

Tragedie
In niet mis te verstane bewoordingen veroordeelt de hooggeplaatste geestelijke terrorisme en andere misdaden. "Elke vorm van geweld (zoals ontvoeringen, aanslagen en moorden) is absoluut tegen het islamgeloof. De tragedie is dat vandaag terroristen, moordenaars en relschoppers proberen te bewijzen dat crimineel en godslasterlijk gedrag gerechtvaardigd is als reactie op buitenlandse agressie onder het mom van het verdedigen van de islam. Het kan echter op geen enkele manier toegelaten zijn om buitenlanders onrechtmatig gevangen te houden of te vermoorden. Wie dat doet, heeft geen uitstaans met de islam en gaat naar de hel."

Gerespecteerd
Shaikh ul-Qadri is uit Pakistan afkomstig en zijn beweging Minhaj-ul Quran is heel bekend en gerespecteerd in moslimkringen. Hij is een 'shaikh ul-Islam', één van de hooggeplaatste personen in de islamitische rechtspraak. De Britse tak van zijn organisatie telt 25.000 leden. Zijn veroordeling van het terrorisme zal uiteraard niet in goede aarde vallen bij de extremistische moslims die in elke vorm van afkeuring van hun ongenuanceerde godsdienstige visie alleen maar een 'takfir' zien: een teken van ongelovigheid.

Counter
Bij antiterreurcellen en 'mainstream' islamgeestelijken klinkt de fatwa wel als muziek in de oren. Ze hopen dat het initiatief van ul-Qadri twijfelaars zal overtuigen weg te blijven van het terrorisme en aanslagen in de naam van de islam en zien de fatwa als een sterke counter van de extremistische retoriek, vooral uit Saoedische hoek. "Dit is een positief initiatief dat de mening vertolkt van heel wat islamitische hooggeplaatste geestelijken", zegt Inayat Bunglawala, de gewezen woordvoerder van de Britse Moslimraad en sinds kort voorzitter van zijn eigen anti-extremistische groep 'Muslims4UK'. "Alles wat helpt om jongeren weg te houden van geweld en zij die ertoe oproepen, juichen wij toe." (hlnsydney/kh)
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Veenendaal gespannen voor weekend

VEENENDAAL - Veenendaal wacht gespannen op het weekend na de gewelddadige overvallen afgelopen zaterdagnacht. Vanmiddag om vier uur geeft de burgemeester een persconferentie die RTV Utrecht live uitzendt.

De persconferentie zal gaan over de onrust die ontstond na de serie overvallen. Waarschijnlijk zullen dit weekend extra maatregelen worden getroffen om te zorgen dat alles rustig blijft in het Veense dorp.

Op internet circuleren inmiddels berichten over knokploegen die dit weekend willen afreizen naar Veenendaal. Die zouden het voorzien hebben op Marokkanen, die als schuldige worden gezien aan de overvallen. In het vrijdaggebed in de moskee doet de imam een oproep aan getuigen om en mensen met informatie om zich te melden.

------------

Gezelliggggg.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

http://videogames.yahoo.com/events/plugged-in/rare-nintendo-game-is-40-000-windfall/1391148

Belachelijk dat mensen even 40K neerleggen voor een stukje plastic.

Het is altijd leuk om iets zeldzaams te hebben daar niet van, ik vond het vroeger ook altijd tof als ik weer een glimmende Pokèmon kaart had in mijn pakje of wat dacht je van Mew, dat was een van de redenen waarom Red & Blue zo waanzinnig goed verkochten toendertijd.
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
http://videogames.yahoo.com/events/plugged-in/rare-nintendo-game-is-40-000-windfall/1391148

Dat gaat echt nergens over... Ik vind 50-60 euro vaak al erg veel Leuk hoor zo'n collector's item, maar wat doe je ermee? In je glazen kast zetten? Games zijn ervoor om gespeeld te worden!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kernbommetje gooien op olielek?

Citaat:
Het begon als toogpraat, maar na de zoveelste mislukte poging van BP om het olielek te dichten (het zaagblad zit nu weer vast in de leiding) begint de optie om een nucleair wapen te gebruiken om de oliebron voorgoed te dichten over steeds meer tongen te rollen. Complete waanzin of toch niet? HLN.BE zocht het voor u uit.

http://www.hln.be/hln/nl/7179/Olieramp-Golf-van-Mexico/article/detail/1113563/2010/06/03/Een-kernbom-om-het-olielek-in-de-Golf-te-dichten-goed-idee-of-complete-waanzin.dhtml
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Het is altijd leuk om iets zeldzaams te hebben daar niet van, ik vond het vroeger ook altijd tof als ik weer een glimmende Pokèmon kaart had in mijn pakje of wat dacht je van Mew, dat was een van de redenen waarom Red & Blue zo waanzinnig goed verkochten toendertijd.

Dat spel heb ik
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 26 van 27

Ga naar: