Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
JasperCLA |
Geplaatst: 04 Dec 2009 19:40 Onderwerp:
| |

|
Age of empires 2  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 04 Dec 2009 19:47 Onderwerp:
| |

|
De 2D Prince of Persia, ik kan me nog een keer herinneren dat mn vader het speelde, en ik toekeek. Hij speelde het uit en ik dacht, wow, dit wil ik ook spelen
Cabal heb ik toen ook veel gespeeld, samen met m´n broertje of neef. Heerlijk simpel schietspelletje.
Age of Empires 2 en Age of Mythology heb ik heel veel heel erg goede herinneringen aan, net als Half-Life de originele, en ook al zijn deze erg recent, ik heb goede herinneringen aan de eerste 2 Brothers in Arms games... Ook de originele Call of Duty, die me eigenlijk in het hele online gebeuren trok, en waar ik begon met modden, is speciaal voor me. Uiteindelijk is elk spel speciaal voor me, hoe slecht het ook was, ik kan er altijd wel een verhaal bij verzinnen wat ik ermee beleefd heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 04 Dec 2009 19:50 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | De 2D Prince of Persia, ik kan me nog een keer herinneren dat mn vader het speelde, en ik toekeek. Hij speelde het uit en ik dacht, wow, dit wil ik ook spelen
Cabal heb ik toen ook veel gespeeld, samen met m´n broertje of neef. Heerlijk simpel schietspelletje.
Age of Empires 2 en Age of Mythology heb ik heel veel heel erg goede herinneringen aan, net als Half-Life de originele, en ook al zijn deze erg recent, ik heb goede herinneringen aan de eerste 2 Brothers in Arms games... Ook de originele Call of Duty, die me eigenlijk in het hele online gebeuren trok, en waar ik begon met modden, is speciaal voor me. Uiteindelijk is elk spel speciaal voor me, hoe slecht het ook was, ik kan er altijd wel een verhaal bij verzinnen wat ik ermee beleefd heb  |
Vooral die ook ja, die heb ik echt platgespeeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 04 Dec 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
<3 die hele manier van die culturen naar eigen hand zetten om er een geweldig spel van te maken. Het geweldige avontuur met Arkantos kon me ook heel erg boeien toen, terwijl als ik er op terugdenk het een vrij simpel mythologisch verhaaltje was Respect hoor, misschien onbewust wel een van de oorzaken dat ik tegenwoordig Grieks op school heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Dec 2009 19:54 Onderwerp:
| |

|
Spijtig genoeg is Ensemble Studios er niet meer....  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 04 Dec 2009 20:05 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Spijtig genoeg is Ensemble Studios er niet meer....  |
Ik hoop iig dat er een opvolger voor de Age of Empires komt, heb er zin in! (WOI & WO II graag) |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 05 Dec 2009 05:45 Onderwerp:
| |

|
ff7 maar dat heeft weinig met het spel te maken maar meer met de situatie destijds, geen zin om er weer over uit te wijden tis redelijk persoonlijk, in het kort heb ik ff7 met mijn vader gespeeld net voor zijn overlijden, en de muziek van dat spel vooral doet me aan de laatste dagen denken snappie.
Daarnaast even ietsjes verder terug in de tijd, mario 3 op de nes en megaman 2 voor de gameboy.
Dat is de absolute nostalgie voor mij.
En iets recenter: suikoden 2 voor de psx.
Een van de weinige spellen (in totaal niet meer dan 3) waar ik tranen in mn ogen van had bij het einde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Dec 2009 06:47 Onderwerp:
| |

|
Ik nog altijd aan GTA San Andreas op de PS2 ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris Luyten |
Geplaatst: 05 Dec 2009 09:33 Onderwerp:
| |

|
ik aan fifa99
heb dat als klein manneke echt kapot gespeeld op mijn pc |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 05 Dec 2009 09:52 Onderwerp:
| |

|
Half-Life 1/2
TES IV: Oblivion
Metal Gear Solid 1, 2, 3, 4 |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 05 Dec 2009 11:48 Onderwerp:
| |

|
Games zoals Fifa, Crash bash, Crash Team Racing;..Games waar ik veel fun heb beleeft met anderen en met mijn PA. Heb er echt mooie herinneringen aan. Tijdens de koude dagen lekker knus warm binnenzitten ik mijn broer en mijn PA CTR spelen tot de avond om dan samen iets lekkers te eten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris Luyten |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:07 Onderwerp:
| |

|
ik had hem op de pc, dat was nog al eens een voetbalgame!
met da één trucje da je zo over de ander kon springen,
het enigste trucje in heel het spel  |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:09 Onderwerp:
| |

|
Guitar Hero 3, ik begon en wist niet eens dat je moest aanslaan en nu haal ik Trough The Fire And Flames op expert. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:13 Onderwerp:
| |

|
Super Mario 64 was de eerste game die ik op een console speelde. Smash 64 ook wel vaak bij een vriend gedaan. Wat een tijden xD
GH3 vind ik ook nog steeds een mooie game. Die had nog echt het ouderwtse en simpele guitarhero idee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:18 Onderwerp:
| |

|
Oblivion
Grand Theft auto San Andreas (de eerste playtrough )
Kingdom Hearts (ook de eerste playtrough) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris Luyten |
Geplaatst: 05 Dec 2009 12:39 Onderwerp:
| |

|
ja aan gta san andreas heb ik eigenlijk ook wel goede herinneringen.
Altijd stiekem spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 05 Dec 2009 14:14 Onderwerp:
| |

|
Op de Snes (megadrive was mijn eerste console) heb ik het meest plezier op gehad. Titels zoals:
Super Metroid
Super Mario World
The Legend of Zelda: A link to the Past
Starwing
Donkey Kong Country
etc, hebben bij mij goede herinneringen. Maar ook: Sonic 1/2/3, Starcraft, Diablo 1/2, Warcraft delen doen mij naast de snes games dagelijks nog aan goede herinneringen waardoor ik ze op tijd van tijd nog speel. Nintendo blijft me maar verwennen al die jaren  |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 05 Dec 2009 15:09 Onderwerp:
| |

|
Crash Bash heb ik toch echt de mooiste herinneringen, altijd op die kleine ijsbeertjes met zo een hele grote gast hilarisch. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:40 Onderwerp:
| |

|
Lol hoevaak FIFA genoemd wordt
De games waar ik veel herrinderinge aan bewaard heb zijn.
International super star soccer deluxe. Eerste voetbal speld waar ik mn broer in kon maken (na lang spelen.)
Nintendo World Cup geweldig spel zeker met vier spelers !
Mario bros en duckhunt (Jeugdsentiment.)
Mortal Kombat 2. Nee geen nieuwe mario bij de aankoop van een SNES maar een geweldig vechtspel. Speel het spel nu nog steeds vaak, de eerste keer dat ik een Fitality, of babelity uitvoerde, dat ik net op tijd met Sub-Zero die zilveren ninja bevroor zodat ik hem af kon maken voordat hij mij de laaste kick gaf. ( En dat voor een koter van een paar jaar oud ! \)
En de eerste keer dat ik een FF of Lufia speelde waren ook geweldig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:48 Onderwerp:
| |

|
KotOR zowiezo.
Hoevaak ik dat spel al wel niet gespeeld heb, bij ver een van de beste spellen, voor mij dan, allertijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:53 Onderwerp:
| |

|
Jak and Daxter: The Precursor Legacy:
Eerst voor een week gehuurd bij Videoland, toen zelf aangekocht. Hele toffe game die ik meerdere keren heb uitgespeeld. Heb het spel nog steeds in mijn bezit, en zou het zeker nog spelen. Hopelijk ooit nog een remake? Of eventueel een nieuwe Jak and Daxter-titel met dezelfde gameplay.
Final Fantasy X:
Elke zomer speelde ik de titel, gezien de sfeer. Zodoende drie jaar gedaan over het uitspelen van de titel. Alle personages, Tidus, Yuna, Wakka, Lulu, Riku, Auron en Kimhari, zijn gewoon geweldig. Battle-systeem zit nog steeds goed in elkaar. Heb me er erg mee vermaakt.
Killer Instinct:
In 2005/2006 erg veel op de 1.4-aracdekast gespeeld. Mijn hoogdte record? Zo'n 80 matches op rij gewonnen! Ken overigens nog steeds alle Ultra's en Glitches.
More to come... |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 06 Dec 2009 20:30 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: |
Final Fantasy X:
Elke zomer speelde ik de titel, gezien de sfeer. Zodoende drie jaar gedaan over het uitspelen van de titel. Alle personages, Tidus, Yuna, Wakka, Lulu, Riku, Auron en Kimhari, zijn gewoon geweldig. Battle-systeem zit nog steeds goed in elkaar. Heb me er erg mee vermaakt.
|
deze speelde ik altijd bij een vriend erg leuk om die combo's met je controller buttons te doen en dan een vette aanval te krijgen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 06 Dec 2009 21:15 Onderwerp:
| |

|
Okee.. dit wordt een hele lijst:
De gehele GTA serie. - Mijn jaren aan GTA modden, geweldige dingen gemaakt en gedownload, verder zitten de games ook nog is vol met geweldige momenten.
Metal Gear Solid 3. - Heb nog nooit in een game of film gehad dat ik wilde dat iemand NIET doodging. Het moment dat ik The Boss zou moeten doden heb ik de controller gewoon voor me neergelegd omdat ik het NIET wou doen. Vervolgens denk ik.. druk maar is op een ander knopje(niet de schietknop) en ik schoot opeens The Boss dood. Ik kreeg toen een soort schrikgevoel van binnen zonder dat ik schrok. Blijft een raar moment dat ik zal blijven onthouden.
Mafia. - De gehele game heeft zo'n toffe sfeer. Auto's deuken ook nog is realisctisch in en de het verhaal en de missie's worden ook goed gedaan. In het begin van de game heb je een tunnel die naar beneden gaat. Ik ging toen meerdere keren daar naar beneden rijden om te zien hoe mijn auto er nu weer uit ging zien.=P Ook was dit de eerste keer dat ik een free roam game speelde die ik beter vond dan GTA.
Jazz Jackrabbit 2. - Erg veel gespeeld in multiplayer, was altijd die rooie.. Spaz ofzoiets.
Spyro - PS1[/b]
Sonic The Hedgehog 2 - Green Hill Zone geweldig level en muziek.
Max Payne 2
Donkey Kong Country - Game zag er mooi uit en de muziek en gameplay waren ook nog is tof.
Quake 2 - PS1 splitscreen was heel erg vet. Vooral door zo'n beam riffle waarin je vijanden met 1 schot dood had. Ben alleen wel de naam kwijt. Kwam zo'n paarse straal uit..
Super Mario Bros. 3 - Beste Mario platformer met een hele mooie artstijl.
Super Mario 64: extra vlieglevel is erg leuk!
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Super Smash Brothers - onwijs veel leuke herrineringen aan die multiplayer
De Timesplitters serie - De beste FPS serie vorige generatie!
Duck Hunt! - gespeeld toen op een verjaardag van een vriend van me, kapot zitten ergeren aan die hond. Toen nog geprobeerd hem neer te schieten door steeds die gun op hem te mikken maar dit kon niet.
Goldeneye 64 - multiplayer en singleplayer waren onwijs leuk om te spelen. Maar vooral de multiplayer met zijn 4en spelen is erg leuk.
Star Wars: Jedi Knight Academy - Toen een vriend op school aankwam met zijn verhalen over pro zijn hierin besloot ik maar een online te gaan tegen hem. Hij gebruikte zijn dual blades en ik mijn staff. Ik maakte hem af zonder dat die mij 1 keer aanraakte. =P
Hitman 1 - Die missie in dat hotel heb ik zovaak opnieuw zitten spelen. Je kan die missie elke keer weer anders gaan spelen. Beste missie in een Hitman game.
Hitman Contracts(?) - Had je zo'n missie in de Rotterdamse Haven. Hier liepen allemaal Nederlandse Bikers ofzoiets rond die heel idioot Nederlands spraken, erg geinig.
Gex - Heel maf spel maar wel erg leuk.
HEADZ - Geen idee waarom er helemaal niets over deze game is te vinden. Toen een keer gekocht op een markt. Heel erg geinig spel. Je speelt een alien die mensen moet doodschieten. Wanneer je die dood hebt dan vliegt er een hoofd weg en als je die pakt ben je diegene die je gedood hebt. Dus als je iemand doodmaakt die in een rolstoel zit kan je vervolgens gaan racen in een rolstoel, of wanneer je iemand doodmaakt die schots is kun je hem zijn en hamers gooien. Hele leuke herinneringen aan.
Alladin - Ik dacht op de NES, hele leuke 2D platformer
The Lion King - Ook deze was volgens mij op de NES, erg tof dat alle muziek uit de film ook in de game zat verwerkt.
Assasins's Creed 1 - De eerste keer dat ik een filmpje zag waarin Altair een hoge toren beklom en naar beneden sprong, kreeg ik gewoon een soort van hoogtevrees gevoel..
Fallout 3 - De gehele game zat vol met leuke momenten zoals Herbert. Maar het tofste moment vond ik het begin dat je als baby kon rondkruipen.
Conker Bad Fur Day - Ook hier verschillende momenten die echt heel vet zijn zoals het Matrix stukje of gewoon het begin dronken rondwandelen en praten met een vogelverschikker.
Dead Rising - Voor het eerst met een grasmaaier bezig zijn..
Zullen vast nog wel een boel games zijn die ik heb overgeslagen.. Nu geen zin om over te nadenken. [/b] |
|
Terug naar boven |
|
|
dennis3000 |
Geplaatst: 17 Dec 2009 14:07 Onderwerp:
| |

|
Hmm herineringen dan denk ik toch dat naar de wat oudere games moet gaan die ik back in days speelde.
1. Battlefield 2 Modern Combat (PS2) Geweldig spel speelde dat spel toen ik in groep acht zat ofzo en brugklas was geweldig met wat vrienden. Veel tijd ingestopken.
2. Fifa 2000 (Pc) mijn eerste Fifa spel ooit heb dat zo veel gespeeld toen.
3. Eerlijk is eerlijk Pokemon blijft een geweldig jeugd ervaring |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 17 Dec 2009 14:17 Onderwerp:
| |

|
The Legend of Zelda: Ocarina of Time. (Spreekt voor zich)
Call of Duty 2. (Langste tijd ooit doorgebracht aan een game)
Kingdom Hearts. (Blijft epic!) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |