Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:14    Onderwerp: twijfel twijfel Reageren met citaat

ok ik was van plan de ps3 te gaan kopen ,maar ik zag voor de 360 games als :lotr bfme en c&c 3 dat zijn echt games met mijn lievelings genre (rts) maar komen er nog leuke rts uit p 360 zoja welke ik weet echt niet ps3 of 360(speletjes als oblivion vind ik ook leuk)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Halo Wars komt nog qua RTS naar de Xbox 360, maar voor de rest moet je qua RTS nog altijd bij PC blijven. Je moet gewoon de exclusives eens tegenover elkaar zetten.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

kan je er een paar opnoemen voor beide aub
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamed.nl/view/24561

Bekijk bovenstaand artikel anders even voor de aantrekkelijke exclusives van 2007. Het artikel is zeker niet compleet, maar t geeft een aardig beeld.

Inmiddels zijn er ook al wat veranderingen: zo is Devil May Cry4 niet meer exclusive PS3, maar komt ie ook op de 360. Tevens verschijnen Uncharted: Drake's Fortune en een nieuwe Ratchet and Clank game nog dit jaar voor de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dnarbeis schreef:
kan je er een paar opnoemen voor beide aub
Microsoft heeft Halo 3, Project Gotham Racing serie, Forza Motorsport 2, Gears of War, Ninja Gaiden 2, Halo Wars, Shadowrun, Fable 2, Alan Wake, Banjo Kazooie 3. Sony heeft Killzone 2, Resistance, Ratchet & Clank, Uncharted, Eight Days, Heavenly Sword, Singstar, Motorstorm, Lair, Warhawk, enkele leuke downloadable games, FFXIII en MGS4. Het zijn geen volledige lijstjes maar een overzichtje van de grote namen.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ja en als ik games met het genre rts en rpg het leukst vind welke moet ik nemen en geen pc!!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezien het gemak waarmee PC games naar de Xbox 360 gepoort kunnen worden geef ik je de beste kans voor RTS games op de 360. C&C3 is tevens een hele mooie titel die ook op de 360 komt en (nog) geen PS3 release kent. Halo Wars belooft heel wat, dankzij Ensemble Studios (Age of Empires).

Overigens zou ik geen console van 400/600 euro halen voor enkele RTS games, daarvoor zou je eens verder kunnen kijken naar games die in het artikel staan die ik je gaf, of die in Joni's lijstje staan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dnarbeis schreef:
ja en als ik games met het genre rts en rpg het leukst vind welke moet ik nemen en geen pc!!
Wat voor RPGs? PC RPGs zoals Oblivion en Two Worlds? Dan ligt de 360 licht voor aangezien zij Fable 2 krijgen. PS3 heeft wel games zoals Untold Legends, maar die scoren niet echt. De toppers in het genre komen echter op beide consoles. Heb je het over Japanse RPGs zoals Final Fantasy dan is het de PS3 met de twee Final Fantasy games en White Knight Story.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ik doe het niet alleen voor rts en rpg 's maar die vind ik gewoon leuk ,maar de ps3 heeft ook geweldige games in voorschot
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

joni ik vind oblivion geweldig maar die komt toch ook op ps3?
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

en wat voor game is wite knight story
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dnarbeis schreef:
joni ik vind oblivion geweldig maar die komt toch ook op ps3?
Yep, die komt naar de PS3. Net zoals Two Worlds. De grote namen komen naar beide consoles. Alleen ligt de 360 voor omdat zij ook nog Fable 2 krijgen en die beter wordt dan untold Legends. White Knight Story is een Japanse real time RPG. Hier vind je informatie.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat het de ps3 wordt ik denk dat die een mooiere toekomst heeft ,dank je allemaal!! zeg mischien wat je van mijn mening vindt
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
ik denk dat het de ps3 wordt ik denk dat die een mooiere toekomst heeft ,dank je allemaal!! zeg mischien wat je van mijn mening vindt

Dat je eigen mening je eigen mening is...
Het belangrijkste is dat je zelf plezier hebt aan je console, niet wat anderen ervan denken.
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:

ik denk dat je het verkeert hebt. maar dat is gewoon ombelangerijk want het is jouw mening die hier telt. maar als jij zeker van bent dat de ps3 jouw consolle is en ook het gevoel hebt moet je het zeker kopen. meschien koop je de 360 wel als ie wat goedkoper wordt.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

denk je niet dat de ps3 ook nog rts en rpg s gaat maken
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:

RPG's komen er nog genoeg, maar rts'en denk ik een stuk minder.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
dnarbeis schreef:

RPG's komen er nog genoeg, maar rts'en denk ik een stuk minder.
Idd, maar dat is eigen aan een console sowieso.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

maja kga geen console kopen alleen omda die 3 zalige rts krijgt kga voor ps3 omda die god o w3 en nog paar zalige exclusives krijgt , dank je allemaal ,en kan iemand zeggen welke genres een beetje bij welke consoles "horen"
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dnarbeis schreef:
maja kga geen console kopen alleen omda die 3 zalige rts krijgt kga voor ps3 omda die god o w3 en nog paar zalige exclusives krijgt , dank je allemaal ,en kan iemand zeggen welke genres een beetje bij welke consoles "horen"

De PlayStation heeft meestal de meeste RPG's, hoewel dat de laatste tijd wel wat meer rechtgetrokken wordt. Verder ontwikkelen zoveel ontwikkelaars multiplatform dat de verschillen tussen de PS3 en Xbox 360 steeds kleiner worden. Nintendo is een geval apart, hoewel die ook steeds meer multiplatform games krijgt is de besturing natuurlijk het grootste verschil.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

oke dank je alemaal ,de wii zeker (niet echt mijn type)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: