Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Nov 2009 22:48 Onderwerp: World War II
| |

|
Ik ben momenteel in de ban van de World War II shooters, en ik zou graag van jullie weten welke games jullie me zouden aanraden.
De games mogen eventueel voor de PC zijn, mochten ze erg goed zijn. Echter doel ik met dit topic meer op de consoles, zoals vrijwel altijd. Ik ben al vrij bekend met het genre, en heb een klein aantal shooters al (uit)gespeeld.
Dus... welke shooters zijn tof en hebben de Tweede Wereldoorlog als thema? Give me you knowledge, pledges! |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 18 Nov 2009 22:49 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Nov 2009 22:56 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | MoH Frontlines |
Medal of Honor: Frontline is een van de titels die ik al uit heb gespeeld. Medal of Honor: Rising Sun ook, trouwens. Begin straks met Medal of Honor: European Assault. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 18 Nov 2009 23:26 Onderwerp:
| |

|
Call of duty:Big red one  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 18 Nov 2009 23:34 Onderwerp:
| |

|
de Brothers In Arms games  |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 18 Nov 2009 23:43 Onderwerp:
| |

|
MoH, CoD, BF, BiA
Genoeg grote franchises die (zeker vroeger) genoeg grote successen in het WWII genre hebben gehad  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Nov 2009 16:36 Onderwerp:
| |

|
Medal of Honor: Allied Assault
Voorganger van de Call of Duty - serie. Ontwikkeld door 2015 dat later is omgedoopt tot Infinity Ward  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Nov 2009 16:41 Onderwerp:
| |

|
Everybody_lies schreef: | Call of duty:Big red one  |
Call of Duty 2: Big Red One (evenals Call of Duty: Finest Hour en Call of Duty 3), heb ik momenteel wel in mijn bezit voor de PlayStation 2. Echter, ik heb die games (op Call of Duty 3 na, dan) nooit gespeeld.
Momenteel ben ik gestart met Medal of Honor: European Assault en ik moet zeggen dat de game me erg aanspreekt. Het is natuurlijk even wennen, aangezien je niet kunt sprinten zoals we dat tegenwoordig gewend zijn van de Call of Duty-titels, maar het speelt desondanks toch lekker weg. Verder is het ook weer een stukje nostalgie, aangezien je gebruik moet maken van Health Packs, en niet simpelweg eventjes kan schuilen. Het verhaal, welke natuurlijk altijd een belangrijke rol speelt in zulke games, zit ook goed in elkaar. Momenteel heb ik twee hoofdstukken voltooid, en ben ik nu aanbeland in het derde gebied in St. Nazaire, 'Lights Out in Port City'.
Om nog eventjes de voorgenoemde aanraders aan te halen, kan ik zeggen dat de Brothers in Arms-games mij ook erg goed lijken. Echter is er een probleem; het aansturen van je teamleden. Ik ben hier nooit goed in geweest, en daarom zou ik graag weten of dit gedeelte belangrijk is in deze reeks van games. De setting, authenticiteit van de titels en natuurlijk de naam, zit allemaal wel snor. Als ook het aansturen van je teamgenoten soepel werkt (als dit echt zo belangrijk is), dan zal ik me ook eens wagen aan, als ik me niet vergis:
- Brothers in Arms: Road to Hill 30
- Brothers in Arms: Earned in Blood
- Brothers in Arms: Hell's Highway
Overigens nog een klein vraagje. Brothers in Arms: Earned in Blood, werd slecht enkele maanden na het origineel uitgebracht. Moet ik deze titel dan zien als een soort van GOTY-versie? Of is het toch een compleet nieuwe game? Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 19 Nov 2009 17:25 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Everybody_lies schreef: | Call of duty:Big red one  |
Call of Duty 2: Big Red One (evenals Call of Duty: Finest Hour en Call of Duty 3), heb ik momenteel wel in mijn bezit voor de PlayStation 2. Echter, ik heb die games (op Call of Duty 3 na, dan) nooit gespeeld.
Momenteel ben ik gestart met Medal of Honor: European Assault en ik moet zeggen dat de game me erg aanspreekt. Het is natuurlijk even wennen, aangezien je niet kunt sprinten zoals we dat tegenwoordig gewend zijn van de Call of Duty-titels, maar het speelt desondanks toch lekker weg. Verder is het ook weer een stukje nostalgie, aangezien je gebruik moet maken van Health Packs, en niet simpelweg eventjes kan schuilen. Het verhaal, welke natuurlijk altijd een belangrijke rol speelt in zulke games, zit ook goed in elkaar. Momenteel heb ik twee hoofdstukken voltooid, en ben ik nu aanbeland in het derde gebied in St. Nazaire, 'Lights Out in Port City'.
Om nog eventjes de voorgenoemde aanraders aan te halen, kan ik zeggen dat de Brothers in Arms-games mij ook erg goed lijken. Echter is er een probleem; het aansturen van je teamleden. Ik ben hier nooit goed in geweest, en daarom zou ik graag weten of dit gedeelte belangrijk is in deze reeks van games. De setting, authenticiteit van de titels en natuurlijk de naam, zit allemaal wel snor. Als ook het aansturen van je teamgenoten soepel werkt (als dit echt zo belangrijk is), dan zal ik me ook eens wagen aan, als ik me niet vergis:
- Brothers in Arms: Road to Hill 30
- Brothers in Arms: Earned in Blood
- Brothers in Arms: Hell's Highway
Overigens nog een klein vraagje. Brothers in Arms: Earned in Blood, werd slecht enkele maanden na het origineel uitgebracht. Moet ik deze titel dan zien als een soort van GOTY-versie? Of is het toch een compleet nieuwe game? Alvast bedankt! |
Hrt aansturen van teamleden in brothers in arms verloopt imo heel soepel
Brothers in Arms: Earned in Blood is een nieuwe game in de brothers in arms serie en geen GOTY versie ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 19 Nov 2009 17:27 Onderwerp:
| |

|
Call of Duty: Modern Warfare 2! Omdat WOII verleden tijd is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Nov 2009 17:28 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Call of Duty: Modern Warfare 2! Omdat WOII verleden tijd is. |
Die game koop ik ook nog wel eens, hoor. Maar ik wil nu graag WWII-games spelen. Dus als je er nog een aantal weet... |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Nov 2009 10:06 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Nov 2009 12:37 Onderwerp:
| |

|
Wolfenstein  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 23 Nov 2009 13:52 Onderwerp:
| |

|
De 1e paar MoH's waren de besten van Medal of honor reeks Frontline was ook nog vet. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 23 Nov 2009 13:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Dec 2009 18:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Dec 2009 19:03 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | http://www.gametrailers.com/video/medal-of-spike-tv/59597
Het lijkt erop dat Medal of Honor ook ''Modern Warfare'' gaat  |
Ik hoop het echt niet... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|