Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 10:59    Onderwerp: Wat Vinden Jullie Van Gamed.nl Reageren met citaat

wat vinden jullie vet of niet vet aan gamed.nl
ik vindt het de #1 gamesite van nl
altijd goed up 2 date
ik wil ook graag weten wat jullie er van vinden?

Laatst aangepast door lil_mik3 op 22 Apr 2007 13:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou...ik deel je mening niet, Gamed is juist niet zo goed. Echt bagger site

Nee das natuurlijk niet waar

Gamed is echt een van de beste gamesites van Nederland en België (met of zonder trema?), ze posten zoveel nieuws en de laatste tijd ook bijna dagelijks een column/review/preview/artikel oid. Echt een top site, op de frontpage kom ik zeker al een tijd en vermaak me er altijd nog, gezellige members en natuurlijk de vriendelijke maar rechtvaardige redacteurs en andere medewerkers. Echt een top site dus
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Beste site ooit natuurlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Donaties zijn ook een mooie blijk van waardering
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is een leuke site, voor mij persoonlijk de leukste in de Benelux, maar natuurlijk nog niet perfect. Er is gelukkig nog altijd ruimte voor verbetering ^_^
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Het is een leuke site, voor mij persoonlijk de leukste in de Benelux, maar natuurlijk nog niet perfect. Er is gelukkig nog altijd ruimte voor verbetering ^_^

helemaal mee eens. maar ik vindt natuurlijk de gezeligheid van de members/redacteuren ook heel leuk.
Terug naar boven
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

jah tog heb je cker gelijk in niemand scheld hier enzo tis egt leuk gwn lekker praten over games en meer EGT goed voor elkaar gekregen
En alles is ook llekker overzichtelijk Egt Easy !! (Y)(Y)
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Akkoord. Maar dan moet je wel enkele affiliate programma's opstarten. Donaties zijn zo onpersoonlijk (...)
Play.com en bol.com hebben er, ik bestel er regelmatig en zou er geen probleem mee hebben dat via deze site te doen. En velen met mij, denk ik.

Over gamed.nl: wellicht de meest uitgebreide nederlandstalige gaming-site. Duimen omhoog voor iedereen die er aan meewerkt.

Erger me soms wel aan de 'schoenmaker die even van zijn leest weggaat zonder te kunnen verbergen welke leest hij het liefst gebruikt mentaliteit', maar da's detailkritiek
Gamed staat bij m'n favorieten in hetzelfde rijtje als ign, teamxbox en gamespot.com.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn favo's die ik altijd bezoek zijn ign.com (super vaak de eerste kijk op games), 1up.com (ik weet niet precies waarom, maar ze hebben vaak een goede kijk op games ... en ze hebben soms leuke specials en af en toe zelfs een primeur ), gamespot.com (de reviews zijn vaak erg goed en de beoordeling die eraan hangt vind ik vaak erg representatief voor de game) en gamed.nl! Zegt dit genoeg? Drie wereldwijd bekende site's en één nationale site?!
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kwam jullie per ongeluk een keer tegen toen ik aan het googelen was, ben vrij snel daarna ook lid geworden. Beste nederlandse gamesite. AL een hele tijd mn startpagina
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:

Erger me soms wel aan de 'schoenmaker die even van zijn leest weggaat zonder te kunnen verbergen welke leest hij het liefst gebruikt mentaliteit', maar da's detailkritiek

Hier ben ik wel even benieuwd naar, licht toe

En de rest bedankt voor de leuke replies natuurlijk
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
tarantino schreef:

Da's helemaal niet nodig. De vraag was wat ik vond van gamed.nl, niet of ik even de hele redactie aan een psycho-analyse wil gaan onderwerpen. Dat laat ik met plezier aan de professionals over.

Zoals ik al zei: detailkritiek.
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
tarantino schreef:

En de rest bedankt voor de leuke replies natuurlijk

sorry kon het niet laten
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Roderick schreef:
tarantino schreef:

Da's helemaal niet nodig. De vraag was wat ik vond van gamed.nl, niet of ik even de hele redactie aan een psycho-analyse wil gaan onderwerpen. Dat laat ik met plezier aan de professionals over.

Zoals ik al zei: detailkritiek.

Ik was oprecht benieuwd , beetje opbouwende kritiek is nooit verkeerd natuurlijk
@ FreeMad:
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik de rij met positieve reacties maar even onderbreken door te zeggen dat Gamed pure bagger is.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, oké, dan geef ik het ook maar toe. Het is zo'n k*t site, maar ik durfde het niet als eerste te zeggen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Apr 2007 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Gamed.nl is zo'n beetje de eerste site die ik opstart als ik op het internet ga. Ben eigenlijk beetje verslaafd aan deze site, elke keer kijken of er al reacties zijn enzo. Ik zit volgens mij ook echt minstens 1.5 uur op Gamed.nl per dag. Komt natuurlijk door de leuke discussies, hier en daar wat gesnauw (*kuch* Wiigirl *kuch* ...ik hou van je hoor ) tegen mensen die me niet begrijpen. Natuurlijk mag het afzeiken van fanboys niet ontbreken wat ik altijd weer met liefde doe tijdens de X360 cijfers of PS3 cijfers artikelen. Nintendo Wii, tsja daar kijk ik gewoon niet meer naar Niet geinteresseerd, tenzij ze weer een onderwerp onderling bij de commentaar hebben.

Nee maar ik ben echt beetje verslaafd zowat aan al dat game-nieuws. Ik kijk naast Gamed.nl ook op gametrailers.com, dat is namelijk de beste site qua media van games vind ik zelf. Ik begin Gamespot.com steeeds minder te bezoeken, ik weet niet waarom.

Ik ben op Gamed.nl ook echt de member die volgens mij het meest post (onder de niet-redacteuren) en Devilly vlak achter me.

Ik voel het meer als een soort leuke groep op een site waar je lekker mee kan praten enzo en de redacteuren zorgen voor het nieuws Lekker praten over games en vanalles. Hier en daar natuurljik meesterlijke opmerkingen tussendoor.

Maar volgens mij ben ik serieus verslaafd aan deze site Wordt een beetje obsessie zo, dat checken van artikelen en bij elke artikel checken op reacties. Of het forum checken, elke keer een leuke anti-nintendo opmerking bom in de Nintendo basis gooien
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 01:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol Nelus, nou dat gevoel heb ik ook een beetje dat ik verslaafd ben aan gamed.nl.
Want elke keer als ik het internet op ga dan kijk ik eerst even of er nog nieuw nieuws is .
Ben zeer tevreden over deze website en vind dat er vaak leuk nieuws tussen staat . Keep up the good work lads!

Gr
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 09:09    Onderwerp: Reageren met citaat

"Ik ben op Gamed.nl ook echt de member die volgens mij het meest post (onder de niet-redacteuren) en Devilly vlak achter me."

I'm coming, so watch your back!
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
elke keer een leuke anti-nintendo opmerking bom in de Nintendo basis gooien

NELUS STERF!!!!!!!
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Af en toe een beetje flamen is niet erg, zolang je het maar leuk houd tegen elkaar !

gr
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind gamed een van de beste sites, is goed up to date en het werkt goed (je hoeft niet elke keer dat je een artikel hebt gelezen vorige te drukken om een volgende te kunnen lezen). Ook is dit zon beetje de enige site waar je als gast kunt regeren.

Props,

Fragmaster
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ook is dit zon beetje de enige site waar je als gast kunt regeren.

Waar ik wel aan toe wil voegen dat het handig is (,want wat vind ik het irritant als ik op een site niet meteen kan reageren), maar dat het soms ook best wel irritant is. Het is tenslotte zo dat dat vaak de mensen zijn met de grootste mond.
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Citaat:
Ook is dit zon beetje de enige site waar je als gast kunt regeren.

Waar ik wel aan toe wil voegen dat het handig is (,want wat vind ik het irritant als ik op een site niet meteen kan reageren), maar dat het soms ook best wel irritant is. Het is tenslotte zo dat dat vaak de mensen zijn met de grootste mond.
Klopt, het is een vraag die wij onszelf keer op keer stellen. Voorlopig lijkt het echter het beste om gasten gewoon te laten reageren, voor het merendeel is het ideaal, her betrekt ze bij de site en vaak registreren ze zich na verloop van tijd alsnog. De spam zullen we moeten (blijven) verwijderen, maar dat hoort er nou eenmaal bij ^^
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 21 Apr 2007 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

tja want ik heb bijvoorbeeld eerst een tijd als gast gereageerd, dus het werkt wel
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: