Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Nash |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:33 Onderwerp:
| |

|
Smakelijk verschillen. Gelukkig is dat hier duidelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:42 Onderwerp:
| |

|
Ik doelde meer op Killzone/Resistance versus CoD4/MW2 eigenlijk. L4D vind ik een erg leuke game hoor en deel 2 zal ook wel prachtig zijn, maar die game met KZ2 of MW2 vergelijken vind ik een beetje ruw. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd, Resistance is veel leuker om te spelen ondanks dat CoD4 een pak knapper is. R2 en MW2 heb ik nog niet gedaan, dus daar kan ik nog niets over zeggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:48 Onderwerp:
| |

|
Om zo'n oordeel te vellen moet je CoD4 toch echt eens spelen Joni  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | Om zo'n oordeel te vellen moet je CoD4 toch echt eens spelen Joni  | Die heb ik gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Nov 2009 12:54 Onderwerp:
| |

|
...................................
Zu spät  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 20 Nov 2009 13:22 Onderwerp:
| |

|
Dawn of war II is mijn goty, hee wat een toeval hij kwam uit in het begin van het jaar.
Wel belachelijk dat mensen zeggen; Deze game is goty. Net alsof iedereen het daar maar mee eens zou moeten zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Nov 2009 13:48 Onderwerp:
| |

|
Killzone 2 is de beste FPS dit jaar imo, het is een hele standaard FPS maar het heeft toch nog een beetje zijn eigen unieke stijltje, de controls bijv..
Ik vind dat Batman: Arkham Asylum de GOTY op de PS3 met Ratchet & Clank: ACIT op de 2de plek die games verdienen veel meer aandacht dan dat ze krijgen. (Assassin`s Creed II nog niet gespeeld) |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Nov 2009 14:41 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: |
Sony fanboys zijn agressief, een irritant volkje en dat komt omdat ze de vorige generatie extreem verwend zijn. Een kind dat jarenlang op rozen leeft en daarna een proefje krijgt van het echte leven gaat ook zo lopen bitchen. Serieus Sony fanboys: grow the fuck up. De PS3 krijgt ge-wel-di-ge games maar het ENIGE wat jullie doen is fucking BITCHEN dat "game X" weer 2tiende tekort krijgt in review X...Ga er gewoon een beetje lol mee beleven ofzo. Daarnaast zijn PS3 games niet de heilige graal en mag daar zeker kritiek op geleverd worden, want hoewel PS3 games er over het algemeen schitterend uitzien, er zijn vaak minder uitziende concurrenten die leuker spelen. Laten Sony devs daar maar eens goed naar kijken.
/Einde rant.
Uncharted 2 is GoTY. |
Wat een geblabla van een redacteur zeg! Waarom zo afreageren op Sony fanboys? Ben je zelf een Xbox fanboy ofzo? Grow up! elke console heeft zijn fanboys en die zijn allemaal net zo erg. Daarnaast gaat het nu meer om het feit waarom games die net een week uit zijn (of nog niet eens) al een nominatie krijgen voor GOTY. Dit geeft aan dat heel die award shows weer lekker commercieel bezig zijn en met de hypes meegaan.
Dan de vergelijking van Killzone 2 en L4D2. Dit is niet zozeer gericht op welke game leuker is maar welke het meer verdiend om een GOTY nominatie te ontvangen. Beide zullen ze het overigens toch niet winnen. Maar als je L4D en L4D2 naast elkaar legt zijn er maar bar weinig verschillen op wat wapen na. Het eerste deel was echt tof en vernieuwend. Maar het 2e deel is gewoon niet veel anders dan het origineel. In mijn ogen meer een uitbreiding. De fans van L4D waren ook niet voor niets boos dat er nu al een vervolg aankomt.
Leg je Killzone en Killzone 2 naast elkaar dan spreekt het resultaat volgens mij voor zich. Dit is echt een hele nieuwe game met een boel verbeteringen en vernieuwingen.
Als je mij dan vraagt welke game de nominatie voor GOTY meer verdiend dan kies ik toch duidelijk voor Killzone 2. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 14:46 Onderwerp:
| |

|
^ Dat een game zoveel vooruit is gegaan op zijn voorganger maakt amper iets uit, het gaat nog altijd om hoe het spel zelf is, en niet hoe het spel vooruit is gegaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Nov 2009 14:54 Onderwerp:
| |

|
Dus als volgend jaar L4D3 uitkomt, met 0,0 vernieuwingen, dezelfde engine en gameplay dan moet hij ook genominieerd worden voor GOTY? Wat een onzin. Als iets belangrijk is bij games dan zijn het wel vernieuwingen.
Ik zeg overigens niet dat het een slechte game is. Maar het verdiend niet een GOTY nominatie omdat het zoveel hetzelfde is als zijn voorganger. Dan verdiend een game als Infamous of Brutal Legend een nominatie 10x meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:02 Onderwerp:
| |

|
Dat heet geen 'onzin' dat heet 'common sense'. Als iemand een spel koopt, kijkt die niet of het spel enige verbetering is op zijn voorganger maar of spel op zich gewoon goed is. Een spel dat duizenden verbeteringen maakt op zijn voorganger kan niet automatisch gezien worden als een goed spel, misschien brengt die ook wel weer duizenden fouten mee. Ik zeg niet dat KZ2 of L4D2 beter is dan de andere, ik heb het over jouw vergelijking. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:08 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Dat heet geen 'onzin' dat heet 'common sense'. Als iemand een spel koopt, kijkt die niet of het spel enige verbetering is op zijn voorganger maar of spel op zich gewoon goed is. Een spel dat duizenden verbeteringen maakt op zijn voorganger kan niet automatisch gezien worden als een goed spel, misschien brengt die ook wel weer duizenden fouten mee. Ik zeg niet dat KZ2 of L4D2 beter is dan de andere, ik heb het over jouw vergelijking. |
Vertel dat maar eens tegen GT, die geeft PS3 exclusive`s lagere score`s omdat zie niet origineel zijn, en vervolgens nomineren ze een gemodde L4D voor de GOTY.  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 15:15 Onderwerp:
| |

|
^ Dat is wel en dat vind ik ook bullshit. Zij gaven U2 ook een 9.3 omdat het niet origineel genoeg was  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 16:35 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: |
Wat een geblabla van een redacteur zeg! Waarom zo afreageren op Sony fanboys? Ben je zelf een Xbox fanboy ofzo? Grow up! elke console heeft zijn fanboys en die zijn allemaal net zo erg. Daarnaast gaat het nu meer om het feit waarom games die net een week uit zijn (of nog niet eens) al een nominatie krijgen voor GOTY. Dit geeft aan dat heel die award shows weer lekker commercieel bezig zijn en met de hypes meegaan.
|
Sony fanboys verdienen het, achterlijk groepje flutgamers zijn het. Sony fans (let op het woordgebruik) verdienen beter. Xbox fanboys zie je gewoon veel minder...ze zijn niet minder irritant, ze zijn alleen in veel kleinere getale en ze zeiken niet continu over hetzelfde door.
Gezer hierboven geeft maar weer aan hoe hatelijk de Sony fanboys zijn. Hoe lang is MGS4 nou al uit? Go take a fucking break. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 16:48 Onderwerp:
| |

|
Het gaat erom dat jij doorzeurt. Zeuren zeuren zeuren. Het hele topic is een zeurtopic van jou. Je zeurt maar door en door over dingen die er niet toe zouden moeten doen. Jij en ik weten beide evengoed dat er dit jaar geen game uit is gekomen die zo goed is als Uncharted 2. Verschil is dat ik straks geen topic ga openen als Uncharted 2 geen GOTY wordt op de VGA en jij wel. Kenmerk van een zeurende Sony fanboy die op zoek is naar een vorm van gerechtigheid die jij als gewone Sony klant helemaal niet nodig hebt.
Daarbij is de Forza versus GT discussie meestal aangewoekerd door akelige GT fanboys die in elk Forza topic een flame begonnen. Flamewars zag je veel minder in de GT nieuwsberichten. Rara hoe kan dat? Fanboys heb je aan alle kanten, het gaat erom hoe ze zich uiten en Sony fanboys zijn met stip het irritantste groepje etterbakken in de gameindustrie. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 17:23 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het gaat erom dat jij doorzeurt. Zeuren zeuren zeuren. Het hele topic is een zeurtopic van jou. Je zeurt maar door en door over dingen die er niet toe zouden moeten doen. Jij en ik weten beide evengoed dat er dit jaar geen game uit is gekomen die zo goed is als Uncharted 2. Verschil is dat ik straks geen topic ga openen als Uncharted 2 geen GOTY wordt op de VGA en jij wel. Kenmerk van een zeurende Sony fanboy die op zoek is naar een vorm van gerechtigheid die jij als gewone Sony klant helemaal niet nodig hebt.
Daarbij is de Forza versus GT discussie meestal aangewoekerd door akelige GT fanboys die in elk Forza topic een flame begonnen. Flamewars zag je veel minder in de GT nieuwsberichten. Rara hoe kan dat? Fanboys heb je aan alle kanten, het gaat erom hoe ze zich uiten en Sony fanboys zijn met stip het irritantste groepje etterbakken in de gameindustrie. | Dat is pas EPIC WIN. Mooi gezegd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Nov 2009 17:23 Onderwerp:
| |

|
Mijn vraag is waarom Gezer zich hier wat van aan trekt, ik bedoel, als jouw runner-up GOTY Killzone 2 is, waarom erger je je hier zo aan? |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 20 Nov 2009 17:30 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het gaat erom dat jij doorzeurt. Zeuren zeuren zeuren. Het hele topic is een zeurtopic van jou. Je zeurt maar door en door over dingen die er niet toe zouden moeten doen. Jij en ik weten beide evengoed dat er dit jaar geen game uit is gekomen die zo goed is als Uncharted 2. Verschil is dat ik straks geen topic ga openen als Uncharted 2 geen GOTY wordt op de VGA en jij wel. Kenmerk van een zeurende Sony fanboy die op zoek is naar een vorm van gerechtigheid die jij als gewone Sony klant helemaal niet nodig hebt.
Daarbij is de Forza versus GT discussie meestal aangewoekerd door akelige GT fanboys die in elk Forza topic een flame begonnen. Flamewars zag je veel minder in de GT nieuwsberichten. Rara hoe kan dat? Fanboys heb je aan alle kanten, het gaat erom hoe ze zich uiten en Sony fanboys zijn met stip het irritantste groepje etterbakken in de gameindustrie. |
je haalt me de woorden uit de mond |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Nov 2009 17:52 Onderwerp:
| |

|
Is dat alles waar je mee kunt komen?
Het gaat niet om het verschil tussen GT5 en Forza 3...dat boeit niet. Het gaat erom hoe Sony fanboys als jij ermee omgaan. Een aanval wordt gelijk gestart en dat is helemaal niet nodig. Waarom moet het toch steeds weer dat er altijd een aanval gestart moet worden jegens concurrenten van Sony games of reviews van Sony games.
Ik kan me nog herinneren dat het begon met Ratchet and Clank, die door GameSpot gereviewed werd met een 7,5. Heel fucking Sonyland op hun achterste poten omdat die topper "per se" een hoge score zou moeten krijgen. Wie geeft een groepje overduidelijk mentally retarded gamers het recht om een reviewer voor weet ik veel wat niet allemaal uit te maken als ze simpelweg van mening verschillen. Zo gaat het continu met meningsverschillen.
Ik kijk wel eens op N4G en daar zie je het overduidelijk: mensen zijn daat doelbewust bezig om de woede van Sony fanboys aan te wakkeren. Een mooi voorbeeld is dan altijd dat er een review van een compleet onbekende site wordt geplaatst die Sony game X met een laag cijfer beoordeelt. Heel Sonyland duikt er dan als een soort zombies op om die site dan helemaal af te krijgen. Give me a fucking break en ga lekker wat met je tijd doen. Slechts een klein voorbeeld om het brede scala aan dingen waar Sony fans om zeuren. Ook een kritiek op N4G trouwens, die de gameswereld van zijn slechtste kant laat zien. Opzouten met die site.
Infinity Ward verwoordde het heel mooi:
Citaat: | "I was talking to this one guy recently, He was a very angry PS3 user. Angry because he was like 'why aren’t you talking about the PS3 version?' and I’m like, NO, we’re talking about the GAME, not the 360 version. Just the fact that we have to explain that. Seriously. Calm down, and just look at this. The game is equal on every platform, so when we talk about a feature of the game it applies to the game as a whole. The console wars really anger me because so much effort goes into ensuring the game is the same on each platform. |
Stick that in your blunt and smoke it.
Sony fanboys zoeken altijd rechtvaardiging...en waarvoor? |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 20 Nov 2009 18:39 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Looool Gamespot was erg, gaven Uncharted een... 8!!! Maar ze hebben hun credibility terugverdiend nadat ze MGS4 een 10 en Uncharted 2 een 95 gaven. |
Is dat credibility? Dat je alle PS3 exclusives 95+ krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 20 Nov 2009 19:57 Onderwerp:
| |

|
I wouldn't even piss on Killzone 2 to put out a fire... |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:09 Onderwerp:
| |

|
Killzone 2 is genomineerd voor Best Ps3 game, Best Graphics en Best Shooter, wat zeik je nou vent?
Zo geweldig was Killzone 2 nou ook weer niet trouwens, een keer uitgespeeld en NOOIT meer aangeraakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
Ik vind MW2 anders beter - veel uitgebreider, tig meer modi, tig meer wapens, tig meer maps en gewoonweg veel leuker, het speelt ook beter. SP vind ik wel minder, maar die speelde ik maar 1x uit en dat ging ook voor KZ2. Kijk, see what I did there...? Ik gaf aan waarom ik het niet leuker vind, terwijl jij dat wel vind. Weet je hoe men dat noemt? Een MENING. Dat is bij de VGA awards ook, dat jij dat niet inziet is jouw probleem maar kom daar niet over zeuren, reviews bestaan ook uit meningen (shocker!!!) en dat hoor je te kunnen respecteren, anders ben je gewoonweg zielig. Besides... je hebt toch wel een eigen mening? Je vind KZ2 toch leuker? Dan wat is überhaupt jouw probleem? Ben je bang dat je ineens van mening gaat veranderen? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Nov 2009 20:49 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: |
Sony fanboys verdienen het, achterlijk groepje flutgamers zijn het. Sony fans (let op het woordgebruik) verdienen beter. Xbox fanboys zie je gewoon veel minder...ze zijn niet minder irritant, ze zijn alleen in veel kleinere getale en ze zeiken niet continu over hetzelfde door.
Gezer hierboven geeft maar weer aan hoe hatelijk de Sony fanboys zijn. Hoe lang is MGS4 nou al uit? Go take a fucking break. |
Dat je niet inhoudelijk op mijn post ingaat en meteen begint te zeiken over Gezer zegt genoeg. Sorry hoor maar deze discussie over fanboys kan ik heel kort samenvatten. Roderick mag Gezer niet en andersom... KLAAR! Neem een kamer samen, dan hebben wij geen last meer van de uitingen naar elkaar. Onzin om alle fanboys over 1 kam te scheren omdat je Gezer irritant vind. Redacteur onwaardig om meteen op de man te gaan spelen en voor mij nutteloos om de discussie verder aan te gaan.
Het ging om welke game verdiend een GOTY nominatie en het is nu een Roderick vs Gezer bitchfight.. get a life! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |