Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
dannyveno |
Geplaatst: 12 Nov 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
Even denken hoor, in ieder geval alle GTA's, Saints rows en eigenlijk alle free roaming games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 12 Nov 2009 19:56 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Hitmanhenk schreef: | Dat ze zich maar eens bezighouden met echte problemen die er in dit land genoeg zijn in plaats van een game waarin je onschuldige mensen overhoop moet knallen wat in 1000 andere games voorkomt. Die politiek hier is net een kleuterklas | In hoeveel games moet je onschuldige, gewonde, ongewapende mensen overhoop knallen? |
ik doelde niet op een aantal. maar zoals danny ouderling al zegt in bijna alle free roaming games. Het grote verschil is dat het niet moet maar je kunt het wel doen.
fallout 3 trouwens ook en dat was soms behoorlijk grof. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Nov 2009 19:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hitmanhenk schreef: | Het grote verschil is dat het niet moet maar je kunt het wel doen. | Idd, GTA en co kun je perfect uitspelen zonder ze te doden. in MW2 ben je praktisch verplicht omdat je de missie anders niet overleeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 12 Nov 2009 20:01 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Hitmanhenk schreef: | Het grote verschil is dat het niet moet maar je kunt het wel doen. | Idd, GTA en co kun je perfect uitspelen zonder ze te doden. in MW2 ben je praktisch verplicht omdat je de missie anders niet overleeft. |
daar zit wat in ja maar toch ik zie eigenlijk de hele ophef niet om op pixelmensen te schieten Mensen weten zelf dat games zijn om te doen en laten wat je in het echt niet mag/kan. De game heeft daarvoor niet voor niks een 18+rating.
Kijk naar films als saw. mensen worden uitgepikt om tot de dood gemarteld te worden. Zoiets mag wel waar ik als doorgewinterde horrorfanaat nog de rillingen van krijg. En dat terwijl een film veel echter is als een game.
edit: Persoonlijk vond ik het opblazen van megaton in fallout veel grover. Daar zaten mannen,vrouwen en zelfs kinderen. Ookal krijg je niet te zien hoe ze doodgaan in de ontploffing was het toch grof:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 12 Nov 2009 20:27 Onderwerp:
| |

|
Ik heb alleen de titel gelezen, sorry..
Maarrr
Hebben zij even pech, MW2 gaat nimmer mijn huis uit, they'd have to tear it from my cold dead hands  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Nov 2009 23:33 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | Ik heb alleen de titel gelezen, sorry..
Maarrr
Hebben zij even pech, MW2 gaat nimmer mijn huis uit, they'd have to tear it from my cold dead hands  |
Met plezier  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Nov 2009 16:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik weet niet of dat vanaf het begin al zo was of dat het gepatched is, maar er wordt op het begin van de campaign gevraagd of je JA of NEE, de offensieve/groffe scènes eruit wil laten of gewoon wil spelen. En daarbij "Your Trophies will not be affected by this".
En dan kies je Yes, let them out of No, I will not be offended.
Ik vind de scène wel iets hebben door de context. Je gaat er serieus wel de bad guys door haten ja. Misselijkmakend gewoon, vooral toen ik erachter kwam dat je niet eens een doel hebt, maar het gewoon gaat om massamoord "to send a message". |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Nov 2009 17:51 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | No Russian= nog nooit zoveel plezier gehad |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 14 Nov 2009 18:15 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik weet niet of dat vanaf het begin al zo was of dat het gepatched is, maar er wordt op het begin van de campaign gevraagd of je JA of NEE, de offensieve/groffe scènes eruit wil laten of gewoon wil spelen. En daarbij "Your Trophies will not be affected by this".
En dan kies je Yes, let them out of No, I will not be offended.
Ik vind de scène wel iets hebben door de context. Je gaat er serieus wel de bad guys door haten ja. Misselijkmakend gewoon, vooral toen ik erachter kwam dat je niet eens een doel hebt, maar het gewoon gaat om massamoord "to send a message". |
Nope, it was not a message.
*Bam* this is a message.
Oh en je kan zelfs als je bezig bent met de missie een knop genaamd ''Skip'' vinden in het pauzemenu. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |