Auteur |
Bericht |
|
D: |
Geplaatst: 05 Okt 2009 23:12 Onderwerp: Zou suikoden (1) naar europese PSN komen?
| |

|
In 2008 kwam het bericht dat Suikoden op de amerikaanse store uitkwam.
Nu zijn eindelijk de PSN kaarten in nederland uitgebracht (heb er vandaag een gehaald, 20 euro, meteen even SCIV oldschool costumes gekocht voor 1 euro..) maar ik zocht dus in de ouden doosch sectie maar suikoden stond er niet tussen, voor mij is dit de enige manier om ooit het eerste deel van deze verpletterend goeie serie te spelen, althans dat dacht ik dus.
Aangezien je krediet niet kunt uitgeven op de amerikaanse store weten jullie toevallig of en anders hoe suikoden uitgegeven kan worden in europa?
Zou gaaf zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Antica |
Geplaatst: 10 Okt 2009 17:39 Onderwerp:
| |
Gast
|
Sony Computer Entertainment Europe heeft totaal geen andacht besteed aan die PS1 games. Als er al goede games op uitkomen, dan is het van Square-Enix (FF7). |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Okt 2009 17:41 Onderwerp:
| |

|
Antica schreef: | Sony Computer Entertainment Europe heeft totaal geen andacht besteed aan die PS1 games. Als er al goede games op uitkomen, dan is het van Square-Enix (FF7). |
Ja joh, nog steeds geen MGS in Europa, ik had hem allang gekocht als hij hier in de store was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Okt 2009 22:03 Onderwerp:
| |

|
Antica schreef: | Sony Computer Entertainment Europe heeft totaal geen andacht besteed aan die PS1 games. Als er al goede games op uitkomen, dan is het van Square-Enix (FF7). |
Die is al in de store.
Maar suikoden 1.. van alle games.. kom op.. die moet gewoon in europa uitgebracht worden, nu kan het eindelijk eens.
Is er een mailbox voor de psn store NL? Dan zal ik eens een verzoek indienen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 22:16 Onderwerp:
| |
|
Je moet gewoon lui op Eu.blog gaan opfokken om de hele blog vol te spammen met PSone klassieker Requests.
Suikoden denk niet dat het heel snel hiernaartoe zou gaan aangezien zelfs MGS/RE er nog niet opstaan.
Quote Wikipedia:
A compilation of Suikoden I and Suikoden II was released for the PSP console. However, the game was Japan-exclusive.
Waarschijnlijk is Suikoden niet echt een Seller in het Westen, vooral niet in Europa. Kans lijkt me klein, al helemaal als deeltje 1 hier nooit is vershenen. Zou het dan mogelijk zijn om Amerikaanse Exclusieve PSone games hiernaartoe te brengen?
Maar je weet maar nooit, maar in ongeveer 1 jaar is PSN Europe net zo goed als PSN US. Redenen dat het achterliep had ook te maken met bepaalde licentieproblemen et cetera. Vorig Europe Sony CEO David Reeves beloofde vlak voor/na zijn retirement dat het nog een anderhalf jaar zou duren voordat de zaken van PSN Europe goed geregeld zou zijn.
Interview: But do you think Sony is any closer to, say, bringing the number of PSone games on the European store closer to the number on the Japanese store?
David Reeves: I'm not sure the number on the Japanese - it's the number on the US store that sometimes comes up in the blogs. The three things that stand out are, one, that a third-party publisher would naturally go in the US, but that they then have to go through a lot of localisation and get it out on a lot of stores. We've got 28 stores, Tom. And it does take a long time to get all of these localised. The one time we put it up in English, then the Poles and the Czechs have come back and said, 'Why did you put it up English?' That does take a lot of time.
The licensing issues are really genuine ones - the ones that, you know, you can have a licence for disc-based, but it hasn't been in the contract for digital, you need to go back and renegotiate all the music rights, which are totally independent from the publishing of the original game content as well. There have been problems with age ratings as well. We have to get specific age ratings here and they're not the same as the US.
Will it be resolved? Yes, I think we're getting much, much closer, and I would say it will take a year or 18 months to get it fully resolved. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 10 Okt 2009 22:17 Onderwerp:
| |

|
Soul Reaver komt binnenkort  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 10 Okt 2009 22:33 Onderwerp:
| |
|
elemeNt schreef: | Soul Reaver komt binnenkort  |
Ook voor Europa XD? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Okt 2009 22:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gelukkig binnenkort de eerste twee Oddworld games, dat maakt het PS1 aanbod voor mij al beter hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:11 Onderwerp:
| |

|
Van klassieke rpg ports gesproken, The Legend Of Dragoon in PSP formaat aub :D
Ik vrees dat het voor Suikoden wat laat is en dat die nimeer naar de europese PSN zal komen, de Suikoden games zijn helaas niet zo populair hier. Al is Suikoden V één van men favoriete RPG's. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 13 Okt 2009 20:45 Onderwerp:
| |

|
Wow, daar had ik nog niks van gelezen, maar helaas nog niet confirmed dus kan nog een gerucht zijn :(
Nuja, Here's hoping. Een nieuwe LoD zou voor mij geweldig nieuws zijn, was men eerste RPG ooit, en gewoon een geweldige ervaring, verhaal was 'serieuzer' dan de meeste RPG's |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:30 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: |
Wow, daar had ik nog niks van gelezen, maar helaas nog niet confirmed dus kan nog een gerucht zijn
Nuja, Here's hoping. Een nieuwe LoD zou voor mij geweldig nieuws zijn, was men eerste RPG ooit, en gewoon een geweldige ervaring, verhaal was 'serieuzer' dan de meeste RPG's |
Het was ook mijn 1ste RPG ever en ja, aan zo'n games hou je mooie herrineringen natuurlijk ! Ik zou natuurlijk graag LoD naar het PSN zien komen en/of een sequel zien  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 13 Okt 2009 21:52 Onderwerp:
| |

|
Koop gewoon online een US PSN Card, pleur die op je Amerikaanse account en je bent van t hele gezeik af. Genoeg internationale shops die paypal accepteren en je gewoon de code mailen. Dan kan je ook nog eens DLC voor je geïmporteerde Amerikaanse spellen downloaden. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Nov 2009 22:14 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 11 Nov 2009 16:03 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Koop gewoon online een US PSN Card, pleur die op je Amerikaanse account en je bent van t hele gezeik af. Genoeg internationale shops die paypal accepteren en je gewoon de code mailen. Dan kan je ook nog eens DLC voor je geïmporteerde Amerikaanse spellen downloaden. |
ik heb geen credit card of paypal, ik doe niet aan online geld. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|