Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben trouwens op zoek naar een leuk artikel dat de vooruitgang in alle sectoren van de laatste tien jaar showed.

Vind het altijd leuk om te zien .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LL303 BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Dat mag wel zo zijn lieve mensen, en dat vind ik voor D: ook heel erg tof dat hij aan dat soort dingen waarde hecht, maar als er op mij gereageerd wordt op een topic dan mag ik toch wel mijn persoonlijke mening over geven of 'ik' daar persoonlijk waarde aan zou hechten.

Nou eigenlijk was het meer een opmerking en geen vraag aan andere maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij iets van waarde (wat heb dan ook mag zijn) misschien op zijn sim heeft staan en dat graag terug wil. Kan je je tot zover misschien inleven? Ja?
Míjn mening: als je alleen maar sarcastische opmerkingen kan maken over een sirieus onderwerp dan moet je misschien maar gewoon niet reageren.

@ D:, heb je je pin al gevonden? misschien moet je dan toch maar die telefoonwinkel in xd
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:
AmazingShikoku schreef:
Dat mag wel zo zijn lieve mensen, en dat vind ik voor D: ook heel erg tof dat hij aan dat soort dingen waarde hecht, maar als er op mij gereageerd wordt op een topic dan mag ik toch wel mijn persoonlijke mening over geven of 'ik' daar persoonlijk waarde aan zou hechten.

Nou eigenlijk was het meer een opmerking en geen vraag aan andere maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij iets van waarde (wat heb dan ook mag zijn) misschien op zijn sim heeft staan en dat graag terug wil. Kan je je tot zover misschien inleven? Ja?
Míjn mening: als je alleen maar sarcastische opmerkingen kan maken over een sirieus onderwerp dan moet je misschien maar gewoon niet reageren.

@ D:, heb je je pin al gevonden? misschien moet je dan toch maar die telefoonwinkel in xd

Je blaast het op omdat je het bericht verkeerd leest. Iemand reageert op mij en dan gaat het er niet om of het een reactie of een vraag is. Ik zeg dat ik het tof vind dat hij er wat aan heeft, maar dat ik persoonlijk niet zoiets zou waarderen. Kan ik mij daar op inleven is jouw vraag? Ja. Vind ik dit zelf, nee. Dat is mijn mening, zoals jij je mening nu geeft over een 'sirieus' onderwerp mag ik ook mijn mening geven als er op mij gereageerd wordt.
Terug naar boven
LL303 BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
LL303 schreef:
AmazingShikoku schreef:

Je blaast het op omdat je het bericht verkeerd leest. Iemand reageert op mij en dan gaat het er niet om of het een reactie of een vraag is. Ik zeg dat ik het tof vind dat hij er wat aan heeft, maar dat ik persoonlijk niet zoiets zou waarderen. Kan ik mij daar op inleven is jouw vraag? Ja. Vind ik dit zelf, nee. Dat is mijn mening, zoals jij je mening nu geeft over een 'sirieus' onderwerp mag ik ook mijn mening geven als er op mij gereageerd wordt.

Zoiets had je ook wat minder hard kunnen overbrengen, het kwam nu namelijk nogal bot over en daardoor krijg je dat soort reacties. Maar goed, we gaan nu off-topic denk ik, zullen we er dus maar over ophouden?
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben 't helemaal met LL303 eens in dit geval. Vond je eerste opmerking nogal bot overkomen Shi, ook al was dat misschien niet je bedoeling.

@ D: Heb je toevallig niet iemand die zijn sim kaart er in kan stoppen en even in kan loggen? Misschien heb je de laatste keer je mob aan laten staan en toen nog 'n smsje ontvangen ofzo die je nooit hebt gelezen? Misschien sloeg je ze namelijk op op het interne geheugen ipv op je sim, als ze dat toen al hadden?!

Anders heb je misschien alleen nog maar de mogelijkheid om je wachtwoord 3x fout in te typen en dan zo'n unlock code die je er vaak bijgeleverd kreeg te gebruiken (Maar ben bang dat je die ook niet meer hebt). Dan heb je volgens mij de mogelijkheid om 'n nieuw wachtwoord in te stellen.

Anders zou je echt nog naar 'n mobwinkel moeten gaan, maar weet niet in hoeverre je hier hulp kan krijgen bij het inloggen/unlocken van 'n sim-kaart.

Hoop dat het gaat lukken, maar ik schat de kans idd heel klein in dat je na zoveel jaar nog iets zou ontvangen, zoals eerder vermeld is. Jammer genoeg.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:
AmazingShikoku schreef:

Ik was al bij mn moeder thuis en mn broertje is er dit weekend ook en merkte op dat de 'default' gewoon 0000 is, nou dat toetste ik in en pin was geaccepteerd.

Dus ja ik kan er nu in, ben em ff opnieuw aan het opladen want hij viel uit, zal straks even de telefoonnummers smsjes enzo overtikken.
En kijken of ik die voicemail kan bereiken, ik neem de minuut telefoon tegen mijn slaap in dit geval even voor lief, al doe ik het eigenlijk liever niet.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

hebben oude mobs geen speaker mode? Anders moet je die sim in eentje doen die dat wel heeft, dan hoef je 'm niet tegen je slaap te houden (Y)
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaizard schreef:
hebben oude mobs geen speaker mode? Anders moet je die sim in eentje doen die dat wel heeft, dan hoef je 'm niet tegen je slaap te houden (Y)

nee die hebben geen speaker mode lol wat dat ook mag zijn
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Vaizard schreef:

Dat het geluid wat je normaal hoort als je je oor zeg maar tegen je mobiel houdt, gewoon hoort als je op 'n normale afstand zit. Zeg maar net zoals je ringtone

Dus als je echt zo fel bent tegen het houden van je mobiel tegen je oor (al kan het echt niet zo veel kwaad). Dan zou je nog altijd aan een vriend kunnen vragen of je zijn/haar mob mag lenen even of iets dergelijks, waar het wel op zit

Het was maar een idee
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaizard schreef:
Vaizard schreef:

Dat het geluid wat je normaal hoort als je je oor zeg maar tegen je mobiel houdt, gewoon hoort als je op 'n normale afstand zit. Zeg maar net zoals je ringtone

Dus als je echt zo fel bent tegen het houden van je mobiel tegen je oor (al kan het echt niet zo veel kwaad). Dan zou je nog altijd aan een vriend kunnen vragen of je zijn/haar mob mag lenen even of iets dergelijks, waar het wel op zit

Het was maar een idee

oh op die manier speaker ik dacht speaker als in prater ofzo.
Nee dat zit er ook niet op.

Maar ik wil best eventjes die mobiel tegen mn hoofd houden 2 jaar geleden heb ik ook even met een vriend over de telefoon van een andere vriend gesproken, dat was ook maar een halve minuut ofzo.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn mensen die dat 2 uur per dag doen, en die leven er ook nog genoeg, en van 10 minuten op 20 jaar zal je niet ziek worden geloof mij
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaizard schreef:
Vaizard schreef:
blabla

blabla

Het was maar een idee

oh op die manier speaker ik dacht speaker als in prater ofzo.
Nee dat zit er ook niet op.

Maar ik wil best eventjes die mobiel tegen mn hoofd houden 2 jaar geleden heb ik ook even met een vriend over de telefoon van een andere vriend gesproken, dat was ook maar een halve minuut ofzo.

en dat maakt zijn eigen muziek, maar weet niet wat een speaker is? dat is dan toch wel heel erg ver weg... maat, volgens mij ben jij ergens in de vorige eeuw blijven steken, toen ze nog geen inentingen en mobieltjes hadden (jammergenoeg wisten ze toen ook nog niet dat straling schadelijk kan zijn)
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

en dat maakt zijn eigen muziek, maar weet niet wat een speaker is? dat is dan toch wel heel erg ver weg... maat, volgens mij ben jij ergens in de vorige eeuw blijven steken, toen ze nog geen inentingen en mobieltjes hadden (jammergenoeg wisten ze toen ook nog niet dat straling schadelijk kan zijn)

Sinds wanneer zit er een loudspeaker op een piano? Daar maak ik namelijk mijn meeste muziek op. En daarnaast ben ik politiek actief geweest (ooit) en daarin was een speaker de persoon die het woord had. Dus nu hoef je niet meteen de spuitelf uit te hangen, volgens mij ben jij zo'n figuur dat zich zonder blikken of blozen laat varen, ik heb nog princiepes.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Jouw mobiel is wreed
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

The Big N schreef:
Jouw mobiel is wreed

Ja ik zal em ook nog even schoonmaken en dan zet ik em in een vitrine ofzo denk ik.
Terug naar boven
LL303 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2009 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Is hij nou al opgeladen? xd
Beb je al je voicemail gebeld en heb je al in je inbox kunnen kijken?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mag ik je nummer hete bink?
Terug naar boven
LL303 BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Ik snap hem niet?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:
JasperCLA schreef:

Ik snap hem niet?

Ik vroeg aan D: of ik z'n nummer krijgen kon, wat is daar zo moeilijk aan?

sjongejonge
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 05:45    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
LL303 schreef:
JasperCLA schreef:

Ik snap hem niet?

Ik vroeg aan D: of ik z'n nummer krijgen kon, wat is daar zo moeilijk aan?

sjongejonge

To old.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 05:47    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:
Is hij nou al opgeladen? xd
Beb je al je voicemail gebeld en heb je al in je inbox kunnen kijken?

Ja hij is al opgeladen maar heb het te druk gehad met componeren tbh.
Resultaat: http://www.newgrounds.com/audio/listen/286577

(nouja ok en gamen, want mn broertje was hier met tekken 6 waarin ik em zn ass kickte en nu wil hij dat spel omruilen voor een tegoedbon, niet omdat ik hem zn ass kickte maar omdat hij het spel kut vind trouwens, en ik heb nog ff valkyria chronicles gespeeld die ik vandaag voor 20 euro op de kop getikt heb @ marktcontact.)
Terug naar boven
LL303 BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

:O heb jij die gemaakt? is nog best mooi haha
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:

ja ik heb een hele account vol muziek daar he. (allemaal zelf gemaakt)
Terug naar boven
LL303 BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:

Hoe doe je dat, via speciaal muziekprogamma?
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 09 Nov 2009 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

LL303 schreef:
LL303 schreef:

Hoe doe je dat, via speciaal muziekprogamma?

Fruityloops. Mijn gok.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: