Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:41    Onderwerp: Dit geloof je toch niet... :I Reageren met citaat

Jaren is het geleden, jaren jaren jaren dat ik een mobieltje had, maar ik heb dat ding ooit ergens in een doos gesmeten en nooit meer aangeraakt, dat heeft zowel persoonlijke redenen als een bewustwording van de negatieve kant van een zender tegen je slaap houden.

Maar goed, ik kijk net even in mijn kast hier (en geloof me die heb ik 100x uitgemest) want ik bedacht me dat ik nog een gave gadget had namelijk zo'n ufo ding met glasvezel sprieten die licht gaven, alas die werkte op adapter en die kan ik nergens vinden :') (ik kwam erop dat ding op te zoeken nadat ik mijn geiser weer moest aansteken met zo'n geiseraansteekding dat electrische flitsjes maakt wat er tof uitziet, en daar was ik dus even van in de ban hence het idee die ufo uit mn kast te halen)

Maar goed, ik zal dat ding terugleggen na het uitvinden van 'adaptor niet erbij' zie ik een zwart framepje liggen van dat mobieltje van toen, ik zo van wtf.. en ik pak dat framepje op ligt mn oude mobiel daar gewoon onder.

En de adapter erbij trouwens dus dat ding laad nu op om even de telefoonnummers eruit op te schrijven, wat ook weer bepaalde redenen heeft, niet dus dat ik dat stomme ding ooit weer ga gebruiken ofzo.

Dit is em, heb net even foto gemaakt:

Gave mobiel he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah Sagem, mijn vorige mobiel was ook een Sagem.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

ik loop direct tegen een probleem aan, na het opstarten staat er 'geen sim'

nu weet ik niet meer hoe een sim eruit ziet maar ik dacht dat het dat rode dingetje is wat er in zit er staat vodaphone op met een 6 symbool ofzo..
En een dik zwart blok ook nog trouwens.

Ik kan alleen 112 intoetsen 'zonder sim' blijkbaar :')

Maar dat wil ik niet, ik wil mn menu in..

Wie helpt mij ff.

oh nou na wat schoonmaakwerk ben ik er nu in, en hij vraagt naar mijn 'pin'

0101 werkte niet (ik dacht dat dat mijn pin was) dus nu zit ik op een zogeheten dead end geloof ik. ;(

Hoe krijg ik die pin? Want ik verdom het om zo'n telefoonwinkel binnen te lopen, krijg al bijna koppijn als ik er 'langs loop bedoel maar.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Da's van voor mijn tijd.

Zal de generatiekloof zijn
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Da's van voor mijn tijd.

Zal de generatiekloof zijn

Heh.. nou voor mij is het nog maar 12 jaar geleden dus dat valt wel mee, maar niet voor mijn geheugen.. ;( Dus die pin kan ik me echt niet meer herinneren he..

Laatst aangepast door D: op 06 Nov 2009 00:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mn moeder maar even gemailed met de vraag of zij met dit ding die winkel binnen wilt gaan om te vragen die pin te bypassen ofzo zolang ze maar niet de inhoud van mn mobieltje wissen want er is grote kans dat er nog voice mail van mijn vader op staat (die al 9 jaar dood is dus dat heeft nogal waarde voor mij).
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Ik heb mn moeder maar even gemailed met de vraag of zij met dit ding die winkel binnen wilt gaan om te vragen die pin te bypassen ofzo zolang ze maar niet de inhoud van mn mobieltje wissen want er is grote kans dat er nog voice mail van mijn vader op staat (die al 9 jaar dood is dus dat heeft nogal waarde voor mij).

Ik weet niet wat voor sentimentele waarde op je voicemail 'D: neem je nog even een pak melk mee?' zou kunnen hebben, maar als jij daar waarde aan hecht joh
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik je maar uit die droom helpen, een voicemail staat niet op je SIM. Die staat op een server en die is zeer waarschijnlijk allang gewist. Voor iemand die geen straling tegen zn hoofd wil, weet je toch bizar weinig van de werking van mobieltjes en het bijbehorende netwerk...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Laat ik je maar uit die droom helpen, een voicemail staat niet op je SIM. Die staat op een server en die is zeer waarschijnlijk allang gewist. Voor iemand die geen straling tegen zn hoofd wil, weet je toch bizar weinig van de werking van mobieltjes en het bijbehorende netwerk...

Mag ik je er even op wijzen dat ik in 12 (edit correctie, tis maar 12 jaar geleden dus) jaar geen telefoon in mijn buurt heb gehad?

Zover ik wist stond mn voicemail gewoon op mijn mobiel, joh ik was maar een jaar of 13-14 toen ik dat ding had wist ik veel, en zoveel weet ik nogsteeds van voicemails.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:

Ik weet niet wat voor sentimentele waarde op je voicemail 'D: neem je nog even een pak melk mee?' zou kunnen hebben, maar als jij daar waarde aan hecht joh

Nee dat weet je inderdaad niet.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Pssst.... van je beeldbuis komt ook straling ZOMGWTFBBQ!!!!!1ONE
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Pssst.... van je beeldbuis komt ook straling ZOMGWTFBBQ!!!!!1ONE

maar die houd je niet tegen je slaap of wel soms, slimbo.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat

punt 1: Na een jaar niet opwaarderen wordt je simkaart geblokkeerd
punt 2: Er is altijd straling om je heen
Punt 3: "De risico's van de elektromagnetische straling afkomstig van mobiele telefonie, zowel van de toestellen als van de zendmasten, is nog onduidelijk. Enerzijds bestaat er geen onderzoek dat eenduidig en ondubbelzinnig enige gezondheidsschade aantoont. Maar er is ook nog geen onderzoek dat alle effecten uitsluit - met name niet omdat er nog onvoldoende epidemiologisch onderzoek is gedaan naar langdurige blootstelling aan lage doses"
Bron: ICNIRP (International Commission for Non-Ionizing Radiation Protection) Standing Committee on Epidemiology: Anders Ahlbom, Adele Green, Leeka Kheifets, David Savitz, Anthony Swerdlow, Environmental Medicine, vol. 117, pp. 1741–1754 (2004)
Punt 4: De blootstelling van een gemiddeld persoon is ongeveer 3,6 mSv/jaar, 81 % hiervan komt van natuurlijke stralingsbronnen, de overige 19 % komt van door de mens gemaakte bronnen.
Punt 5: Ik kan wel zeggen dat het gebruik van de mobiele telefoon wat extra straling geeft.
Punt 6: KLIK om te kijken hoeveel straling een mobiel geeft.

1Sv = 1 W/Kg

Een T-Mobile myTouch 3G geeft 1,55 W/Kg
Is dus 1,55 Sv... Bij punt 4 is de bloot stelling 3,6mSv per jaar 0.o

Ik snap het ff niet
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
punt 1: Na een jaar niet opwaarderen wordt je simkaart geblokkeerd
punt 2: Er is altijd straling om je heen
Punt 3: "De risico's van de elektromagnetische straling afkomstig van mobiele telefonie, zowel van de toestellen als van de zendmasten, is nog onduidelijk. Enerzijds bestaat er geen onderzoek dat eenduidig en ondubbelzinnig enige gezondheidsschade aantoont. Maar er is ook nog geen onderzoek dat alle effecten uitsluit - met name niet omdat er nog onvoldoende epidemiologisch onderzoek is gedaan naar langdurige blootstelling aan lage doses"
Bron: ICNIRP (International Commission for Non-Ionizing Radiation Protection) Standing Committee on Epidemiology: Anders Ahlbom, Adele Green, Leeka Kheifets, David Savitz, Anthony Swerdlow, Environmental Medicine, vol. 117, pp. 1741–1754 (2004)
Punt 4: De blootstelling van een gemiddeld persoon is ongeveer 3,6 mSv/jaar, 81 % hiervan komt van natuurlijke stralingsbronnen, de overige 19 % komt van door de mens gemaakte bronnen.
Punt 5: Ik kan wel zeggen dat het gebruik van de mobiele telefoon wat extra straling geeft.
Punt 6: KLIK om te kijken hoeveel straling een mobiel geeft.

1Sv = 1 W/Kg

Ik snap het ff niet

http://www.stopumts.nl/showpic.php?picid=43

http://www.demorgen.be/dm/nl/991/Multimedia/article/detail/1020610/2009/10/26/Gsm-s-wel-degelijk-gevaarlijk.dhtml

http://webwereld.nl/nieuws/40535/-wel-gezondheidsrisico-s-voor-zware-gebruikers-mobieltje-.html

http://www.rug.nl/wewi/dewetenschapswinkels/natuurkunde/onderzoek/hoogspanning/em-gezondheid

Maar daar gaat dit topic niet over, en de simkaart deed het dus nog dus wat jij zei klopt niet helemaal ik moest em alleen even schoonmaken, zat wat stof op.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 03:00    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:

Nee dat weet je inderdaad niet.

Kennelijk niet
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 03:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat er geen voice mail meer op zal staan D vind ik erg sneu voor je en ik kan begrijpen dat zoiets waarde hecht aan iemand , mensen die zoiets niet begrijpen en of het nu een pak melk betreft of niet scoren gewoon niet in hun hoofd.

Wie weet staat er nog een smsje op.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 03:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Dat er geen voice mail meer op zal staan D vind ik erg sneu voor je en ik kan begrijpen dat zoiets waarde hecht aan iemand , mensen die zoiets niet begrijpen en of het nu een pak melk betreft of niet scoren gewoon niet in hun hoofd.

Nou jeweet maar nooit mischien kan ik toch nog die voice mails op een of andere manier terughoren, die simkaart deed het immers ook nog.

Ik weet eigenlijk nieteens meer hoe ik moet navigeren in die menutjes, zal wel uren duren om uberhaupt in mijn smsenlijst te komen.

Maar goed eerst moet die pin eraf.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 07:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze ouwe was toch geweldig vroeger? Tot de iPhone kwam.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:

Dat is gewoon een gevoelskwestie vriend, sorry hoor als iemand geen sentimentele waarde vindt in dat soort onzinnige dingetjes. En dat is meer een kwestie van mentaliteit dan van situatie. Laat ik het zo maar even verwoorden
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

de evolutie van mijn mobieltjes

(wat was de nokia 3300 toch een fijn ding :d je kon er mee gooien hoe hard je wilt

en er komt misschien nog een htc pro touch2 bij (via me pa)
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Shadowx schreef:

Dat is gewoon een gevoelskwestie vriend, sorry hoor als iemand geen sentimentele waarde vindt in dat soort onzinnige dingetjes. En dat is meer een kwestie van mentaliteit dan van situatie. Laat ik het zo maar even verwoorden

Het hecht waarde aan hem , dat het geen waarde aan jou hecht ok prima maar das geen reden om dat tegen iemand op zo`n manier te zeggen met als dom voorbeeld *pak melk* , en als mensen dat niet begrijpen dan zijn ze wel erg dom.

Simpel als het je niet boeit houd men domme opmerkingen gewoon bij zich, we zullen zien als het je zelf overkomt ik heb zo`n vermoeden dat zoiets nog niet bij je gebeurt is.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Shadowx schreef:

In die tijd belde je elkaar niet om een pak melk, mijn vader woonde overigens in een andere stad toen net voor zijn dood en deed alles om nog contact met mij te onderhouden, als jij je niet kunt voorstellen hoe het is om de stem van je vader te kunnen horen na 9 jaar (voor een ander) dan ben je toch echt een beetje asociaal.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hoe krijg ik die pin? Want ik verdom het om zo'n telefoonwinkel binnen te lopen, krijg al bijna koppijn als ik er 'langs loop bedoel maar.
Waarom eigenlijk? Een telefoonwinkel is zowat de enige winkel waar je geen GSMs zult vinden die aanstaan.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

1Sv = 1 W/Kg

Ik snap het ff niet

Het send 1,55 Sievert uit maar daarvan absorbeer je maar een klein beetje/ niks van. Alpha straling komt nauwlijks door de huid heen.

En Shin
Voor D: is dat voice mail bericht een herinering aan zijn vader. Oftwel hetzelfde als een foto, filmpje etc.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat mag wel zo zijn lieve mensen, en dat vind ik voor D: ook heel erg tof dat hij aan dat soort dingen waarde hecht, maar als er op mij gereageerd wordt op een topic dan mag ik toch wel mijn persoonlijke mening over geven of 'ik' daar persoonlijk waarde aan zou hechten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: