Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 13:31    Onderwerp: Pro Evolution soccer 2010 patches Reageren met citaat

Hallo iedereen.

Ik heb laatst PRO 2010 gekocht voor de PS3. Ik heb het spel alleen nog nauwelijks gespeeld. Reden daarvoor is het wachten op een complete patch.

Ik heb wel al gelijk een patch gedownload bij www.winningelevenblog.com
(de option file)
Het is me wel gelukt om de bestanden bij mijn opgeslagen data op te slaan en ik heb dan ook wel wijzigingen gezien. Bayern Munchen is bijvoorbeeld ook aanwezig (met het originele logo die nu ook bij bijv. arsenal aanwezig is) Tenue's zijn verbeterd net als veel transfers.

Maar helaas is het niet compleet. Spelers ontbreken bij de duitse clubs , hoewel er bij bayern al heel wat waren met 15 echte spelers. Wolfsburg heeft bijv. alleen player 4, 20, 16 enz.
De namen van de clubs zijn ook nog steeds fout. Veel transfers zijn ook nog niet up to date.

Heeft iemand hetzelfde probleem dan hoor ik het graag. Als iemand nog patches weet die nog gaan komen of er al zijn plaats dan een link dan op dit topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je gaat wachten tot alles precies up to date is kun je net zo goed wachten tot het transferwindow van Januari gesloten is. Hier zullen weer heel veel veranderingen/transfers plaatsvinden.
Ik zie dus het nut van het wachten op een volledige patch niet... speel gewoon
Terug naar boven
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil eerst in ieder geval de Clubnamen goed hebben. ( als dat niet niet via een patch kan edit ik het gewoon zelf.)Maar dat kost gewoon veel tijd.
Ik ga binnenkort met Master league beginnen en dan heb ik het liefst wel alles correct. En ik heb dan liever ook de duitse teams compleet.

Transfers maken me niet heel veel uit.
En Konami komt zelf ook vaak wel snel met een patch

Maar jah eerst uncharted 2 maar uitspelen
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Tristan gameplaya schreef:
Ik wil eerst in ieder geval de Clubnamen goed hebben. ( als dat niet niet via een patch kan edit ik het gewoon zelf.)Maar dat kost gewoon veel tijd.
Ik ga binnenkort met Master league beginnen en dan heb ik het liefst wel alles correct. En ik heb dan liever ook de duitse teams compleet.

Transfers maken me niet heel veel uit.
En Konami komt zelf ook vaak wel snel met een patch

Maar jah eerst uncharted 2 maar uitspelen
doet online het bij jou?
Terug naar boven
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij Pro ?

Ja ik heb net mijn eerste online wedstrijd gespeeld. Het is heel makkelijk om in te loggen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: