Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga jij 'm halen?
Direct!
21%
 21%  [ 9 ]
Na een tijd wel
31%
 31%  [ 13 ]
Nee omdat...
46%
 46%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 41

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Zuigertje BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je een nieuwe PC? Dan moet je zeker weten windows 7 halen, een nobrainer. Ik gebruik de RC al enkele maanden en het draait vlekkeloos en snel. De nieuwe taakbalk is ook erg fijn.
Alles draait gewoon lekkerder en sneller dan XP.
En wel de 64 bit versie natuurlijk.

En al die gasten die net genoeg geld bij elkaar hebben geraapt voor een mac... Tja. Veel plezier ermee, maar je doet niks bijzonders ermee. Beetje surfen, films kijken, chatten, but thats it. Dit doet mijn asus laptop van 3 jaar oud ook. Als je fatsoenlijk wilt gamen met een mac dan kom je niet ver met een budget van 1000 euro.

ps. ik heb 4 mac laptops en een imac, dus niet denken dat ik antimac ben. Maar de poll resultaten laat nogal een twijfelachtige indruk achter over windows 7, iets wat het niet verdient (de developers verdienen het misschien wel ivm vista, maar we hebben het over de OS zelf en niet over de developers).

edit: Mijn post komt misschien wat cocky over met "kheb 4 maclaptops en een imac", even voor de duidelijkheid; het zijn 3 oude macbooks en een G4 imac van 6 jaar oud.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djbosanac BerichtGeplaatst: 28 Okt 2009 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Windows 7 Ultimate.
Ik moet zeggen, het is echt een aanrader om Windows 7 aan te schaffen geloof me.

Mochten er nog mensen zijn, ik heb nog een paar exemplaren liggen voor €100,- per stuk legale versies, met serienummer alles. Mochten er mensen dus zijn die hem nog willen voor een spotprijs stuur een PM dan.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Stel: Je broertje heeft net een nieuwe laptop met window 7 cd, kan je die cd dan ook voor je eigen pc gebruiken? Ik heb een keer gehoord dat dat maar een aantal keer kan, weet iemand hoeveel?
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:
Stel: Je broertje heeft net een nieuwe laptop met window 7 cd, kan je die cd dan ook voor je eigen pc gebruiken? Ik heb een keer gehoord dat dat maar een aantal keer kan, weet iemand hoeveel?

Nope, je zult de seriecode niet kunnen invoeren.
Terug naar boven
djbosanac BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Psychrome Dark schreef:

Klopt je kan het niet doen, je moet erna toch nog activeren. En dan ben je de sjaak. Dus gewoon een nieuwe exemplaar halen bij mij.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

djbosanac schreef:
Taw0n schreef:
Psychrome Dark schreef:

Klopt je kan het niet doen, je moet erna toch nog activeren. En dan ben je de sjaak. Dus gewoon een nieuwe exemplaar halen bij mij.

Hey handelaar, ga jij lekker op de markt staan
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

heb em nu ook draaien, vind de taakbalk te dik, vond die van vista ook mooier tbh, maar het draait wel lekkah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Token BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

NOOOEES
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: