Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 22:58    Onderwerp: The Beatles Rock Band forum Reageren met citaat

Weet iemand wanneer de abbey road DLC in de europese store is te vinden..Het staat er vandaag nog niet op (24 oktober)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Aanstaande donderdag zal deze online geplaatst worden, dit is al bevestigd door Sony Computer Entertainment Europe. Helaas zul je dus nog even moeten wachten (net als ik )
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet zeker dat ik hem al op XBL zag staan.

Oeps, dat wordt weer een flamewar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:14    Onderwerp: Abbey Road DLC Reageren met citaat

Heey Stefan,

Bedankt voor je reactie zal hem donderdag meteen ff downloaden, weet jij trouwens ook wanneer all you need is love erop komt te staan?
BTW misschien kunnen we eens online The Beatles doen ( als je PS3 hebt;))
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Op Xbox Live is de DLC al te vinden ja, in de Amerikaanse PlayStation Store ook, alleen in Europa loopt men weer te kloten

Ik heb zelf ook The Beatles: Rock Band op de PS3, je kunt me toevoegen (PSN ID: Wh1teG0ld) en All You Need is Love zal waarschijnlijk mee gaan komen met het album Magical Mystery Tour. De release van dit album is nog niet bevestigd, maar al wel doorgeschemerd door medewerkers van Harmonix
Terug naar boven
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:19    Onderwerp: Abbey Road DLC Reageren met citaat

Haha ok..
Ik zal je morgen wel ff toevoegen, ben weer helemaal verslaafd aan dat spel. Heb jij nog een persoonlijk favoriet nummer:P?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nee, ik vind de meeste nummers wel leuk om te spelen, zolang ze maar niet te gecompliceerd in elkaar zitten en toch uitdagend zijn. Zoals 'I Saw Her Standing There' op Bass Expert die ik 100% had
Terug naar boven
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:32    Onderwerp: The Beatles Rock Band Reageren met citaat

Ja die heb ik ook al;)
Hoeveel % trophies heb je?
Of boeit dat je niet zoveel:P
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben wel een Trophiehunter ja, ik zit zelf zo rond de 50%, heb in ieder geval de Gold-Plated icons. Misschien dat we er nog enkele samen kunnen behalen. Ik moet bijvoorbeeld de 1-minuut Beatlemania nog
Terug naar boven
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:36    Onderwerp: The Beatles Rock Band Reageren met citaat

Ok das netjes
Ik heb nu 68%..Die heb ik toevallig maar daar kan ik je wel mee helpen.
Ik heb nog niet eens de trophie haal een 8x multiplier (shame). En ik kan dat verdomde i feel fine maar niet goldstarren, al lukt dat dan heb ik weer trophie. Heb jij trouwens de solo van the end al foutloos?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nee, heel goed ben ik niet en de 8x multiplier heb ik ook nog niet. Kan m'n broertje vragen om te drummen en dan zal ik zelf zang en bass/lead guitar voor m'n rekening nemen. Als jij dan ook één gitaar pakt moet het lukken om die trophie te halen
Terug naar boven
Mitch BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:40    Onderwerp: The Beatles Rock Band Reageren met citaat

Is goed! dat gaan we doen..het probleem is namelijk dat niemand die ik ken the beatles echt goed vind en dat spel met mij wil spelen...
Dan moeten we ook meteen de 1000000 punten trophie doen
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zo goed kan ik ook weer niet zingen en ik weet niet of m'n broertje het langer dan één nummer kan volhouden We kunnen het natuurlijk altijd proberen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: