| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:05 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Is die van de Ds een remake of een sequal? |
Het is een vervolg. Vandaar Yoshi Island 2. Niet te verwarren met Super Mario World 2: Yoshi's Island. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:12 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | | ninodude schreef: | | Is die van de Ds een remake of een sequal? |
Het is een vervolg. Vandaar Yoshi Island 2. Niet te verwarren met Super Mario World 2: Yoshi's Island. |
Aaight, nu moet ik echt een Ds hebben, Yoshi`s Island was & is een van mijn favo games op de Snes.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:30 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Lawliet schreef: | | ninodude schreef: | | Is die van de Ds een remake of een sequal? |
Aaight, nu moet ik echt een Ds hebben, Yoshi`s Island was & is een van mijn favo games op de Snes.  |
DS is leuk voor een tijdje. Zeker de Phoenix Wright games zijn ook de moeite waard  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:31 Onderwerp:
| |

|
<== Yeah
Phoenix Wright FTW! Het is een soort van spannend boek in video game formaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik zou het niet weten eigenlijk, beste game all-time.
- Metal Gear Solid 3
- Fallout 1/3 (3 natuurlijk omdat het toch wat nieuwer is, maar dat past niet bij dit topic, dus eerder 1 denk ik dan)
- Hitman: Blood Money
En ik vergeet nog heel wat geweldige games. Er zijn gewoon ook veel games als Company of Heroes, die ik nooit zal vergeten, blijft altijd mijn favo RTS, maar het is toch echt niet de beste game ooit. Of Hitman, hoeveel uur ik dat heb gespeeld, terwijl het toch op papier niets is... Geweldig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:48 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Ik zou het niet weten eigenlijk, beste game all-time.
- Metal Gear Solid 3
- Fallout 1/3 (3 natuurlijk omdat het toch wat nieuwer is, maar dat past niet bij dit topic, dus eerder 1 denk ik dan)
En ik vergeet nog heel wat geweldige games. Er zijn gewoon ook veel games als Company of Heroes, die ik nooit zal vergeten, blijft altijd mijn favo RTS, maar het is toch echt de beste game ooit. Of Hitman, hoeveel uur ik dat heb gespeeld, terwijl het toch op papier niets is... Geweldig, maar minder dan Company of heroes. |
Dat telt als een Company of heroes vote! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:49 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Ik zou het niet weten eigenlijk, beste game all-time.
- Metal Gear Solid 3
En ik vergeet nog heel wat geweldige games. Er zijn gewoon ook veel games als Company of Heroes, die ik nooit zal vergeten, blijft altijd mijn favo RTS, maar het is toch echt niet de beste game ooit. Of Hitman, hoeveel uur ik dat heb gespeeld, terwijl het toch op papier niets is... Geweldig. |
Je mag maar een game nomineren dus welke wordt het?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:54 Onderwerp:
| |

|
@ Lawliet
Dat harry potter en the phillospher stone was eigenlijk een geintje, en ik had al Company of Heroes gezegd dus HP mag er weer uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:54 Onderwerp:
| |

|
Haha, ik heb ongeveer 1 jaar geleden CoH van een vriend geleend, nooooit teruggebracht.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Okt 2009 22:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Lawliet schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik zou het niet weten eigenlijk, beste game all-time.
- Metal Gear Solid 3
Dan ga ik voor Fallout 3, want Company is gewoon "alleen maar" de beste RTS ooit. Damn THQ die er geen vervolg op maakt, alleen die expansion packs.
Maar dus, Fallout 3, zodat die een kans maakt om te winnen aangezien die er al bij staat Maar natuurlijk ook omdat het stijltje, de sfeer, de personages gewoon fantastisch zijn. Meteen ook beste RPG die ik ooit gespeeld heb. In ieder geval de Fallout serie is de beste RPG-serie die ik ooit heb gespeeld, daar hou ik het op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Okt 2009 23:01 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Lawliet schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik zou het niet weten eigenlijk, beste game all-time.
- Metal Gear Solid 3
Dan ga ik voor Fallout 3, want Company is gewoon "alleen maar" de beste RTS ooit. Damn THQ die er geen vervolg op maakt, alleen die expansion packs.
Maar dus, Fallout 3, zodat die een kans maakt om te winnen aangezien die er al bij staat Maar natuurlijk ook omdat het stijltje, de sfeer, de personages gewoon fantastisch zijn. Meteen ook beste RPG die ik ooit gespeeld heb. In ieder geval de Fallout serie is de beste RPG-serie die ik ooit heb gespeeld, daar hou ik het op. |
Jij kent het bussines model van THQ en Relic niet. Company of heroes wordt steeds samen met Dawn of war gereleased kijk maar:
| Citaat: |
2006: Dow: Dark Crusade / Company of heroes
2007/2008: Dow: Soulstorm / Opposing Fronts
2009: Dow II / Tales of Valor
2010: Dow II Choas Rising / ?????
dus er is nog genoeg ruimte voor meer CoH. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 23 Okt 2009 01:45 Onderwerp:
| |

|
zelda ocarina of time master quest (net de eve moeilijkere versie ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 23 Okt 2009 13:16 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | zelda ocarina of time master quest (net de eve moeilijkere versie ) |
Ik tel het gewoon als ocarina of time. Anders moeten we al die DLC, uitbreidingen, etc erbij doen. Laten we het gewoon simpeltjes houden. Scheelt mij dan ook werk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 23 Okt 2009 13:27 Onderwerp:
| |

|
| @Lawliet, als een game meerdere keren wordt genomineerd, kun je er dan niet gewoon "x2" of "(II)" achter zetten? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 23 Okt 2009 13:30 Onderwerp:
| |

|
| Danny Ouderling schreef: | | @Lawliet, als een game meerdere keren wordt genomineerd, kun je er dan niet gewoon "x2" of "(II)" achter zetten? |
Wou eigenlijk pas de stemmen tellen als het rond december is. Maar heb nu geen tijd, misschien in het weekend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 23 Okt 2009 15:43 Onderwerp:
| |

|
| Danny Ouderling schreef: | | Fallout 3 is voor mij de beste game ooit. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2009 16:31 Onderwerp:
| |

|
| Taw0n schreef: | | ninodude schreef: | | Lawliet schreef: | | ninodude schreef: | | Is die van de Ds een remake of een sequal? |
DS is leuk voor een tijdje. Zeker de Phoenix Wright games zijn ook de moeite waard  |
En als je er toch een hebt, koop dan in godsnaam Kingdom Hearts 358/2 days. Prachtspel. Ik word van de muziek tijdens de eindcredits (zit ik nu weer op youtube te beluisteren) eigenlijk al heel emotioneel... Eng eigenlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 23 Okt 2009 16:33 Onderwerp:
| |

|
| Einde was idd emotioneel, maar mensen blijf ontopic en stem! Praten over games algemeen kan in de gaming chat topic. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Marietta |
Geplaatst: 23 Okt 2009 19:03 Onderwerp:
| |

|
the legend of Zelda ocarina of time  |
|
| Terug naar boven |
|