Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Haal hem gewoon voor de console, ik ben er helemaal klaar mee dat ze elke keer de PC in de kont naaien dus doe ik het ook.

Domste wat ik deze dag gehoord heb.

OT: geweldig dit --> http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Modern-Warfare-DVD/dp/B0021AETOU/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1255879397&sr=8-3

check die rating.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Demon1 BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:
Maar toch zal ik m niet kopen.

Hier heb ik problemen mee.

Dus zo kom jij aan je post count...

Robert schreef:
Jonezy schreef:
Haal hem gewoon voor de console, ik ben er helemaal klaar mee dat ze elke keer de PC in de kont naaien dus doe ik het ook.

Domste wat ik deze dag gehoord heb.

OT: geweldig dit --> http://www.amazon.co.uk/Call-Duty-Modern-Warfare-DVD/dp/B0021AETOU/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1255879397&sr=8-3

check die rating.

Haha.

Maar toch, als je die reactie van IW leest en waarom ze het doen snap ik het wel.

En wat er in zo'n user review stond op amazon: "I mean have you heard of patches. The dedicated servers is not a complete no."
zit toch ook wel wat in.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert, bij Modern Warfare 1 kreeg de PC verdomme al geen Prestige, dus zaten al m'n vrienden op de console lekker veel meer replay waarde te hebben terwijl ik een incompleet spel speelde, maar daar kon ik mee leven omdat het iets mooier was en ik niet hoefde te betalen voor Live of nieuwe maps. Aangezien dat laatste nu toch weg zal zijn, en er geen dedicated servers zijn, zie ik geen enkele reden om de PC te blijven supporten. Ik ben er echt helemaal klaar mee, PC gamen is voor mij helemaal klaar, ik kan alle games op het allerhoogst spelen, maar PC versies komen vaak veel later of zijn slecht geport, of minderwaardig, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn. Erg lang heb ik volgehouden aan mijn PC, maar in de loop van dit jaar ben ik helemaal overgestapt op m'n Xbox 360, en ik hoop dat je begrijpt dat sommige mensen klaar zijn met behandeld worden als minderwaardig... 360 en PS3 gaan tegenwoordig bij elke game voor, behalve bij Valve. En dat is mij iets te weinig om aan PC gamen vast te houden.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Demon1 schreef:
Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:

Kut, nou is mijn geheim weg....

@Jonezy, ik ken een filmpje van een 9e jarige jongen, hem zou ik adviseren ook de pc-versie te kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:
Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:

@Jonezy, ik ken een filmpje van een 9e jarige jongen, hem zou ik adviseren ook de pc-versie te kopen

Waar heb je het over
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit MEESTERLIJKE filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YnxdoGeuSaw
Terug naar boven
Demon1 BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:
Danny Ouderling schreef:
Demon1 schreef:

Waar heb je het over

zo veel mogelijk posts he, je moet toch wat verzinnen.

On topic:
Jonezy ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben ('t is dat ik geen console heb)
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:

Haha, die ken ik, stond hij niet eerst in het funny pics en jokes topic?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Robert, bij Modern Warfare 1 kreeg de PC verdomme al geen Prestige, dus zaten al m'n vrienden op de console lekker veel meer replay waarde te hebben terwijl ik een incompleet spel speelde, maar daar kon ik mee leven omdat het iets mooier was en ik niet hoefde te betalen voor Live of nieuwe maps. Aangezien dat laatste nu toch weg zal zijn, en er geen dedicated servers zijn, zie ik geen enkele reden om de PC te blijven supporten. Ik ben er echt helemaal klaar mee, PC gamen is voor mij helemaal klaar, ik kan alle games op het allerhoogst spelen, maar PC versies komen vaak veel later of zijn slecht geport, of minderwaardig, terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten zijn. Erg lang heb ik volgehouden aan mijn PC, maar in de loop van dit jaar ben ik helemaal overgestapt op m'n Xbox 360, en ik hoop dat je begrijpt dat sommige mensen klaar zijn met behandeld worden als minderwaardig... 360 en PS3 gaan tegenwoordig bij elke game voor, behalve bij Valve. En dat is mij iets te weinig om aan PC gamen vast te houden.

Vergeet MMO's en RTS games niet. Waar ga je anders Star Wars The Old Republic op spelen !

You dissapoint me, young padawan ! Do not join the dark side (consoles !
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij wel ja xD . Ik wou dat je zoiets kon doen bij fifa
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Volgens mij wel ja xD . Ik wou dat je zoiets kon doen bij fifa

lol, kort termijn geheugen, die had ik gepost in Funny pics en jokes.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Danny Ouderling schreef:

Huh ik dacht dat je alles hield bij Prestige? Waar is het dan goed voor als dat niet zo is?
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, dus zo kwam ik op dat filmpje.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Chris, maar ik wil niet de hele tijd maar 1 game spelen, en verder heb je wel gelijk, voor RTS en MMO is het nog steeds hét apparaat, maar ik wil alles spelen, niet alleen dat, dus afgezien die 2 speel ik alles console.

En Prestige dan krijg je een nieuw embleempje voor je naam vandaar
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:
Danny Ouderling schreef:

Huh ik dacht dat je alles hield bij Prestige? Waar is het dan goed voor als dat niet zo is?

Ander icoontje en weer beginnen bij 0. Dus je bent dan wel level 1 of 2 ofz, maar je hebt een ander icoontje waardoor je wat meer "elite" bent...Zegt helemaal niets over je skills, enkel over je spare-time....)
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:

Als je werkelijk alle PC games op max kan spelen had je de meerwaarde echt wel kunnen erkennen.
Maar als jij liever per game 15 euro meer betaald, van slechtere controlls/slechtere graphics/slechtere framerate houdt, en liever betaald voor dlc en betaald voor online gamen; wees mijn gast! Als jij dat over hebt om een spel 1 week/maand/half jaar/jaar eerder te kunnen spelen, prima!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Jonezy schreef:

Als je werkelijk alle PC games op max kan spelen had je de meerwaarde echt wel kunnen erkennen.
Maar als jij liever per game 15 euro meer betaald, van slechtere controlls/slechtere graphics/slechtere framerate houdt, en liever betaald voor dlc en betaald voor online gamen; wees mijn gast! Als jij dat over hebt om een spel 1 week/maand/half jaar/jaar eerder te kunnen spelen, prima!

Ik heb Crysis op het hoogst gespeeld op mijn PC, geweldig spel. Maar de controls op de Xbox vind ik niets minder dan op de PC, de graphics zijn inderdaad iets minder, framerate loopt bij mij altijd stabiel en vloeiend dus ik zie niet in waarom ik dan nog hoger wil... Betalen voor DLC, zoals ik al zei, begint op de PC ook in te komen, zoals nu al met MW2. Betalen voor online gamen is ook bij MMO's, en die zijn vooral op de PC te vinden. Ik betaal niet alleen voor online gamen, ik betaal voor een online service waar ik straks ook gratis muziek kan luisteren, en waar ik trailers kan downloaden en demo's en streams kan kijken van Xbox dingen. En een game eerder spelen boeit me erg veel, vooral als het om een half jaar of jaar gaat.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Robert schreef:
Jonezy schreef:

Ik heb Crysis op het hoogst gespeeld op mijn PC, geweldig spel(zo geweldig was crysis nou niet, maar voorruit). Maar de controls op de Xbox vind ik niets minder dan op de PC(sure, nou aangezien de 360 controller werkt op crysis ga maar eens online kijken hoe ver je komt), de graphics zijn inderdaad iets minder, framerate loopt bij mij altijd stabiel en vloeiend dus ik zie niet in waarom ik dan nog hoger wil( belachelijk vrijwel alle games lopen op de consoles op 30 fps)... Betalen voor DLC, zoals ik al zei, begint op de PC ook in te komen ( grappig dat ik een tijdje geleden L4D crash course gratis binnen kreeg net zoals die DLC van dawn of war ook gratis), zoals nu al met MW2. Betalen voor online gamen is ook bij MMO's, en die zijn vooral op de PC te vinden(akkoord). Ik betaal niet alleen voor online gamen, ik betaal voor een online service waar ik straks ook gratis muziek kan luisteren(gratis op PC), en waar ik trailers kan downloaden(gratis op PC) en demo's (gratis op PC)en streams kan kijken van Xbox dingen(gratis op PC). En een game eerder spelen boeit me erg veel, vooral als het om een half jaar of jaar gaat.

Gast je argumentatie stelt niet erg veel voor. Het enige punt wat je maakt is dat je games eerder kan spelen.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, en kijk eens hoe duur een pc is. Dan vind ik eerlijk gezegd dat jouw argumenten net zo min overeind blijven. En met controller van 360 bedoelde ik niet Crysis specifiek, als je Crysis op je 360 speelt, speel je tegen andere mensen die hem ook met de 360 controller besturen, dus heb je allemaal dezelfde kans. Op de PC bestuurt het inderdaad anders, en dat kun jij lekkerder vinden, maar om te zeggen dat de ene beter is dan de ander vind ik onzin. Modern Warfare 2 draait stabiel 60FPS op de consoles dus daar heb ik geen probleem mee, en al die games die ik met 30FPS speel daar heb ik helemaal geen last van dingen die niet vloeiend zijn. Betalen voor DLC komt wel degelijk op de PC voor, Fallout 3 deed het al, en Modern Warfare 2 gaat het ook doen. Ik vind het eigenlijk zelf sowieso onzin dat je voor DLC moet betalen, vroeger kreeg je zowat alles achteraf nog gratis (Counter Strike 1.0 of wat was het speelde ik nog als gratis mod ) maar aangezien het nu verandert, betaal ik maar. Assassins Creed kwam een half jaar nadat er een console versie was op de PC, ik heb de game op de PC gespeeld, en als ik eerlijk ben bestuurde die veel lekkerder op de Xbox, waarvan ik die versie laatst heb opgehaald. Heb je de systeemeisen van Star Wars: The Force Unleashed gezien? Wat een onzin zeg, dat is gewoon een vreselijk slechte, veel te late port, die ook nog eens belachelijke systeemeisen krijgt. De CryEngine 3.0 draait ineens op de Xbox en Ps3, en kijk aan, het ziet er net zo uit als de PC versie van CryEngine 2.0 op het hoogst. Ik ben echt klaar met Pc-gamen als ze deze richting uit blijven gaan die ze nu lijken te kiezen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

laatste reactie en dan ga ik slapen.

Een PC kan veel meer dan alleen spelletjes spelen. Dat rechtvaardigt de prijs in mijn ogen. Dat iedereen met een controller speelt op de 360 maakt het je eigen besturing nog steeds niet beter. MW2 is volgens mij een van de weinige games die wel op een acceptabele framerate draaid inderdaad. maar dat gaat wel ten koste van de resolutie (600p) en andere grafische effecten. AC controlls is een kwestie van voorkeur maar ik speelde hem ook met een 360 controller, wel op PC. SW:TFU kunnen we niet over oordelen die is nog niet uit, maar het lijkt een slechte port te worden. Als laatste moet je niet verwachten CE3(2) te zien lopen op de consoles zonder consessies.

Vreemd dat je niet gewoon je zwakke punten (van de 360 nu) durft toe te geven net zoals ik dat doe bij de zwakke punten van de PC. Uiteindelijk benadeel je jezelf er enkel mee.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Achja, ik snap jou ook wel. Maar zoals ik al heb gezegd vind ik het nu met Modern Warfare 2 op de PC ook weer zoveel gedoe, dat ik maar gewoon denk, ik ga hem op de console spelen met m'n vrienden, dan hoef ik ook niet duizenden dingen te doen voordat ik hem lekker kan spelen. (Steam, Cd-key, installeren, niet eens op servers kunnen komen van mijn favoriete clans) Maarja, dat is het wel zo'n beetje, ik was gewoon chagrijnig vandaag en dan gebeuren er dit soort dingen
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed, je moet gewoon doen wat jijzelf het fijnste vindt.

maar nu weer terug naar het onderwerp:

117467 petities
ze gaan echt niet de 1.000.000 halen.

Laatst aangepast door Robert op 21 Okt 2009 12:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Goed, je moet gewoon doen wat jijzelf het fijnste vind.

maar nu weer terug naar het onderwerp:

117467 petities
ze gaan echt niet de 1.000.000 halen.
weet ik
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Ik heb Crysis op het hoogst gespeeld op mijn PC, geweldig spel. Maar de controls op de Xbox vind ik niets minder dan op de PC, de graphics zijn inderdaad iets minder, framerate loopt bij mij altijd stabiel en vloeiend dus ik zie niet in waarom ik dan nog hoger wil... Betalen voor DLC, zoals ik al zei, begint op de PC ook in te komen, zoals nu al met MW2. Betalen voor online gamen is ook bij MMO's, en die zijn vooral op de PC te vinden. Ik betaal niet alleen voor online gamen, ik betaal voor een online service waar ik straks ook gratis muziek kan luisteren, en waar ik trailers kan downloaden en demo's en streams kan kijken van Xbox dingen. En een game eerder spelen boeit me erg veel, vooral als het om een half jaar of jaar gaat.

En ik betaal helemaal niks daarvoor, want ik heb een PS3

Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Okt 2009 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Jonezy schreef:

En ik betaal helemaal niks daarvoor, want ik heb een PS3

QFT
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

Ga naar: