Auteur |
Bericht |
|
BDDesigns |
Geplaatst: 19 Okt 2009 12:10 Onderwerp: IBGroep Hulp?
| |

|
Beste mensen met verstand van de IBGroep (en niet)
Dit keer geen vraag van Divine Rage met zijn IB-Groep gebeuren, maar van mijn kant.
Ik moet studiefinanciering aan vragen bij de IB Groep want ik wordt in februari 18.
Maar ik snap geen hol van het hele aanvraag gebeuren, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat aanvragen moet?
Bij voorbaat dank
-Bryan |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 19 Okt 2009 12:16 Onderwerp:
| |

|
Dit soort dingen worden volgens mij geregeld via Studielink. Althans, dat heb ik gedaan afgelopen zomervakantie. Ik heb op het moment weinig tijd om het echt uit te zoeken maar ik kan je wel een link geven van
https://app.studielink.nl/vchfos/welcome.jsp
Maar ik denk dat je dit mischien beter even met je ouders of andere bekenden die er ervaring mee hebben kan doen, als je het verkeerd doet kan je jezelf diep in de problemen werken (dmv. hoge leningen aangaan)
Laatst aangepast door Robert op 19 Okt 2009 12:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 19 Okt 2009 12:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 19 Okt 2009 12:18 Onderwerp:
| |

|
Oja, je MOET een DigiD hebben, als je die niet hebt moet je die aanvragen, dat gaat ook weer even duren. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 19 Okt 2009 12:45 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Oja, je MOET een DigiD hebben, als je die niet hebt moet je die aanvragen, dat gaat ook weer even duren. |
Godver, oke ik zal die even aanvragen dan, want volgens mij heb ik die niet >. < |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 19 Okt 2009 13:34 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | Robert schreef: | Oja, je MOET een DigiD hebben, als je die niet hebt moet je die aanvragen, dat gaat ook weer even duren. |
Godver, oke ik zal die even aanvragen dan, want volgens mij heb ik die niet >. < |
Ik ook niet maar heb et gewoon kunn en aanvrage
Maar ik heb wel een andere vraag: Hoeveel krijg je aan aanvullende toeslagen bij een Scholieren tegemoetkoming?
Je kunt ook de formulieren aanvragen via de helpdesc. Sturen ze em op. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 19 Okt 2009 13:42 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | mc-fakey schreef: | Robert schreef: | Oja, je MOET een DigiD hebben, als je die niet hebt moet je die aanvragen, dat gaat ook weer even duren. |
Ik ook niet maar heb et gewoon kunn en aanvrage
Maar ik heb wel een andere vraag: Hoeveel krijg je aan aanvullende toeslagen bij een Scholieren tegemoetkoming?
Je kunt ook de formulieren aanvragen via de helpdesc. Sturen ze em op. |
Oke hoe doe ik dat? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 19 Okt 2009 13:52 Onderwerp:
| |

|
Weet ni meer precies. Gewoon opbellen, wachte tot je iemand aan de lijn krijgt, vragen of ze die formulieren kunnen opsturen als ze vragen om een reden waarom het niet via internet kan zeg je gewoon dat je het niet kan uitprinten of zoiets dergelijks  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 19 Okt 2009 14:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 19 Okt 2009 14:39 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gebeld, en het is vastgelegd, dus ik krijg het hopelijk ASAP in de bus |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 19 Okt 2009 15:48 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | Ik heb gebeld, en het is vastgelegd, dus ik krijg het hopelijk ASAP in de bus |
ik zou ook je wachtwoord dat je dan aanmaakt ergens opschrijven/opslaan, want die ben ik (en ik niet alleen) al een aantal keer kwijtgeraakt omdat het verder nergens is terug te vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 19 Okt 2009 15:49 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | mc-fakey schreef: | Ik heb gebeld, en het is vastgelegd, dus ik krijg het hopelijk ASAP in de bus |
ik zou ook je wachtwoord dat je dan aanmaakt ergens opschrijven/opslaan, want die ben ik (en ik niet alleen) al een aantal keer kwijtgeraakt omdat het verder nergens is terug te vinden. |
Ik hoefde geen wachtwoord aan te maken +) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|