Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke kant ga je kiezen?
Asmodians, lekker Evil!
21%
 21%  [ 5 ]
Elyos, om de wereld te redden van de Asmodians!
78%
 78%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende  
Zanar BerichtGeplaatst: 15 Okt 2009 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Azazel schreef:
Nou ben tot nu toe heel blij met mn assasin (lvl 14), las alleen toen ik net wilde inloggen dat er server maintenance is tot 3 uur vanmiddag nederlandse tijd als ik t goed heb.. SUX!!

Is iedere week op woensdag om die tijd. Ze zeggen altijd wel dat het zo'n 2 uur duurt ofzo maar meestal is het niet meer dan een uurtje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 15 Okt 2009 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat

.... nou begint het kut te woorden op lvl 37 de enigste questen die ik alenmaal krijg zijn group questen echt niet normaal gewoon.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wist het

Ik heb geen zin om te betalen per maand, dat loopt verkeerd af hier, wegens verslaving ed...

Zit al private servers af te zoeken
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Infinite Aion, heb ik ook op gespeeld, nu niet meer.
Ik had Aion namelijk van een vriend, mocht op zijn account spelen. Maar hij zat er op een gegeven moment te vaak op waardoor ik niet kon spelen. Toen ging ik maar naar een private server
alleen sommige quests doen het nog niet en je hebt al wings vanaf lvl 1
Maar Infinite Aion schijnt wel de beste te zijn.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is ook waar ik naartoe ga Kunnen we niet samen spelen of wil je echt terug naar WoW?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil terug naar WoW Aion zal inhoudelijk misschien wel beter zijn maar de setting van WoW trekt me veel meer en daarbij heb ik zo lang WoW gespeeld dat het moeilijk is om er van af te komen. Aion zie ik nog een beetje als een leeg spel, omdat ik met niemand iets deel. Bijvoorbeeld, als ik lvl 20 wordt ofzo en dan beter kan zijn dan iemand anders. Kan niet, want ik ken niemand in mijn directe omgeving die het ook speelt. Met WoW is dat wel
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ik wil terug naar WoW Aion zal inhoudelijk misschien wel beter zijn maar de setting van WoW trekt me veel meer en daarbij heb ik zo lang WoW gespeeld dat het moeilijk is om er van af te komen. Aion zie ik nog een beetje als een leeg spel, omdat ik met niemand iets deel. Bijvoorbeeld, als ik lvl 20 wordt ofzo en dan beter kan zijn dan iemand anders. Kan niet, want ik ken niemand in mijn directe omgeving die het ook speelt. Met WoW is dat wel

Serieus? Hier is iedereen verstandig geworden?
ken niemand meer die WoW speelt.. achteraf gezien vind iedereen het waste of time en klote spel ,
die tijd komt mss nog wel bij jou
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 07:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, dus als men WoW speelt dan zijn ze in jouw ogen niet verstandig? Het blijft altijd nog een kwestie van mening/smaak of iemand een bepaald spel speelt of niet. Aion's setting trekt me gewoon veel minder dan WoW. Het mag dan wel allemaal nieuw zijn enzo, maar als niemand het speelt, dan ga ik liever WoW spelen met andere mensen.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Nelus schreef:

ken niemand meer die WoW speelt.. achteraf gezien vind iedereen het waste of time en klote spel ,

Vond dit ook al raar dat je niet verstandig bent als je WoW speelt. Speel zelf geen WoW en heb ook een hekel aan het spel want is na MIJN MENING te outdated spel maar als jij het wel 1 leuk spel vind is dat jou smaak en heeft niks met verstandigheid te maken *zucht*
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Oh, dus als men WoW speelt dan zijn ze in jouw ogen niet verstandig? Het blijft altijd nog een kwestie van mening/smaak of iemand een bepaald spel speelt of niet. Aion's setting trekt me gewoon veel minder dan WoW. Het mag dan wel allemaal nieuw zijn enzo, maar als niemand het speelt, dan ga ik liever WoW spelen met andere mensen.

Bon, ik speel wel straks. Als het een goede server is, vraag ik aan wat mensen van mijn klas dat ze mee doen, uiteindelijk heb ik een grote groep mensen die gaat meespelen Kom je dan echt niet mee doen?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik het Zerith in het spel, ze hebben maar 1 server. Ik kan wel eens online komen als je eenmaal speelt. Ff verder kijken
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ff taalopties veranderen se
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

In mijn ogen zijn private servers toch nog altijd leuker
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Dellion schreef:
Nelus schreef:

Vond dit ook al raar dat je niet verstandig bent als je WoW speelt. Speel zelf geen WoW en heb ook een hekel aan het spel want is na MIJN MENING te outdated spel maar als jij het wel 1 leuk spel vind is dat jou smaak en heeft niks met verstandigheid te maken *zucht*

Als het toch lekker MIJN mening is dat dat met verstandig zijn te maken heeft, *Zucht
Ja hoor eens, als jij domme comments gaat maken kun je ze terug krijgen ook.

Nou jasper, je hebt me overtuigt kom denk ik ook eens jullie gezelschap houden @ private server maar ik game amper dus denk dat jullie me amper zullen zien daar
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook andere dingen te doen dan gamen atm, daarom die private. Ik betaal niet voor iets wat ik op bepaalde momenten toch niet kan gebruiken
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 04 Nov 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Zet er definitief een punt achter. Als PC gameplay 'm al een magere 74% geeft, dan heeft hij nu ook in mijn ogen definitief gefaald.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 05 Nov 2009 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Zet er definitief een punt achter. Als PC gameplay 'm al een magere 74% geeft, dan heeft hij nu ook in mijn ogen definitief gefaald.

Ben er ook zo goed als mee gekapt vind hem ook failen...
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 05:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Naar mijn laatste comment was ik dus ook gekapt.... Maar ik ben weer helenmaal terug in action

Ik speel sinds 3-4 dagen terug en echt ik vind het weer super vooral met de solorius festival erbij en de dubbel xp weekend

Ik run nu ook Dutch Daeva zelf want ze wouden me gelijk als leader daar hebben en die hadden ze ook nodig.

Nou ben ik benieuwd welke echte DIE HARD gamer speelt nog aion???

Verder ben ik ook echt benieuwd wat aion ons gaat brengen deze maanden maar ik voorspel erg leuke dingen en dat het echt zijn come back gaat maken.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Naar mijn laatste comment was ik dus ook gekapt.... Maar ik ben weer helenmaal terug in action

Ik speel sinds 3-4 dagen terug en echt ik vind het weer super vooral met de solorius festival erbij en de dubbel xp weekend

Ik run nu ook Dutch Daeva zelf want ze wouden me gelijk als leader daar hebben en die hadden ze ook nodig.

Nou ben ik benieuwd welke echte DIE HARD gamer speelt nog aion???

Verder ben ik ook echt benieuwd wat aion ons gaat brengen deze maanden maar ik voorspel erg leuke dingen en dat het echt zijn come back gaat maken.

Cool ik ook, net terug en binnen paar dagen van 1 tot 25 geleveld met mijn templar ik zit op server spatalos [volgens mij], damn veels te veel NL guilds daar

En brastin, you know me , real die hard
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Game is nog steeds kut
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Game is nog steeds kut

nog steeds problemen? tja als je het niet goed kan spelen op je pc is het spel altijd kut he. maar ligt het dan aan het spel of niet?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Game is nog steeds kut

nog steeds problemen? tja als je het niet goed kan spelen op je pc is het spel altijd kut he. maar ligt het dan aan het spel of niet?

Jawel, te eentonig, te saai, te langdurig en te duur. Als hij niet runt op een Quad van 2.8 GHz en een GTX 280 fok it dan
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Game is nog steeds kut

Jawel, te eentonig, te saai, te langdurig en te duur. Als hij niet runt op een Quad van 2.8 GHz en een GTX 280 fok it dan

Stop dan met mmorpg's spelen,
En het ligt dan waarschijnlijk aan drivers en of andere dingen die niet geinstalleerd zijn op je pc maar wel benodigd, hier werkt alles prima met de grootste castle attacks zelfs geen enkel probleem terwijl het al een best oude pc is [voor mijn doen]

Eentonig, ja wat kan ik zeggen. Zonder de abbys en de rifts zou het eentonig zijn.. maar door de constante aanwezigheid van die kut asmodians heb ik het nooit saai als elyos
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Game is nog steeds kut

En het ligt dan waarschijnlijk aan drivers en of andere dingen die niet geinstalleerd zijn op je pc maar wel benodigd, hier werkt alles prima met de grootste castle attacks zelfs geen enkel probleem terwijl het al een best oude pc is [voor mijn doen]

Eentonig, ja wat kan ik zeggen. Zonder de abbys en de rifts zou het eentonig zijn.. maar door de constante aanwezigheid van die kut asmodians heb ik het nooit saai als elyos

Ben ik ook mee gestopt En alle drivers zijn geďnstalleerd, nee het ligt echt wel aan de game, alleen die game!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Dellion schreef:
JasperCLA schreef:
Game is nog steeds kut

Ben ik ook mee gestopt En alle drivers zijn geďnstalleerd, nee het ligt echt wel aan de game, alleen die game!

.. grapjas met dat het aan die game ligt

waarom kunnen ruim 4 mil mensen het wel spelen dan?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 19 van 20

Ga naar: