Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24 Volgende
|
Marietta |
Geplaatst: 15 Okt 2009 18:30 Onderwerp:
| |

|
is er ook system of a down op GH?? welke? |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 15 Okt 2009 18:31 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 15 Okt 2009 18:31 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 15 Okt 2009 18:46 Onderwerp:
| |

|
World Tour heeft BYOB, Metallica heeft Toxicity en verder weet ik niet |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 15 Okt 2009 18:52 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | World Tour heeft BYOB, Metallica heeft Toxicity en verder weet ik niet |
okeeii:D
dankje ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Okt 2009 19:50 Onderwerp:
| |

|
Zag net Kingdom Hearts voor 15 Euro liggen, daar heb ik hem ook gelaten.^^
Misschien toch mee moeten nemen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Okt 2009 19:56 Onderwerp:
| |

|
heeft hier iemand met een XBOX 360 en GTA IV interesse om eens met andere gamed leden free mode online te spelen? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 15 Okt 2009 20:05 Onderwerp:
| |

|
nou streetfighter, zoals je weet is het bijna vakantie, en ik denk dat ik ergens wel een gaatje heb.  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 15 Okt 2009 20:11 Onderwerp:
| |

|
Oke iedereen die wil meedoen stuur maar een bericht naar mijn gamertag : k3v1nDX |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Okt 2009 08:51 Onderwerp:
| |

|
Op mijn oude CRT monitor, heb ik naast een VGA poort ook nog 5 poortjes met de volgende namen: V , H/HV , B , G/SYNC , R . Weet iemand waarvoor deze staan ? Is het mogelijk dat deze poorten component en/of RGB ingangen zijn ? |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 17 Okt 2009 09:39 Onderwerp:
| |

|
Ik zou ook heel graag meedoen maar heb geen gold meer. Wilt iemand misschien een account voor me aanmaken met 1 maand gratis? Zo kan ik ook nog met Christian Vuye Saints Row 2 spelen wat een lange tijd geleden al zou gebeuren. =P
En waarschijnlijk mijn laatste kabel vraag want ga strakjes mijn monitor ophalen. Werkt deze HDMI to DVI cable ook op de Xbox 360 want normale HDMI kabels kun je gebruiken op de PS3 en Xbox 360. En is dit beter dan VGA? Het is in iedergeval goedkoper want ik hoef dan maar 1 kabel te halen mocht die werken op de Xbox 360 en PS3.
http://img26.imageshack.us/i/ps3dvi.png/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Okt 2009 10:27 Onderwerp:
| |

|
MarcianoNL schreef: | Ik zou ook heel graag meedoen maar heb geen gold meer. Wilt iemand misschien een account voor me aanmaken met 1 maand gratis? Zo kan ik ook nog met Christian Vuye Saints Row 2 spelen wat een lange tijd geleden al zou gebeuren. =P
En waarschijnlijk mijn laatste kabel vraag want ga strakjes mijn monitor ophalen. Werkt deze HDMI to DVI cable ook op de Xbox 360 want normale HDMI kabels kun je gebruiken op de PS3 en Xbox 360. En is dit beter dan VGA? Het is in iedergeval goedkoper want ik hoef dan maar 1 kabel te halen mocht die werken op de Xbox 360 en PS3.
Account maken kan je toch zelf doen ?
Ik zou iig de HDMI to DVI kabel niet aanraden, als je monitor HDMI ondersteund zou ik toch voor HDMI gaan. Voor de Xbox 360 zou ik een VGA kabel kopen zodat je de resolutie zelf kan kiezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 17 Okt 2009 10:42 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | MarcianoNL schreef: | Ik zou ook heel graag meedoen maar heb geen gold meer. Wilt iemand misschien een account voor me aanmaken met 1 maand gratis? Zo kan ik ook nog met Christian Vuye Saints Row 2 spelen wat een lange tijd geleden al zou gebeuren. =P
Ik zou iig de HDMI to DVI kabel niet aanraden, als je monitor HDMI ondersteund zou ik toch voor HDMI gaan. Voor de Xbox 360 zou ik een VGA kabel kopen zodat je de resolutie zelf kan kiezen. |
Toen ik mijn Xbox 360 net had heb ik ze alle 3 meteen al gebruikt.
Dan haal ik toch maar een VGA kabel. =d Maakt opzich toch niet uit of het first party of third party is? Heb nu ook een RGB kabel van Madcatz ook geen problemen mee. Zie nu een Logic3 VGA kabel voor een tientje goedkoper. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Okt 2009 11:24 Onderwerp:
| |

|
MarcianoNL schreef: | Christian Vuye schreef: | MarcianoNL schreef: | Ik zou ook heel graag meedoen maar heb geen gold meer. Wilt iemand misschien een account voor me aanmaken met 1 maand gratis? Zo kan ik ook nog met Christian Vuye Saints Row 2 spelen wat een lange tijd geleden al zou gebeuren. =P
Toen ik mijn Xbox 360 net had heb ik ze alle 3 meteen al gebruikt.
Dan haal ik toch maar een VGA kabel. =d Maakt opzich toch niet uit of het first party of third party is? Heb nu ook een RGB kabel van Madcatz ook geen problemen mee. Zie nu een Logic3 VGA kabel voor een tientje goedkoper. |
Ik heb er een uit China voor 6 euro en hij werkt perfect  |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:35 Onderwerp:
| |

|
heeii ik heb nu einelijk vakantie , maar heb egt geen iedee wat ik moet doen , ik was dus van planom nonstop te computeren en te gamen , maar nu ik van een paar andere mensen hoowr dat dat super levenloos is en het mooi weer buiten is weet ik egt niet meer wat ik moet doen..:S
aangezien er ook nog een pwwweek aankomt zou ik daarvoor kunnen gaan leren maar daar heb ik egt geen zin in :S en owjah als LL303 dit leest : de pwweek roosters staan op intranet we hebbe alleen maar 1e uren les maar mijn vraah is dus , weten jullie iets leuks dat ik in de vakantie kan doen..??
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:38 Onderwerp:
| |

|
MARIETTASOAD schreef: | heeii ik heb nu einelijk vakantie , maar heb egt geen iedee wat ik moet doen , ik was dus van planom nonstop te computeren en te gamen , maar nu ik van een paar andere mensen hoowr dat dat super levenloos is en het mooi weer buiten is weet ik egt niet meer wat ik moet doen..:S
aangezien er ook nog een pwwweek aankomt zou ik daarvoor kunnen gaan leren maar daar heb ik egt geen zin in :S en owjah als LL303 dit leest : de pwweek roosters staan op intranet we hebbe alleen maar 1e uren les maar mijn vraah is dus , weten jullie iets leuks dat ik in de vakantie kan doen..??
 |
Hier is het kutweer, dus lekker gamen. xD |
|
Terug naar boven |
|
|
LL303 |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:40 Onderwerp:
| |

|
MARIETTASOAD schreef: | heeii ik heb nu einelijk vakantie , maar heb egt geen iedee wat ik moet doen , ik was dus van planom nonstop te computeren en te gamen , maar nu ik van een paar andere mensen hoowr dat dat super levenloos is en het mooi weer buiten is weet ik egt niet meer wat ik moet doen..:S
 |
OMG toch nog het eerste uur? -_-' konden ze ons dan niet dat ook gewoon nog vrij geven? okee thanxx ik baal nu al stomme pwweek. Maar idd ja nonstop game xD mrrja daar krijg je ook wel weer koppijn van op n gegeven moment.. zucht dilemma  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
| |

|
Gewoon 10-12 per dag gamen, doe ik ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
| |

|
Trueskill schreef: | MARIETTASOAD schreef: | heeii ik heb nu einelijk vakantie , maar heb egt geen iedee wat ik moet doen , ik was dus van planom nonstop te computeren en te gamen , maar nu ik van een paar andere mensen hoowr dat dat super levenloos is en het mooi weer buiten is weet ik egt niet meer wat ik moet doen..:S
 |
Hier is het kutweer, dus lekker gamen. xD |
haha tog maar wel
en nog andere tips miss??
ben vandaag heel erg fantasieloos |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:52 Onderwerp:
| |

|
ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:57 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
Anime <3  |
|
Terug naar boven |
|
|
LL303 |
Geplaatst: 18 Okt 2009 15:58 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | BeWario schreef: | ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
Anime <3  |
Lovee Anime ^^ maar hoe kom je eraan? downloaden? |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 18 Okt 2009 16:24 Onderwerp:
| |

|
LL303 schreef: | Taw0n schreef: | BeWario schreef: | ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
Anime <3  |
duuh hoe anders, ik heb nog geen Naruto of Bleach hier op tv gezien  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 18 Okt 2009 16:25 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | LL303 schreef: | Taw0n schreef: | BeWario schreef: | ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
Anime <3  |
hoe anders? 20 jaar wachten totdat ze uberhaupt buiten japan komen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 18 Okt 2009 16:27 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | streetfighter schreef: | LL303 schreef: | Taw0n schreef: | BeWario schreef: | ga een hele hoop anime kijken , ben je wel ff mee bezig hoor |
Anime <3  |
hoe anders? 20 jaar wachten totdat ze uberhaupt buiten japan komen? |
America says hello |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24 Volgende |