Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Op welke game apperaat game jij het meest
1. De PC
14%
 14%  [ 8 ]
2. De Nintendo Wii
11%
 11%  [ 6 ]
3. De Xbox 360
29%
 29%  [ 16 ]
4. De Playstation 3
38%
 38%  [ 21 ]
5. Alle consoles voor de huidige generatie
5%
 5%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 54

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij zit al bij de redactie, en als je houding tegen iedereen hetzelfde is, wil ik niet weten wat voor aanvaringen jij al hebt gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
crono999 BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Gezer

Ja ik kocht altijd al veel games,maar deze generatie zijn ze gewoon een stuk goedkoper. Ik koop dan ook niet alle games de eerste dag(op sommige games na natuurlijk)Je kunt ze toch niet allemaal tegelijk spelen.
En met prijzen vanaf 5 euro(heb er geloof ik 5 kunnen scoren bij de media markt voor 5 euro) en de rest via import kom je al snel aan veel games. En t zijn niet alleen maar prut games hoor,goede games leggen tegenwoordig voor belachelijk goedkope prijzen in de schappen,vooral na een tijdje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Hij zit al bij de redactie, en als je houding tegen iedereen hetzelfde is, wil ik niet weten wat voor aanvaringen jij al hebt gehad.

Ik hoef niet verbeterd te worden met een reactie ik zei *no offence de*

Misschien had ik neer moeten zetten *No offence ik vind* , maar goed kep gemerkt dat je hier alles tot in de puntjes neer mot zetten anders vallen mensen je maar al te graag aan.

Als mensen mij willen corrigeren fijn dan verwacht ik van een redactie lid want schijnbaar voelen ze zich meer dan de leden een PM en niet een openlijk iets.

Plus

*No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3* , oja hier zeg ik toch duidelijk mee dat *IK* dat vind niet wat *Iedereen* vind.

Tevens er zit geen verschil tussen redactie leden en leden maar goed zal er ff duidelijk bij zetten *das mij mening*

Laatst aangepast door Shadowx op 13 Okt 2009 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals je zegt, "ik vind" is wel wat duidelijker, voor mij ziet het er ook uit alsof jij het als een feit beschouwd. Joni zei alleen maar dat het een mening van een ander was, en jij gaat er meteen op in dat "hij maar eens naar de hans anders moest". Je snapt zelf toch ook wel dat dit geen juiste houding is tegen wie dan ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
ff oftopic

lol ik wil echt zoon t-shirt.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Zoals je zegt, "ik vind" is wel wat duidelijker, voor mij ziet het er ook uit alsof jij het als een feit beschouwd. Joni zei alleen maar dat het een mening van een ander was, en jij gaat er meteen op in dat "hij maar eens naar de hans anders moest". Je snapt zelf toch ook wel dat dit geen juiste houding is tegen wie dan ook.

Nogmaals

*No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3*

FF zien oja das mij mening anders had er gestaan

*No offence maar iedereen vind de X360 dashboard de nieuwe veel overzichtelijker dan die van de PS3*

maar goed zal voor bepaalde mensen voortaan wel opletten op de manier wrop ik iets formuleer want ja mensen vallen graag anderen aan en als je dan wat terug zegt mag het niet.

Voor duidelijkheid ik ben geen gluiperd ik ben geen ass kisser ik praat tegen iedereen hetzelfde op de rotterdamse manier , paus , koningin , president en zelfs een redactie lid who cares iedereen is gelijk.

Maar goed was me laatste bericht erover wil graag ontopic blijven.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Nelus schreef:
- Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk.

No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3
Hij zegt toch explicitiet dat het zijn mening is.

En ik zeg toch dat ik de X360 overzichtelijker vind dan hem , of heb je problemen met lezen ?
Jij zegt gewoon dat het een feit is dat de Xbox 360 overzichtelijker is. 'Ik vind het dashboard..." was een mening, 'het is' een feit. Trouwens een zin beginnen met no offense zegt niets. Als iemand tegen jou zegt 'No offense, maar je bent een idioot.' dan voel je je nog altijd beledigd.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Nelus schreef:
- Xbox 360 dashboard, dat is gewoon een verschil van mening, ik vind het te druk en onoverzichtelijk.

No offence maar X360 dashboard de nieuwe is veel overzichtelijker dan die van de PS3
Hij zegt toch explicitiet dat het zijn mening is.

En ik zeg toch dat ik de X360 overzichtelijker vind dan hem , of heb je problemen met lezen ?
Jij zegt gewoon dat het een feit is dat de Xbox 360 overzichtelijker is. 'Ik vind het dashboard..." was een mening, 'het is' een feit. Trouwens een zin beginnen met no offense zegt niets. Als iemand tegen jou zegt 'No offense, maar je bent een idioot.' dan voel je je nog altijd beledigd.

Niet echt , schelden doet geen zeer en woord ik niet warm of koud van of iemand mij een idioot noemt of niet , en als het via internet gebeurt kan ik er alleen maar nog harder om lachen want dan is die persoon maar een zielepoot die zoiets doet.

Ik blijf mezelf interpreteren op mij manier niet omdat iemand anders het graag zo anders wilt zien, voor mij ben jij en de rest van de redactie leden hetzelfde als de leden , niks meer niks minder , ik heb respect tegen iedereen.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ps3 dashboard is aardig overzichtelijk,al is het wel erg simpel.

Het oude xbox360 dashboard vond ik geweldig,al zag het er wat ouderwest uit,het nieuwe dashboard zit grafisch goed in elkaar alleen vind ik het ook minder overzichtelijk,ik heb gewoon moeite om iets te vinden wat ik zoek.maar dit kan ook zijn dat ik gewoon erg gewend was aan het oude dashboard.

En wat een gezeik over of t een feit is of iemand zijn mening, door op welke manier je het schrijft,bijna iedereen heeft hier een cursus nederlands nodig van de LOI,je weet toch wat die bedoelt.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

QFT niggaz...

http://www.youtube.com/watch?v=6g8VSPKDoUs
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:

Is dit echt echt?

Als jij dat wil.... Wat is dat nou voor vraag Gezer
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
ninodude schreef:
Gezer schreef:

QFT niggaz...

http://www.youtube.com/watch?v=6g8VSPKDoUs

Haha die gast is EPIC

@Eitje: als je het wilt?

Best smell in the world , maybe except for pussy

MAYBE ??????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En die gast is EPIC ??????????

Je bedoelt met zo`n reactie is tie EPIC FAIL

Laatst aangepast door Shadowx op 13 Okt 2009 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Deze is ook nice: Sony calls again

http://www.youtube.com/watch?v=zBI7W8m9y_Q&feature=related

Citaat:
We got plenty of bandwith! We wipe our ass with bandwith

Where`s your memory card?

http://www.youtube.com/watch?v=PQrmsqpI1ss
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij is die Trey iemand die bij ze moeder in de kelder woont en niks anders te doen heeft als filmpjes van zichzelf maken.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
ninodude schreef:
Gezer schreef:
Deze is ook nice: Sony calls again

http://www.youtube.com/watch?v=zBI7W8m9y_Q&feature=related

Citaat:
We got plenty of bandwith! We wipe our ass with bandwith

Where`s your memory card?

http://www.youtube.com/watch?v=PQrmsqpI1ss

Hehe Trey 4 Life baby! Your hardware improved
http://www.youtube.com/watch?v=pFp_-FtHUG8
Only on bluray

Heb je die ene (Dat je je controller moet inpluggen in port 2, ik heb het gedaan met een 2de controller aan te zetten) al geprobeerd bij Psycho Mantis, echt vet.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bedoel in MGS4 natuurlijk.

Lol die van Twin Snakes wist ik niet eens maar ik heb die game ook niet.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:

In MGS1 of MGS4? In Twin Snakes had ik een savefile van Mario Sunshine en Psycho Mantis zei: oh you've played Super Mario Sunshine lol

Dit ja http://www.youtube.com/watch?v=LBgw5sBpVn4
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij woord dit het youtube trey topic , tis niet echt ontopic meer
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag de nieuwe slim gekocht de oude fat aan vrouwtje gegeven , en deze op internet aangesloten , de oude nooit de moeite mee genomen omdat ik een oude router had en die was vol , nu een nieuwe router met meer draadloos dus gelegenheid om hem aan te sluiten.
Sinds me enige game UC1 was heb ik eigenlijk nooit echt games kunnen vergelijken.

Vandaag ook Brutal Legend voor X360 gekocht en is vergeleken met de Brutal Legend PS3 demo , en mot toch zeggen dat ik de X360 er mooier uit vind zien.

Ziet er nog steeds gaaf uit maar tja *MIJ MENING* dat ik hem mooier vind , kep ook maar gelijk MGS 4 erbij gekocht en als mee zit morgen Uncharted 2 al.
Terug naar boven
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha dit is echt fout

http://www.youtube.com/watch?v=H0yiLmFDk0c[url]

http://www.youtube.com/watch?v=fimAcNiR4bk[/url]

Trey 4 life

Laatst aangepast door Bever Warrior op 14 Okt 2009 14:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 03:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ow gamed.nl leeft weer , je zou bijna zweren dat het een aanval op de site was , zo traag was het, of het waren gewoon probs aan server ze kant.

Anyhow tis weer goed zo te zien.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 07:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, bij dat youtube filmpje van Twin Snakes

''This is snake, im on a plane, some black guy is yelling at me lol''

Shadowx, kan je mij vertellen of de SFX geluiden in Brutal Legend nog steeds zo pauper zijn of lag het alleen aan de demo versie?

Ontopic:
PC owned nog steeds in mijn ogen alle consoles Gewoon heel chill op de PC. Ik heb (zo fel als ik ben) ook bijna alle GTA's op de PC gekocht naast de PS2 versies (alleen GTA IV niet) en ik vind die mods altijd heel vet. Die heb je op de consoles niet. Ook in GTA: San Andreas kan je de view distance via een mod echt 10 keer vergroten, dat is zo vet!
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 08:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Shadowx, kan je mij vertellen of de SFX geluiden in Brutal Legend nog steeds zo pauper zijn of lag het alleen aan de demo versie?

Ontopic:
PC owned nog steeds in mijn ogen alle consoles Gewoon heel chill op de PC. Ik heb (zo fel als ik ben) ook bijna alle GTA's op de PC gekocht naast de PS2 versies (alleen GTA IV niet) en ik vind die mods altijd heel vet. Die heb je op de consoles niet. Ook in GTA: San Andreas kan je de view distance via een mod echt 10 keer vergroten, dat is zo vet!

De geluiden werken hier zonder problemen , ik weet wel dat mensen die de demo gedownload hebben voor de EU demo uitkwam en op disc gebrand hadden en afgespeeld hebben dat die problemen hadden , maar de eu demo werkte hier net als origineel zonder problemen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 08:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Nelus schreef:

Ontopic:

De geluiden werken hier zonder problemen , ik weet wel dat mensen die de demo gedownload hebben voor de EU demo uitkwam en op disc gebrand hadden en afgespeeld hebben dat die problemen hadden , maar de eu demo werkte hier net als origineel zonder problemen.

Ja het werkt ook wel bij mij, maar dat die SFX geluiden klinken zo monotoon vergeleken met de voice acting. Zoals in het begin het doden van zo'n ventje achter Eddie, hakt ie zn bijl in dat ventje, dat geluid klinkt zo pauper Voor de rest is het prima, alleen de SFX geluiden zijn beetje jammer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 7

Ga naar: