Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 12 Okt 2009 22:13 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | vgo910 schreef: | Net een beetje begonnen met Bleach en FMA. Ik wil ook nog wel beginnen aan Death Note. |
Haha, dat zijn de series! |
Totaal niet mee eens. Death Note en Fullmetal Alchemist (en dan vooral Brotherhood imo) behoren zeker tot de top, maar Bleach is maar een zeer matige Shōnen anime als je het mij vraagt. Er komt maar geen einde aan, de fillers beginnen langzamerhand beter te worden dan de main storyline, gevechten worden veel te lang gerekt door nietszeggende conversaties en er worden alleen maar excuses gezocht om nieuwe (en overigens veel te veel) gevechten aan te gaan, zonder dat er ook maar enige focus op het verhaal (voor zover dat er nog is) te leggen.
Tot zover mijn rant over Bleach. Now, please continue with your conversations.  |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 12 Okt 2009 22:28 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | net de eerste ep van Fairy Tail gekeken, en hij is toch wel heel erg vet. iedereen op anidb zegt dat ie stinkt, maar ik vind hem toch wel erg goed voor een eerste ep. veel actie, leuke char intro enz. |
mag ik vragen welke subber jij hebt?
want voor zover ik zie heeft alleen HorribleSubs een sub vrijgegeven, en die zuigen in vertalen ( on accuraat enzo, het gaafste wat ze na een jaar nog steeds doen, is als iemand Kawaii ( cute/schatig ) zegt dat ze dan scary/eng er neer zetten terwijl dat toch echt Kowaii is.... ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Okt 2009 00:38 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Goof schreef: | vgo910 schreef: | Net een beetje begonnen met Bleach en FMA. Ik wil ook nog wel beginnen aan Death Note. |
Totaal niet mee eens. Death Note en Fullmetal Alchemist (en dan vooral Brotherhood imo) behoren zeker tot de top, maar Bleach is maar een zeer matige Shōnen anime als je het mij vraagt. Er komt maar geen einde aan, de fillers beginnen langzamerhand beter te worden dan de main storyline, gevechten worden veel te lang gerekt door nietszeggende conversaties en er worden alleen maar excuses gezocht om nieuwe (en overigens veel te veel) gevechten aan te gaan, zonder dat er ook maar enige focus op het verhaal (voor zover dat er nog is) te leggen.
Tot zover mijn rant over Bleach. Now, please continue with your conversations.  |
QFT
(al kijk ik al een poos geen Bleach meer, precies om deze redenen) |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 13 Okt 2009 07:26 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Okt 2009 10:06 Onderwerp:
| |

|
En ecchi anime zijn ook populair op MAL; ik vertrouw die site voor geen meter. |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 13 Okt 2009 10:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Stammetje91 schreef: | Goof schreef: | vgo910 schreef: | Net een beetje begonnen met Bleach en FMA. Ik wil ook nog wel beginnen aan Death Note. |
Sorry maar ik vind The full metal alchemist niet de niveau death note , waar Death note boeiende plot die mij op sommige punten heel erg verrassend is, FMA heeft een erg saaie en slome verhaal (kijk die verrekte serie nu inmiddels 2 maanden!!) met mega slechte fillers waar ik niet om kan lachen. |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 13 Okt 2009 10:21 Onderwerp:
| |

|
groente12 schreef: | Stammetje91 schreef: | Goof schreef: | vgo910 schreef: | Net een beetje begonnen met Bleach en FMA. Ik wil ook nog wel beginnen aan Death Note. |
Sorry maar ik vind The full metal alchemist niet de niveau death note , waar Death note boeiende plot die mij op sommige punten heel erg verrassend is, FMA heeft een erg saaie en slome verhaal (kijk die verrekte serie nu inmiddels 2 maanden!!) met mega slechte fillers waar ik niet om kan lachen. |
Dan hoop ik voor je dat je wel Brotherhood kijkt, want anders vraag je om fillers... |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 13 Okt 2009 11:08 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: |
En ecchi anime zijn ook populair op MAL; ik vertrouw die site voor geen meter. |
ecchi anime populair daar heb ik nooit wat van gemerkt  |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 13 Okt 2009 11:10 Onderwerp:
| |

|
[quote="groente12"] Stammetje91 schreef: | Goof schreef: | vgo910 schreef: | Net een beetje begonnen met Bleach en FMA. Ik wil ook nog wel beginnen aan Death Note. |
Sorry maar ik vind The full metal alchemist niet de niveau death note , waar Death note boeiende plot die mij op sommige punten heel erg verrassend is, FMA heeft een erg saaie en slome verhaal (kijk die verrekte serie nu inmiddels 2 maanden!!) met mega slechte fillers waar ik niet om kan lachen.[/quote
lol  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 19 Okt 2009 07:21 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Okt 2009 18:16 Onderwerp:
| |

|
Aoi Bungaku en Trapeze zijn allebei (rare) anime aanraders dit seizoen
Trapeze gaat over een psycholoog die elke episode een patient krijgt en heeft een rare mix van 2D animatie en 3D live action scenes.
Aoi Bungaku is gebaseerd op een van de best verkochte Japanse boeken ooit, het is behoorlijk zwaar en de eerste ep zelfs behoorlijk depressief, maar erg indrukwekkend.
Niet je standaard battle shounen dus
Voor de rest nog gekeken dit seizoen: Nyan Koi (grappig), Letter Bee (mwoah), Armed Librarians (lelijk maar goed verhaal), Kimi ni Todoke (goed uitgevoerde shoujo) en natuurlijk... Darker Than Black 2 (erg indrukwekkend).
Ook maar eens wat anime van 't vorig seizoen afmaken (bakemonogatari, spice & wolf 2, taishou musume, haruhi, canaan & aoi hana) |
|
Terug naar boven |
|
|
LordyLord |
Geplaatst: 25 Okt 2009 15:31 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Darker Than Black 2 |
Heb er zo'n jaar op zitten wachten. Het pakt idd wel leuk uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 23 Nov 2009 20:37 Onderwerp:
| |

|
BUMP
Nice, heb van crunchyroll net een invite via mail gehad voor 2 weken free trial. Dus twee weken lang HD animé streamen, klinkt goed . In de kerstvakantie maar eens gaan gebruiken ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 23 Nov 2009 21:05 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | BUMP
Nice, heb van crunchyroll net een invite via mail gehad voor 2 weken free trial. Dus twee weken lang HD animé streamen, klinkt goed . In de kerstvakantie maar eens gaan gebruiken ^_^ |
lol dat is toch die site waar je moet betalen om anime te streamen |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 23 Nov 2009 21:10 Onderwerp:
| |

|
om HD te streamen, ja. Je kunt gratis low-res anime bekijken daar.
Maar nu heb ik dus een invite om twee weken gratis HD te kijken ^_^ (laat de kerstvakantie nou net zolang duren... ) |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 23 Nov 2009 21:14 Onderwerp:
| |

|
meh er is niet echt veel keuze ik download liever
maar het is wel vet dat ze hd streamen |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Nov 2009 22:14 Onderwerp:
| |

|
LordyLord schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | Darker Than Black 2 |
Heb er zo'n jaar op zitten wachten. Het pakt idd wel leuk uit. |
Hey wie is die kerel van je av? Komt die uit Groningen? Hij komt me erg bekend voor |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 29 Nov 2009 20:50 Onderwerp:
| |

|
Gaat nu beginnen Hitman Reborn kijken.
Fairy Tail is trouwens ook best wel vet. De eerste episode had ik nog gemixte gevoelens maar komt nu toch aardig uit zijn startpositie. Verder volg ik weer Naruto ben weer helemaal bij en One Piece.
Bleach nog steeds gedropt.
Voor de rest heb ik geen anime's openstaan dus afgerond. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 29 Nov 2009 22:28 Onderwerp:
| |

|
Vandaag fairy tails ep 1 gezien.
Verminderen de scenes waar je de hele tijd de 'seals' ziet na afl 1 want das wel een groot minpunt voor mij. (Binnen 1 min minimaal 2 keer dezelfde seal. Die hoef je niet keer op keer te zien -.-) |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 30 Nov 2009 19:31 Onderwerp:
| |

|
ik ben nog steeds bezig met monster ik geniet van elke episode echt een geweldige anime 1 van de beste animes die ik heb gezien 
Laatst aangepast door lorenzogilds op 30 Nov 2009 20:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 30 Nov 2009 20:03 Onderwerp:
| |

|
Halverwege Gakuen Alice, best wel grappige serie maar ik houd toch wel meer van iets zoals Clannad. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 01 Dec 2009 20:34 Onderwerp:
| |

|
ik volg nu:
- Bleach
- Naruto
- FMA Brotherhood
- Darker Than Black 2
- The Sacred Blacksmith (slechtste serie ooit, maar wel geinig)
- Fairy Tail
- A Certain Scientific Railgun
btw, natsu's kamehameha in de laatste fairy tail is wel erg fake.... |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 01 Dec 2009 21:17 Onderwerp:
| |

|
ik ben net klaar met de eerste episode van Hokuto No Ken en ik ben aardig verrast  |
|
Terug naar boven |
|
|
stroopwafeltje |
Geplaatst: 04 Dec 2009 10:55 Onderwerp:
| |

|
- shakugan no shana 2
- cromartie hight school
- full metal alchemist brotherhood
- claymore |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 26 Dec 2009 13:51 Onderwerp:
| |

|
ik ben bezig met suzumiya in te halen, en het viel me trouwens op dat er in het laatste stukje van de eiland afleveringen een hele subtiele verwijzing in zit naar Phoenix Wright.
[/sarcasm] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |