Welke kant ga je kiezen? |
Asmodians, lekker Evil! |
|
21% |
[ 5 ] |
Elyos, om de wereld te redden van de Asmodians! |
|
78% |
[ 18 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 23 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20 Volgende
|
JasperCLA |
Geplaatst: 10 Okt 2009 23:35 Onderwerp:
| |

|
Asmodian>Elyos
Serieus mensen, neem het aan van mij
Nu blijf ik lekker voortspelen denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 11 Okt 2009 00:03 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Nelus schreef: | Brastin schreef: | Dellion ik vind ook wel grappig hoe jij altijd op mensen reacties geeft waneer ze iets tegen aion hebben maar goed.
Nelus ik weet zeker dat jij niet verder hebt gespeelt dan lvl 10 ? Veteron al ingeweest? en verder? Eltnen al bezoekt? en later Heidon al gezien ? Nee Nee en Nee. Dat kan ik uit jou comment vandaan halen dat je die plekken nog niet gezien hebt. Het begin was idd erg kaal en vond ik het ook een beetje matig maar naar de loop van de tijd begon het echt mooi te woorden. Mooie volle bosses en woestijnen waar je soms zandstormen hebt en soms tornado,s etc.
Ik zou zeggen probeer het verder nog eens uit en haak niet gelijk bij de eerste levels af. |
Klopt, ik ben nu level 9 Overigens is mijn reactie enkel mijn mening en totaal geen aanval op Aion ofzo. Ik ben in Sanctum geweest en dat zag er al echt supervet uit. Trouwens Dellion, mijn vriend heeft alles op de hoogste setting. Maar ik ben blij dat Brastin het ook ziet, beginners area ziet er gewoon best kaal uit. Maar als je in Daminu forest komt zie je al gelijk verschil enzo. Character models zijn natuurlijk veel en veel mooier dan WoW Zoveel detail. Chain skills zijn ook echt vet!
Ik ben trouwens verder gaan spelen hoor, niet afgehaakt. Wil ff wat meer proberen. Alleen ik heb Aion niet altijd tot mijn beschikking  |
.. Ik bedoel neem Asmo side, een bergachtig begin bebied met allerlei settlements van beesten, Ze wouden er een bar en door beesten bewoond gebied van maken en dat is ze gelukt.. waarom dan mooie effecten met enorme bossen erin pleuren? Zoiets heet afwisseling
Ja, de ene vind de bergachtige gebieden mooi, de ander woestijn en weer de andere bijv de bossen.. Net wat je wilt. je kan dus eeuwen door blijven discussieren met Is dit mooi ? |
Waarom heb ik het gevoel dat je elke reactie van mij als een aanval ziet op het spel. Ik deel mijn mening, ik ben niet aan het betogen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 11 Okt 2009 00:05 Onderwerp:
| |
![]()
|
Citaat: |
Waarom heb ik het gevoel dat je elke reactie van mij als een aanval ziet op het spel. Ik deel mijn mening, ik ben niet aan het betogen. |
Ik wel dan, nee hoor.. ik deel net als een ieder mijn mening. weliswaar misschien een wat sterkere mening, dat moet geen verschil maken
tevens versterk ik mijn mening omdat ik het met dit alles dus helemaal niet eens ben, als [soms] developper weet ik hoe lastig level design is.. als ik dan een spel als WoW speel erger ik me dood.. want dan zie je het enorm aantal fouten en het bah dat is simpel of ja je ziet zo hoe ze dat gemaakt hebben,
tijdens het spelen van aion weet ik echter heel veel dingen niet en vind ik dat knap zoals bijvoorbeeld de Abbys heel knap gemaakt.. of ergens op Asmodian side een lava gebied echt prachtig
ik kijk er dus anders als jullie tegenaan ik denk dat dat het is |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 11 Okt 2009 00:36 Onderwerp:
| |

|
Ja volgens mij ook want met WoW heb ik nergens last van qua design, supervette stijl. Maar ja, die dingen die jij opnoemt ligt natuurlijk ook aan het feit dat WoW uit 2005 dateert en Aion 2009 (of 2008 in t Oosten ) |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2009 13:39 Onderwerp:
| |

|
Damit, lvl 8 gehaald en weeral beu  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 11 Okt 2009 13:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
JasperCLA schreef: | Damit, lvl 8 gehaald en weeral beu  |
Heb ik ook...
RotMMORPG's
Of..
Rotgaming,
ben echt niet in de game mood tegenwoordig |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
kutzooi, het ligt toch aan me processor, die is langzaam  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 11 Okt 2009 20:35 Onderwerp:
| |

|
Begin er weer lekker in te komen, helaas, queue is terug  |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 12 Okt 2009 12:26 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Begin er weer lekker in te komen, helaas, queue is terug  |
Raar, want ik heb het hele weekend geen queue gezien behalve zondag middag. En dat waren maar 15 mins. Vanavond nog maar ff kijken, want er was namelijk wel iets aan gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 12 Okt 2009 16:45 Onderwerp:
| |

|
Had ook maar 15 mins hoor Voor iedereen die nog twijfelt, Asmodian is echt wel de leukere race om te spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 12 Okt 2009 17:39 Onderwerp:
| |

|
Heb t vandaag gekocht nu aant patchen, denk dat ik op zon recommended server (Kahrun) ga ivm de verhalen over queues.. Maak daar n asmodian assasin.
Goede keuze? |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 12 Okt 2009 17:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
Azazel schreef: | Heb t vandaag gekocht nu aant patchen, denk dat ik op zon recommended server (Kahrun) ga ivm de verhalen over queues.. Maak daar n asmodian assasin.
Goede keuze? |
Goede keuze
helemaal perfect  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 12 Okt 2009 17:57 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Azazel schreef: | Heb t vandaag gekocht nu aant patchen, denk dat ik op zon recommended server (Kahrun) ga ivm de verhalen over queues.. Maak daar n asmodian assasin.
Goede keuze? |
Goede keuze
helemaal perfect  |
Klinkt goed  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 12 Okt 2009 17:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
Azazel schreef: | Dellion schreef: | Azazel schreef: | Heb t vandaag gekocht nu aant patchen, denk dat ik op zon recommended server (Kahrun) ga ivm de verhalen over queues.. Maak daar n asmodian assasin.
Goede keuze? |
Goede keuze
helemaal perfect  |
Klinkt goed  |
behalve dan die server.. weet niet of ie goed is,
iig heb ik geen last meer van Que's op Telemachus [goede server] |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 12 Okt 2009 18:05 Onderwerp:
| |

|
Slechte keuze imo we hebben meer Elyos nodig op Telemachus^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 12 Okt 2009 18:12 Onderwerp:
| |

|
Ik zou geen assassin nemen als ik jouw was. Ik hoor echt iedereen praten hoe slecht die class wel niet is. Heb ook minimaal 7 mensen in mijn legion die rerolled hebben omdat ze het maar een 'crapsin' vonden.
Ben zelf een Asmodian Gladiator, neem die.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 12 Okt 2009 19:40 Onderwerp:
| |

|
Nou Zanar dan weet ik niet welke levels die waren maar naar lvl 30-35 ownen die classes echt wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 12 Okt 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | Nou Zanar dan weet ik niet welke levels die waren maar naar lvl 30-35 ownen die classes echt wel. |
Die mensen waren 37-38. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 12 Okt 2009 21:03 Onderwerp:
| |

|
Hehe, blijkt dat ik niet erg tevreden ben met m'n huidskleur, wil ik dat veranderen...
Need to buy a ticket? Met echt geld? Komop Eerst betaal je 70 euro voor een spel, dan moet je nog eens bijna 30euro dokken om de 60 dagen en vervolgens moet je betalen om naar de kapper te gaan bij wijze van spreken. No way dat ik dit geldgeklop volhoud  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 12 Okt 2009 21:49 Onderwerp:
| |

|
Ik ga deze game over twee weken, na m'n tentamenweek een kans geven. Neem aan dat inmiddels de server problemen verholpen zijn.
@JasperCLA
Waar haal jij in godsnaam je games vandaan. Een PC-game tegenwoordig voor 70 Euro? Whaha!  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 12 Okt 2009 22:37 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Ik ga deze game over twee weken, na m'n tentamenweek een kans geven. Neem aan dat inmiddels de server problemen verholpen zijn.
@JasperCLA
Waar haal jij in godsnaam je games vandaan. Een PC-game tegenwoordig voor 70 Euro? Whaha!  |
Steam CE , srry was 60 euro  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 13 Okt 2009 15:43 Onderwerp:
| |

|
Waarschijnlijk wijk ik gewoon weer uit naar WoW, ik kan er niks aan doen. Aion vind ik gewoon niet leuk qua setting. Het kan nog zoveel extra's hebben, WoW heeft ''the feel'', de factor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 13 Okt 2009 16:21 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Stammetje91 schreef: | Ik ga deze game over twee weken, na m'n tentamenweek een kans geven. Neem aan dat inmiddels de server problemen verholpen zijn.
@JasperCLA
Steam CE , srry was 60 euro  |
Dat vind ik persoonlijk alsnog heel veel voor een PC-game. Al helemaal aangezien nieuwe PC-games in vrijwel elke winkel bij de release al 50 euro of minder is.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 14 Okt 2009 12:27 Onderwerp:
| |

|
Nou ben tot nu toe heel blij met mn assasin (lvl 14), las alleen toen ik net wilde inloggen dat er server maintenance is tot 3 uur vanmiddag nederlandse tijd als ik t goed heb.. SUX!! |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 14 Okt 2009 14:22 Onderwerp:
| |

|
Ik ga ook terug naar een WoW private tot ik mijn hondje heb  |
|
Terug naar boven |
|