Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
BDDesigns BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 14:15    Onderwerp: Digitale Ontvanger zonder reclame? Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb een vraagje. Op dit moment hebben mijn ouders en ik Digitale TV van Ziggo met bijbehorende Decoder.

Nu het volgende: Omdat mijn ouders veel naar de BBC kijken zijn ze de reclames op nederlandse TV zat en willen ze dus:
1 - Een digitale ontvanger
2 - Een digitale recorder
3 - Reclames kunnen skippen
En dat alles in 1 ding.
Iemand die weet of dat kan en of je ook direct een goedkope weet?

Bijvoorbaat dank
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

reclames skippen is niet mogelijk.

Reclame zijn de grootste inkomsten voor een TV zender, wanneer bv UPC, ziggo die reclames gaat blokkeren kunnen de aanbieders minder reclame gaan maken omdat het toch niet gezien wordt. Of bv RTL moet de reclameprijzen verlagen zodat het nog aantrekkelijk is voor de aanbieders om reclames te maken.

Wanneer RTL dat moet verlagen ==> Minder inkomsten ==> Minder geld voor programma's en medewerkers.

Dus zeg dan maar dag tegen de TV zenders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BDDesigns BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
reclames skippen is niet mogelijk.

Reclame zijn de grootste inkomsten voor een TV zender, wanneer bv UPC, ziggo die reclames gaat blokkeren kunnen de aanbieders minder reclame gaan maken omdat het toch niet gezien wordt. Of bv RTL moet de reclameprijzen verlagen zodat het nog aantrekkelijk is voor de aanbieders om reclames te maken.

Wanneer RTL dat moet verlagen ==> Minder inkomsten ==> Minder geld voor programma's en medewerkers.

Dus zeg dan maar dag tegen de TV zenders

Nee er zijn recorders die skippen, maar ik wil weten wat een goeie is etc.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Reclames kan je skippen! Je neemt gewoon je favo show op en spoel je door als er reclames zijn. Maar dan kijk je wel 30-60 min later naar je show dan andere die het live kijken.

UPC heeft volgens mij wel standaard recorder.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop een HTPC en laat Windows Media Center je zooi opnemen, die schopt de reclames er meteen uit
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Fakey, de BBC hoeft, net als de publieke omroepen in Nederland (Nederland 1,2,3) geen reclame uit te zenden. Deze worden door de staat gefinancierd. Zoals Nickdhnick al heeft uitgelegd gaat een commerciële omroep kapot als zij de inkomsten van reclame kunnen vergeten.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Recorders hebben volgens mij wel een optie om op te nemen zonder reclame, dus de opname stopt bij het begin van een reclame, en gaat verder als de reclame is afgelopen, maar je kunt niet live verder kijken zonder reclame.
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Met het PDC-systeem, waarmee een zender aan de recorder aangeeft wanneer een opname begint, is het theoretisch mogelijk om de opname te pauzeren wanneer er reclames zijn, maar deze mogelijkheid wordt in Nederland niet gebruikt. (Zie bijvoorbeeld deze Wikipediapagina.)
Sowieso wordt PDC enkel door de publieke omroep gebruikt en is het nut dus beperkt, en volgens mij werkt het enkel bij een analoog signaal. Ik heb nog niet gehoord van een moderne variant van deze functie.

Feilloos skippen gaat dus niet lukken. Wat een beetje recorder wel doet is hoofdstukken aanmaken bij een verandering van de scène. Reclames worden vaak aangezien als een nieuwe scène, dus als je aan het begin van een reclameblok naar het volgende hoofdstuk spoelt sla je meteen de reclame over. Dit werkt alleen niet altijd even goed, want het blijft natuurlijk giswerk van de recorder.
Doorspoelen blijft dus de meest betrouwbare methode.

Volgens mij kan je bij Ziggo wel terecht voor een digitale ontvanger en recorder in één.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt mensne

@Divine: lezen De reclames hoeven er niet uit maar moeten overgeslagen kunnen worden.

@cor: bedankt, ik zal het doorgeven
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: