Auteur |
Bericht |
|
Nelus |
Geplaatst: 02 Apr 2007 00:32 Onderwerp: PS3 is doing just fine!
| |

|
Er is een filmpje op Youtube die waarschijnlijk is gemaakt door een gozer en hij gebruikt FEITEN om te laten zien dat de PS3 helemaal geen flop is! Het is dus geen plat niet onderbouwd filmpje. Hij is hier te zien
http://www.youtube.com/watch?v=JSGrKE5GZUc&mode=related&search=
Dit geeft weer een positieve draai aan de PS3. Ik vond het een leuk filmpje, beter dan al dat gebash dat Sony krijgt omdat hun PS3 zogenaamd veels te duur is enzo. Ik denk dat we vanaf hier alleen maar positiever nieuws kunnen krijgen.
Hulde aan de PS3! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 02 Apr 2007 09:22 Onderwerp:
| |

|
"extrapolate this to a year..."
Ja. Da's absoluut op feiten gebaseerd.
Vervolgens gooit hij er een stel door Sony vrijgegeven cijfers tegen aan en twee handjes vol met games die nog niet eens op de markt zijn.
Daarna quote hij Major Nelson, zonder het hele verhaal te vertellen... altijd handig. Voorts probeert hij op te scheppen met Home en Blu-Ray; twee verhalen waar de uitkomst nog lang niet van gekend is. Om daarna de vergelijking te maken tussen een afbeelding van het 'moederbord' van de PS3 en dat van de 360 en daaruit te concluderen dat de PS3 superieur is en geen enkel probleem kent (Watchdog-connectie).
Dit filmpje is bitter weinig waard. Het is gewoon een knutselwerkje van iemand met te veel vrije tijd. Het is absoluut te vroeg om eender welke conclusies te trekken over de 'console-oorlog,' momenteel zijn er nog geen winnaars of verliezers.
Naar mijn mening is dit wél een plat en weinig onderbouwd filmpje en al zeker omdat - wanneer je dan toch met cijfertjes wil gaan goochelen - je de Wii niet mag vergeten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 02 Apr 2007 10:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik vind het ook maar een matig filmpje. Het lijkt een gefrustreerde fanboy te zijn die het niet kan hebben dat de PlayStation 3 wat negatief in het nieuws geweest is en daarom maar met een berg cijfers gaat smijten. Nee, natuurlijk doet de PS3 het beter in landen als Japan, dat kan ik zelf ook nog wel verzinnen. Vervolgens een lijst van games laten zien waar weinig exclusives in zitten (het merendeel verschijnt ook op de 360) of beelden van games waarvan we enkele dit jaar nog niet eens gaan zien noem ik nog niet echt indrukwekkend.
Erg flauw filmpje, weinig overtuigend in het doel wat het wil bereiken.
Laatst aangepast door Rene Groen op 02 Apr 2007 11:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 02 Apr 2007 11:01 Onderwerp:
| |

|
Enooooorm lame filmpje, nieeeeet normaal.
Maar dan ben ik het wel weer met de topictitel eens, op basis van andere en betere gronden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 02 Apr 2007 19:05 Onderwerp:
| |

|
Lol die reacties, nou ik vind hem wel vet Is eens een keer iets anders dan de PS3 in de grond trappen |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 02 Apr 2007 19:44 Onderwerp:
| |

|
nou die gozer krijgt een tien voor zijn betoog . maar zoals alle betogen zijn er geen tegenargumenten en kan je de text niet gebruiken als wetenschapelijk tekst. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 02 Apr 2007 21:12 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Lol die reacties |
lol@feiten zul je bedoelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 02 Apr 2007 21:17 Onderwerp:
| |

|
Het gaat gewoon tussen de 360 en de PS3, de echte next-gen strijders. Wii heeft zijn eigen doelstellingen die anders zijn.
Blu-ray kan je al wel feiten over brengen aangezien film-producenten al hebben aangegeven liever met Blu-ray te werken en aangezien Sony veel bezit qua film is Blu-ray beter voor films.
Het filmpje is misschien niet geheel gebaseerd op algemene feiten maar je kan ook niet zeggen dat het allemaal bullshit is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 02 Apr 2007 21:31 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Het filmpje is misschien niet geheel gebaseerd op algemene feiten maar je kan ook niet zeggen dat het allemaal bullshit is. |
Kijk, het hangt er natuurlijk van af door welke bril je dit filmpje bekijkt. Als je de discussie wil voeren over welke console nu beter is op welk gebied, dan bestaan er daar 'tig topics over op dit en andere forums en ik heb me zelden tot nooit laten vangen om daarin mee te gaan en ben al zeker niet van plan dit nu te doen.
Je kunt er trouwens gif op innemen dat er een 360 of Wii fanboy binnen de kortste keren een even 'geloofwaardig' en 'op feiten gebaseerd' filmpje op YouTube zal gooien. En je kunt er al evenveel gif op innemen dat er ook lui zullen zijn die daar zullen intrappen. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 04 Apr 2007 09:35 Onderwerp:
| |

|
die kerel heeft wel gelijk alleen jammer is dat mensen niet snel van mening veranderen ze gaan niet toegeven dat hun wii of Xbox slechter is |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Apr 2007 13:04 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | die kerel heeft wel gelijk alleen jammer is dat mensen niet snel van mening veranderen ze gaan niet toegeven dat hun wii of Xbox slechter is |
Daar zijn verschillende redenen voor: 1) het is nog te vroeg om de consoles head-on te gaan vergelijken, want er zijn nog te weinig games. 2) Smaken verschillen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Apr 2007 15:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
onno schreef: | die kerel heeft wel gelijk alleen jammer is dat mensen niet snel van mening veranderen ze gaan niet toegeven dat hun wii of Xbox slechter is |
Iemand met een PS3 ava en het gebruik van het woord 'Xbox' lijkt me nu ook niet echt de meest geschikte persoon om eerlijk te zijn daarin  |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 04 Apr 2007 17:00 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | onno schreef: | die kerel heeft wel gelijk alleen jammer is dat mensen niet snel van mening veranderen ze gaan niet toegeven dat hun wii of Xbox slechter is |
Iemand met een PS3 ava en het gebruik van het woord 'Xbox' lijkt me nu ook niet echt de meest geschikte persoon om eerlijk te zijn daarin  |
ik zeg ook zo vaak pleestation :p maarja het is aan jou de keus om de waarheid te geloven |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Apr 2007 17:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
onno schreef: | Rene Groen schreef: | onno schreef: | die kerel heeft wel gelijk alleen jammer is dat mensen niet snel van mening veranderen ze gaan niet toegeven dat hun wii of Xbox slechter is |
ik zeg ook zo vaak pleestation :p maarja het is aan jou de keus om de waarheid te geloven |
Ik het mijn mening over dit onderwerp al gegeven binnen dit topic, en tevens is al aangegeven dat je makkelijk met de 'waarheid' kan spelen, hetzelfde als wat deze gebruiker doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 04 Apr 2007 17:56 Onderwerp:
| |

|
Idd, zeggen dat de PS3 het beter doet dan de 360 in diens launch week is nogal simpel aangezien er genoeg PS3's op voorraad waren. Sony heeft per slot van rekening een half jaar de tijd genomen óm die voorraad te verzekeren maar dat wordt gemakshalve ff vergeten.
Voor de rest komt er geen één feit voor in het filmpje wat zou aangeven dat de PS3 zou moeten winnen. En dat de Wii niet mee genomen mag worden in de vergelijking vind ik al helemaal onzin. Dat het een ander soort console is betekent niet dat het geen concurrentie meer is. Sony zegt per slot van rekening zelf heel trots dat ze de Wii de baas zijn wat de launch week betreft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Apr 2007 21:13 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Voor de rest komt er geen één feit voor in het filmpje wat zou aangeven dat de PS3 zou moeten winnen |
Het gaat er mij ook niet om of ze winnen, het gaat erom dat de PS3 geen flop is, en dat het niet zo negatief gaat met de PS3 als overal wordt aangegeven. PS3 wordt de laatste tijd alleen maar gebasht met negatief nieuws. Dit filmpje laat eens zien dat er ook positieve ontwikkelingen zijn voor Sony. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|