Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 22:17    Onderwerp: De PS3 is er bijna....dus vertel straks maar hoe hij is! Reageren met citaat

Nou beste mensen,

de PS3 is bijna te koop en daarom wil ik jullie, ten eerste heel veel plezier ermee wensen (voor de mensen die hem halen) en ten tweede vraag ik jullie om te laten weten hoe dat ding nou uiteindelijk is...tegenvaller, meevaller of zoals verwacht?!

Ik zie het morgen wel...of misschien iets later, omdat jullie morgen en de komende dagen achter de buis hangen met de PS3 eronder .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stil en koud, ongelofelijk stil en koud. Mijn PS2 en Wii hoor ik, maar op hetzelfde volume overstemt mijn tv mijn PS3. geluid via HDMI is zeer luid geluid trouwens, mijn PS2 speelt alles zeer stil af, mijn PS3 luid.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Stil en koud, ongelofelijk stil en koud. Mijn PS2 en Wii hoor ik, maar op hetzelfde volume overstemt mijn tv mijn PS3. geluid via HDMI is zeer luid geluid trouwens, mijn PS2 speelt alles zeer stil af, mijn PS3 luid.

Is dat nu positief of negatief
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

kingsora schreef:
Joni Philips schreef:

Is dat nu positief of negatief
Positief, ik was overdonderd door het geluid.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb de PS3 met Motorstorm, maar helaas was er nergens een component kabel te scoren waardoor het grafisch nog niet echt indrukwekkend is. Toch, Motorstorm is erg leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat klinkt heel goed, een stille console is altijd fijn, zeker als je er ook films op gaat kijken. En het betere geluid maakt dit natuurlijk alleen maar mooier.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

keb hem al een maand maar hij is echt super je moet aleen wel een goede hd tv hebbe keb vandaag net tony hawk gekocht echt super spel
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Kheb hem volgende week, als ik er nog één vind

iemand advies qua welke games kwou resistance en enchanted arms kopen, maar ik heb gehoord dat die niet zo goed is of wel?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ressitance fall of men is juist super man
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

kingsora schreef:

iemand advies qua welke games kwou resistance en enchanted arms kopen, maar ik heb gehoord dat die niet zo goed is of wel?

Ik kan je niet echt goed adviseren, omdat ik hem ook nog niet heb. Maar ik denk dat je beter Resistance en Motorstorm (als je van racegames houdt) kunt kopen. Resistance is gewoon een ontzettend goede game en over Motorstorm hoor ik ook al maar positiefs. En natuurlijk zijn beide games online te spelen en vooral bij Motorstorm lijkt me dat héél vet.

Naja, laat het maar weten wat je hebt gekocht en vertel dan meteen wat je ervan vindt!

Succes ermee en hopelijk beleef je er veel plezier mee!
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
kingsora schreef:

Ik kan je niet echt goed adviseren, omdat ik hem ook nog niet heb. Maar ik denk dat je beter Resistance en Motorstorm (als je van racegames houdt) kunt kopen. Resistance is gewoon een ontzettend goede game en over Motorstorm hoor ik ook al maar positiefs. En natuurlijk zijn beide games online te spelen en vooral bij Motorstorm lijkt me dat héél vet.

Naja, laat het maar weten wat je hebt gekocht en vertel dan meteen wat je ervan vindt!
Succes ermee en hopelijk beleef je er veel plezier mee!

Hmm mja motorstorm kwil eerst is die demo downloaden voor dat ik echt tot kopen overga, want ik vind bv burnout als racegame erg leuk maar aan gran turismo, dtm race driver en van die andere super realistische racers vind ik nix aan

maar welke goed launchgames zijn er nog?Wel spijtig dat je geen footie game nog niet hebt op de ps3 microsoft thx ze tssssssssss

en @ urkie: resistance is denk ik zeker vet en dat is voor mij een must have maar ik had het eigenlijk over enchanted arms dat die mss niet zo goe is
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Enchanted Arms is inhoudelijk niet anders dan de Xbox 360 versie die (qua inhoud) gematigd werd ontvangen. Echter, als je een RPG zoekt en de PlayStation 3 hebt zal je je er zeker mee vermaken.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja als die niet echt goed is wacht ik wel ff op desnoods oblivion ofzo en er zullen binnenkort nog wel anderen komen kmoet trouwens FF12 nog kopen dus mijn rpg honger zal nog wel gestild worden
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 04 Apr 2007 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat

stil en stofig(helaas) de ps3 lijkt syntetisch voor stof
gelukkig stof ik hem elke keer netjes af
virtua tennis , resistance en motorstorm heb ik er bij gekocht
resistance is een beetje makkelijk knalt lekker door
motorstorm is tactiek van belang
virtua tennis ziet er strak uit rokjes die omhoog vliegen

ps3 is een prima ding de games zijn voor nu genoeg om van te genieten
als strak de ps3 opitmaal word gebruikt ben ik nog meer tevreden met ps3 dan ik ooit was
Terug naar boven
Macvaal BerichtGeplaatst: 17 Mei 2007 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Mja als die niet echt goed is wacht ik wel ff op desnoods oblivion ofzo en er zullen binnenkort nog wel anderen komen kmoet trouwens FF12 nog kopen dus mijn rpg honger zal nog wel gestild worden

Je RPG honger zal zeker gestild worden met FF12 tenzij je de Turned Combat juist leuk vond:P waar ik nu erg van begin te houden met FF6 en FF7(De games met beste verhaallijn) 10 en 10-2 daarna maar. Terug op de FF12, ik hou opzich wel van hoe ze het hebben gedaan het is harstikke goed gelukt ook nog, maar het verhaal is meteen in het begin al een ontzettende flop, het word nu meer een beetje een versie van alle versies in elkaar en dan een nieuwe combat verzinnen, denk er maar eens bij na ze hebben van elke versie er iets in gestopt zelfs van FF Tactics en Tactics Advance
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: