Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Robert |
Geplaatst: 04 Okt 2009 15:40 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | Robert schreef: | Mc-fakey
Alsjeblieft zeg, jij doet toch een ICT opleiding? Dan zou jij zeker beter moeten weten en je software gewoon moeten kopen, je wil toch ook niet dat jouw werk later gestolen wordt?
|
hahaha daarom juist
ik ben ICTer, dan ga ik dingen niet kopen juist downloaden
Het mag 'officieel' niet bij ons op school, maar leraren doen het zelf ook en hinten er ook wel naar maar ze zeggen wel: Als er een inval gedaan wordt zijn jullie het bokje.
Dat zijn we ook +)
|
Ik ben beniewd hoe jij hier later op terug kijkt als je ontslagen word door slechte verkopen ivm piraterij. Eigenlijk zou dit iets zijn waar jij je zorgen om zou moeten maken ipv dat ik dat doe.
-----------------------------
Als het goed was kwam er een demo uit voor de game of niet? Iemand die weet wanneer die ge-released wordt? en voor welk platform? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Okt 2009 15:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mc-fakey, ik raad je aan het Gamed reglement te lezen. Dan weet je waarom je nu een warning hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 04 Okt 2009 15:59 Onderwerp:
| |

|
Als je dan toch download, hou dat dan iig voor jezelf  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 04 Okt 2009 16:04 Onderwerp:
| |

|
Powned by Joni
Maar komt er een demo dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Okt 2009 16:06 Onderwerp:
| |

|
Hij is niet geowned, hij hoort zich gewoon aan de regels houden netzoals de rest hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 04 Okt 2009 16:59 Onderwerp:
| |

|
-.-
lulled @ mensen die zeggen pwned door stoer doen.
het is niet stoer doen ik kan gewoon niet anders.
@joni:
Ik weet ook wel dat ik een warning heb hoor geen zorgen.
@robert: ik zal heus niet ontslagen worden hoor want ik ga nl. de webdesign/development in.
Daar komt geen piraterij in voor hoor dat kan ik je wel verzekeren
@ joni: hoeveel warnings is een ban? en hoeveel heb ik er intotaal? |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 04 Okt 2009 17:07 Onderwerp:
| |

|
Het is gewoon niet heel slim eh. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 04 Okt 2009 17:12 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | hoeveel warnings is een ban? 6 en hoeveel heb ik er intotaal? 8 |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Okt 2009 17:14 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | lulled @ mensen die zeggen pwned door stoer doen.
het is niet stoer doen ik kan gewoon niet anders. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Okt 2009 18:11 Onderwerp:
| |

|
Over dat downloaden, ik heb niks tegen Brian (of Bryan), zijn keuze. Blijft stelen natuurlijk (niet kopieren, want degene die in de winkel liggen zijn uiteindelijk ook kopies van 1 origineel).
Maar toch, ik heb Call of Juarez 2 ook gespeeld en niet gekocht, heb ik hem dan gedownload, nou nee. Ik heb hem gewoon geleend van een vriend die hem op de PS3 heeft. Hier verdienen de makers ook niks aan Ben ik nou ook slecht bezig?
Zo kan ik waarschijnlijk binnenkort ook gewoon Uncharted 2, Heroes over Europe, Formule 1 games en een paar Xbox 360 spellen spellen zonder te kopen. Hier verdienen de makers wederom niks aan. Dus eigenlijk vind ik dat ook wel weer raar en over te discussieren. Kijk, ik kan dus niet multiplayeren met die vriend, maar MP doe ik toch niet vaak en misschien met co-op kan het leuk zijn. Dus dan koop ik hem ook.
Spellen die mijn vrienden niet hebben en die ik zelf heel graag wil koop ik dus Zoals Saints Row 2 en sommige singleplayer spellen als The Darkness kunnen zijn dan weer van mij lenen!
ANYWAYS, Operation Flashpoint 2 ga ik niet kopen waarschijnlijk. Lijkt me wel erg vet! Dus ik wacht tot een vriend hem heeft of tot ie afgeprijsd is.
Toch lijkt me dat spel heel erg vet. Eindelijk een realistischere feel to it. One shot one kill, niet complete accuracy enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 07 Okt 2009 00:00 Onderwerp:
| |

|
Was mijn reactie echt zo'n topickiller? |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 07 Okt 2009 06:42 Onderwerp:
| |

|
Weet ik veel overigens is je 2e gok naar m'n naam goed
Bryan dus
Het blijft ook wel stelen, maar moet ik het dan maar doen met alle games die ik heb (stuk of 6 die ik nu al meer als een jaar heb zo'n beetje ja ze allemaal ja)
Ik leen ook regelmatig games net als nelus: Does that make me a thief to?
En heren die dit fel tegen spreken:
Get real, stop pretending.
Jullie downloaden net zo hard games als mij, waarom mij er met de nek op aan kijken terwijl je het zelf ook doet?
Typisch geval van heilige boontjes en pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
OT want het gaat over OF:
Leek me direct vanaf de aankondiging aan al en toffe game, en dat is gebleven. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Okt 2009 23:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
@ meerdere mensen, er komt post-release een PC-only demo. Maarja ik heb hem nu binnen, vanmiddag een uurtje gespeeld en het beviel me wel. Morgen even met Tawon coöp doen En met andere mensen die hem voor de PS3 hebben gekocht of gaan kopen natuurlijk, als die er zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 07 Okt 2009 23:11 Onderwerp:
| |

|
Ik twijfel erover of ik hem voor de 360 moet gaan halen of niet. Overtuig me alsjeblieft! |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Okt 2009 23:39 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Ik twijfel erover of ik hem voor de PC moet gaan halen of niet. Overtuig me alsjeblieft! |
Ja PC is inderdaad de juiste keuze. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 07 Okt 2009 23:44 Onderwerp:
| |

|
Dit komt totaal niet tot zijn recht op een console |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 07 Okt 2009 23:46 Onderwerp:
| |

|
Dit moet je op de PC spelen. Serieus, 4gb ram tegen de 512mb ram. PC kan zoveel meer objecten op het scherm toveren, tenminste beetje viewing distance enzo! |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 09 Okt 2009 02:11 Onderwerp:
| |

|
Zijn er al mensen met eerste impressies? |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 09 Okt 2009 06:45 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Dit moet je op de PC spelen. Serieus, 4gb ram tegen de 512mb ram. PC kan zoveel meer objecten op het scherm toveren, tenminste beetje viewing distance enzo! |
Zelfs 4 GB met een Geforce GO 105M (oid) met 1 gb video geheugen (4 gb ram met een 32 bit os (32 bit kan maar tot 3 gb de rest wordt naar je videokaart gestuurt))
schokt het.
@robert:
In m'n eerste level: wel een grappig spel, jammer dat ie slecht draait op m'n laptop |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 09 Okt 2009 07:31 Onderwerp:
| |

|
De game scoort niet zo geweldige cijfers, maar hoe is de multiplayer? Daar gaat het eindelijk om, voor mij dan  |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 09 Okt 2009 10:12 Onderwerp:
| |

|
Voor zo ver ik weet, is alleen de Co-Op een beetje goed geregeld, aangezien je zelf kunt inviten, maar de rest is brak ( geen dedi servers enzo... ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 09 Okt 2009 10:58 Onderwerp:
| |

|
Heeft de PS3 versie co-op? (gekooktEi?)
En heeft iemand al de PC versie kunnen testen op high settings? |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 09 Okt 2009 12:04 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Heeft de PS3 versie co-op? (gekooktEi?)
En heeft iemand al de PC versie kunnen testen op high settings? |
Ikke, ziet er wel strak uit, alhoewel ik hem nog niet vloeiend heb kunnen spelen, vanaf 8xMSAA gaat hij namelijk laggen bij mij...
Zal vanavond wel eens een screenshotje dumpen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 09 Okt 2009 14:03 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | @ meerdere mensen, er komt post-release een PC-only demo. Maarja ik heb hem nu binnen, vanmiddag een uurtje gespeeld en het beviel me wel. Morgen even met Tawon coöp doen En met andere mensen die hem voor de PS3 hebben gekocht of gaan kopen natuurlijk, als die er zijn  |
Ik zal tegen m'n broertje zeggen dat OFP2 uit is en dat MW2 over 2 dagen komt. Dan weet ie dat ie z'n portemonnee moet trekken. Hij heeft al heel lang geleden geroepen dat ie ze zou kopen, dus tja, moet ie zich ook wel aan zijn woord houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 09 Okt 2009 14:43 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | GekooktEi schreef: | @ meerdere mensen, er komt post-release een PC-only demo. Maarja ik heb hem nu binnen, vanmiddag een uurtje gespeeld en het beviel me wel. Morgen even met Tawon coöp doen En met andere mensen die hem voor de PS3 hebben gekocht of gaan kopen natuurlijk, als die er zijn  |
Ik zal tegen m'n broertje zeggen dat OFP2 uit is en dat MW2 over 2 dagen komt. Dan weet ie dat ie z'n portemonnee moet trekken. Hij heeft al heel lang geleden geroepen dat ie ze zou kopen, dus tja, moet ie zich ook wel aan zijn woord houden. |
je bedoelt 31 dagen denk ik?
de release is volgens mij toch echt op 10 november... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |