Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij staat er steeds: Connecting en dan zie je dat pijltje rond gaan en rond en rond en rond en rond, tot er 20 min voorbij zijn en dan sluit ik hem af. Zijn er mensen met dit probleem? Anders ga ik de neiging krijgen de router te bewerken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Trueskill schreef:
Bij mij staat er steeds: Connecting en dan zie je dat pijltje rond gaan en rond en rond en rond en rond, tot er 20 min voorbij zijn en dan sluit ik hem af. Zijn er mensen met dit probleem? Anders ga ik de neiging krijgen de router te bewerken.

Zeelandnet is vandaag f*cked up, ik weet niet of je die provider hebt? Ik kan in ieder geval zeer moeilijk vrienden joinen, die vallen steeds weg uit mijn groep. Kan wel gewoon met random mensen online spelen..
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

Zeker, misschien hebben de Ondeugende Honden geen rekening gehouden met de servers waar nu 6004 man op zitten te spelen.

Bij de eerste bèta waren de laadtijden echt heerlijk, ook het "Connecting" aan het begin -- oh wacht, daar heb je het ook over, sorry. Ik dacht dat je het over het Matchmaken had. Connecting duurt bij mij ook wel lang, maar niet zo lang -- YES IK HEB EEN MATCH!!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2009 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:

Zeker, misschien hebben de Ondeugende Honden geen rekening gehouden met de servers waar nu 6004 man op zitten te spelen.

Bij de eerste bèta waren de laadtijden echt heerlijk, ook het "Connecting" aan het begin -- oh wacht, daar heb je het ook over, sorry. Ik dacht dat je het over het Matchmaken had. Connecting duurt bij mij ook wel lang, maar niet zo lang -- YES IK HEB EEN MATCH!!

Ja dat probleem heb ik ook er nog bij, en ja Stefan ik heb idd Zeelandnet, wat wel vaker fucked up is.

Ondeugende Honden.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Okt 2009 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik speel dit spel nu echt elke dag, zie jullie vanavond wel weer

Citaat:
Alleen ik weet niet wanneer jij gaat eten.

Oh rite, ik ging eten net na die post Was dat er vergeten bij te zetten. Maar het duurde ook wat langer omdat het eten nog niet klaar bleek te zijn, en na het eten had mijn moeder nog honger (eigenlijk iedereen) dus stopten we nog een diepvriespizza in de oven, die eerst moest voorverwarmen enzo...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Okt 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ga nu weer spelen, zie jullie online.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 02 Okt 2009 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik ga nu weer spelen, zie jullie online.

I'm in.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Okt 2009 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik spel wil zoeken duurt het fucking lang voordat die een spel vind of helemaal niet
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gametrailers review!
http://www.gametrailers.com/video/review-uncharted-2/57257

Citaat:
The best looking console game we have ever played

Citaat:
One of the most polished games we have ever played

Citaat:
It would be nice for it to have something to call it's own, but it's basicly a capsule of the last 10 years of game developement buffed to a fine shape

Citaat:
9.3
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:

Fail, een 9.3 maar terwijl de meeste reviews een 10 geven?

Ja, en als je de review ziet zou je zeggen dat ze het een 8 geven. Ze zeggen namelijk dat "Uncharted 2 eigenlijk niets zelf doet, want ze jatten de Horde mode van Gears, de Perks van Call of Duty enzovoort, en het verhaal is eigenlijk niets waard maar Naughty Dog weet het toch tot een spannende en intense ervaring te maken", inderdaad "It would be nice for it to have something to call it's own, but it's basicly a capsule of the last 10 years of game developement buffed to a fine shape" zoals jij al citeerde, en meer van dat soort dingen. "De balans tussen klimmen en schieten ligt heel erg naar het schieten toe, en dat is ook maar goed ook, want het klimmen is onuitdagend, het springen lijkt automatisch te gaan en de controls bij het klimmen voelen onhandig."

Niet echt positief, ze hemelen wel heel veel op maar ze noemen ook teveel nadelen om het zelfs een 9.3 te geven.

Laatst aangepast door GekooktEi op 03 Okt 2009 12:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Taw0n schreef:
Gametrailers review!

Citaat:

Citaat:

Citaat:
It would be nice for it to have something to call it's own, but it's basicly a capsule of the last 10 years of game developement buffed to a fine shape

Citaat:
9.3

Complete cijfer lijst :
Story: 9.2
Design: 8.9
Gameplay: 9.3
Presentation: 9.8

GT geeft ook nooit hoger dan 9,8
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog wat citaten over de controls:
''Plays like a dream''
-Games Radar

''The run-and-gun action is butter smooth''
-Gamepro

''Fast yet smooth enough to cope with the chaos of multiplayer gaming''
-CVG

''Movement is smooth''
-Play magazine (UK)

''What elevated the game from being simply very good to genuinely fantastic was how natural controlling Nathan felt''
-play.tm

Van de GT forums, never dat ik dat zelf op ga zoeken
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Taw0n schreef:
Gametrailers review!

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
9.3

Alleen maar 10en geven is ook dikke fail. Of telt dat even niet voor Uncharted?

Uncharted 1 had al zeer weinig originaliteit, maar dat maakte em niet minder leuk.

Overigens hebben ze volgens mij helemaal geen Horde mode in Uncharted 2? Wel iets wat erop lijkt, maar dat is meer CTF dan Horde imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Gezer schreef:
Taw0n schreef:
Gametrailers review!

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
9.3

Alleen maar 10en geven is ook dikke fail. Of telt dat even niet voor Uncharted?

Uncharted 1 had al zeer weinig originaliteit, maar dat maakte em niet minder leuk.

Overigens hebben ze volgens mij helemaal geen Horde mode in Uncharted 2? Wel iets wat erop lijkt, maar dat is meer CTF dan Horde imo.

Inderdaad, fail van game-pers en iedereen trapt er weer vrolijk in, sure het is vast een leuk spel wat waarschijnlijk ook nog wel een stuk beter is dan de gemmidelde game, maar al die 100 als score's zijn echt waarschijnlijk belachelijk overdreven.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Het geven van 10en aan de lopende band is sowieso dikke faal van de gamepers tegenwoordig. Of Uncharted 2 een 9,5 of een 4 of ergens daar tussenin waard is kan ik niet zeggen: ik heb de game niet gespeeld.

Dat is dan vaak ook het probleem met fanboys als jij Gezer: je verwacht van een game die je ZO vreselijk hypet dat ie maar even een 9,5+ (of liever zelfs een 10) scoort omdat je gehypet bent. Krijgt een game waar je geen hype voor hebt (bijvoorbeeld op een ander systeem) ineens ook allemaal 9ens of 10en, dan is het een failsysteem omdat er maar zo belachelijk veel hoge cijfers komen. Hypocriet is dat van de fanboy, want daarmee wordt het hele reviewsysteem knalhard verpest.

Heb je namelijk een kritiek op een game waar een leger fanboys achterstaat (zoals bijvoorbeeld in 2007 met GameSpot en Ratchet and Clank, overigens volledig terecht die 7,5 imo) dan krijg je een shitload aan gezeur op je en mensen die je site afzeiken. Wil je dit vermijden, dan doe je dus precies wat de fanboys willen: hoge cijfers geven voor games die gehypet worden. En dat staat dan even los van kwaliteit: zonde! Het systeem zit vol bevooroordeelde apen die de effectiviteit van review benadelen.

Kan een game dan geen 9,5 of hoger meer scoren? Tuurlijk wel! Maar er moet écht kwaliteit zijn. Hopelijk is dat bij Uncharted 2 ook het geval. Aan de beelden te zien lijkt het iig wel goed te zitten, maar een oordeel geven over een cijfer voor je een game zelf gespeeld hebt is zó ongelofelijk dom.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Sommige mensen moeten echt normaal doen.
Een 9.3 is hele goede cijfer ik kan het echt niet snappen waarom mensen daar nog steeds zit te bitchen en meteen vergelijken met andere games... kinderen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wat waren hun kritiekpunten dat ze een 9,3 gaven buiten het feit dat hij niet origineel was?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Wat waren hun kritiekpunten dat ze een 9,3 gaven buiten het feit dat hij niet origineel was?

Ik heb daarnet gekeken en ik geloof geen, ze waren alleen maar lovend voor de rest

Overigens vond ik Uncharted best origineel, geen enkele game die ik had gespeeld had zoveel verschillende dingen in één game gegooid, en dan werkte het nog zo ongelooflijk goed.

In ieder geval eerst Uncharted 2 zelf spelen voordat ik een oordeel ga geven, maar een 9.3 lijkt mij niks om over te klagen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

De Uncharted stop n pop gameplay is een 1:1 kopie van Gears of War. Dat mag best kritiek krijgen. Maargoed, dat is kritiek die je op deel 1 kunt hebben, maar om daar bij deel 2 nog over door te zeuren gaat een beetje ver.

Verder is de GT review gewoon enorm lovend, net als alle andere reviews.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
De Uncharted stop n pop gameplay is een 1:1 kopie van Gears of War. Dat mag best kritiek krijgen. Maargoed, dat is kritiek die je op deel 1 kunt hebben, maar om daar bij deel 2 nog over door te zeuren gaat een beetje ver.

Verder is de GT review gewoon enorm lovend, net als alle andere reviews.

Bij Uncharted kan (het is een must op Crushing) je ook gewoon zonder het coversysteem schieten, als je bijvoorbeeld achter een hoekje staat met een boel vijanden erachter ga je achter het hoekje staan en kan je op bijna magische wijze om de hoek schieten.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat GT revieuws niet altijd eerlijk is weten we. Dat gears gameplay niet erg origineel is weten we. Dus waarm het nog een keer aanhalen ?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer: don't do it. Uncharted is een 1:1 kopie van Gears kwa gameplay. Gears is geen 1:1 kopie van Kill.Switch kwa gameplay. Echt ALLES in Uncharted werkt net zoals Gears of War, maar dan minder: geen active reload, geen roadie run, minder duidelijk granaatwerpsysteem (schijnt in deel 2 gefixt te zijn).
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Gezer: don't do it. Uncharted is een 1:1 kopie van Gears kwa gameplay. Gears is geen 1:1 kopie van Kill.Switch kwa gameplay. Echt ALLES in Uncharted werkt net zoals Gears of War, maar dan minder: geen active reload, geen roadie run, minder duidelijk granaatwerpsysteem (schijnt in deel 2 gefixt te zijn).

Oké, het lijkt op Gears, maar om nou te zeggen dat het een 1:1 kopie is...
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

gezer jij bent echt irritant,alsof een 9,3 slecht is.
het is gewoon een feit dat uncharted geen orgineel spel is en daarom vind ik zelfs dat het een 9 moet zijn in plaats van een 9.3 want orginaliteit is een van de belangrijkste dingen in een spel. doe niet zo fanboy
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Roderick schreef:

Oké, het lijkt op Gears, maar om nou te zeggen dat het een 1:1 kopie is...

De gameplay wel ja, alles werkt exact hetzelfde: button layout, layout op t scherm, in cover gaan, uit cover gaan, wapens selecteren. Tis alleen wat minder uitgebreid en da's ook logisch omdat Uncharted geen 100% shooter pretendeerde te zijn. De setting in Uncharted is natuurlijk wel heel anders dan in Gears, maar dat snapt iedereen wel
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 23

Ga naar: