Auteur |
Bericht |
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Sep 2009 20:56 Onderwerp: [PS3] Oorah! Let's M.A.G.!
| |
Grammar Führer
![]()
|
MAG is een FPS voor de PS3, waarvan vandaag een bèta is gelanceerd. Iedereen die een key heeft van de eerste "wave", heeft nu een mailtje in zijn mailbox. Als je je al hebt aangemeldt maar nog geen key hebt: niet getreurd, er zijn nog meer "waves" van lotingen. MAG focust vooral op online gameplay, met als grote technische hoogtepunt dat je met 256 man in een server kan spelen.
Ik hoorde het woord "MAG Gamed squad" vallen in het +/- Topic, en ik dacht laten we dat maar doen dan Dan kunnen we een ingame clan maken (voor zover dat kan in MAG, ik ben nog aan het patchen...) en in dit topic in ieder geval onze roep uitroepen als we MAG willen spelen met onze Gamed maten
Het is trouwens best verrukt dat het spel zelf maar 300 MB is, en dat ik het spel pas opstartte toen ik er tijd voor had en er toen achterkwam dat je 2.4 GB moet "patchen" zonder background downloading
Dus waarschijnlijk kan ik vandaag niet spelen, maar morgen ben ik van de partij als dat dan mag van mijn ouders.
Zal ik de moeite nemen om in de openingspost hier een memberlijst op te zetten of is dat overbodig volgens jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 23 Sep 2009 21:10 Onderwerp:
| |

|
kijk in het tournooi/clan gedeelte ei.... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Sep 2009 21:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sorry. Ik had verwacht dat als er al één zou zijn, die wel bij de recente topics op de frontpage zou staan.
Slotje dan maar? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Sep 2009 21:31 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Sorry. Ik had verwacht dat als er al één zou zijn, die wel bij de recente topics op de frontpage zou staan.
Slotje dan maar? |
Vraag aan Tawon of hij copy / Paste wil doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Sep 2009 21:34 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | GekooktEi schreef: | Sorry. Ik had verwacht dat als er al één zou zijn, die wel bij de recente topics op de frontpage zou staan.
Slotje dan maar? |
Vraag aan Tawon of hij copy / Paste wil doen  |
Ja mijn tekst is mooier hè  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|