Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Vorige nacht

Citaat:
De jongeren legden er aan buurtbewoners uit waarom ze toen auto's in brand hadden gestoken. 'Ze vertelden dat ze uit afgunst hadden gehandeld', vertelt Abdel Laarisi, een politieman uit de Ribaucourt-wijk. 'Plots kwam het bericht binnen dat de politie een jongere wilde oppakken vlak voor etenstijd. In de ramadan is dat heikel natuurlijk. Onmiddellijk is de vergadering afgebroken en zijn de jongeren naar het commissariaat getrokken.'

BRON

Nou ik zeg niet dat ze het allemaal doen, maar dat gastje was godverdomme 14.
Jup, dat kereltje met dat mesje van mijn verhaaltje ook. Maar dat betekent niet dat ze dat allemaal doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat me even duidelijk zijn, Gezer, ik heb niets tegen jou persoonlijk. Aangezien je een gamer bent zul jij wel een verstandige jongen wezen. Maar het is toch verdomme veel dat je hoort, dat ze zich weer geweldig moeten gaan aanstellen. Een politiekantoor aanvallen? Nee, dat gaat me te ver.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Want blanke Belgische / Nederlandse jongeren zijn heilig en doen nooit iets verkeerd....
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hij werd opgepakt voor het beledigen van politie-agenten volgens het VTM nieuws. Laat ons eerlijk zijn, als dat een misdaad is, dan mag de helft van ons veroordeeld worden.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Hij werd opgepakt voor het beledigen van politie-agenten volgens het VTM nieuws. Laat ons eerlijk zijn, als dat een misdaad is, dan mag de helft van ons veroordeeld worden.

Heeft met opvoeding te maken. Heel de jeugd is verpest tegenwoordig. Ik heb in mijn leven nog geen agent beledigd hoor.

@ Christian Vuye

Dus jij praat het goed, dat het ook eens moet kunnen af en toe?

Laatst aangepast door JasperCLA op 18 Sep 2009 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Maar natuurlijk, de jongen die het deed, was bruin. Reden genoeg om in het nieuws te komen
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geef toe, ik kan soms wel racistisch zijn, maar ik behandel daarentegen iedereen met respect en heb ook een aantal allochtoonse vrienden. Tegen zulke aardige mensen zal ik ook nooit iets zeggen wat ze zou kunnen beledigen.
Verder ben ik gewoon eerlijk en niet zo'n laf persoon die niets durft te zeggen, omdat het wellicht rascime kan zijn. Ik zeg vaak gewoon wat mij opvalt. Ik irriteer me verhoudingsgewijs wel vaak aan bepaalde bevolkingsgroepen en dat levert weer 'vooroordelen' op. Ben ook een beetje cynisch aangelegd.
Maar ik irriteer me aan de typische vmob-rascisten met zwarte jasjes, jeanse petje, acosiale gedrag etc die rascistisch zijn om gevechten uit te lokken. Zijn die er eigenlijk nog veel?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
Ik geef toe, ik kan soms wel racistisch zijn, maar ik behandel daarentegen iedereen met respect en heb ook een aantal allochtoonse vrienden. Tegen zulke aardige mensen zal ik ook nooit iets zeggen wat ze zou kunnen beledigen.
Verder ben ik gewoon eerlijk en niet zo'n laf persoon die niets durft te zeggen, omdat het wellicht rascime kan zijn. Ik zeg vaak gewoon wat mij opvalt. Ik irriteer me verhoudingsgewijs wel vaak aan bepaalde bevolkingsgroepen en dat levert weer 'vooroordelen' op. Ben ook een beetje cynisch aangelegd.
Maar ik irriteer me aan de typische vmob-rascisten met zwarte jasjes, jeanse petje, acosiale gedrag etc die rascistisch zijn om gevechten uit te lokken. Zijn die er eigenlijk nog veel?

Jij verwoord perfect hoe ik me voel.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 18 Sep 2009 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Haat aan alle motorijders die hun aflaat toehalen en daardoor ongeloofelijk veel lawaai maken als ze rijden!
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.ogrish.nl/filmpjes-en-video-extreem/puppy-wordt-gruwelijk-gemarteld-extreem-t1692.0.html

Nou reageer maar wat af want dit is schandalig!!!! Kijk niet als je een dierenvriend bent(Vooral Florix jij niet). Staan ze er ook nog bij te lachen AAAAAAAAAARGH.

Dan vraag ik me af wie nu echt de beesten zijn?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
http://www.ogrish.nl/filmpjes-en-video-extreem/puppy-wordt-gruwelijk-gemarteld-extreem-t1692.0.html

Nou reageer maar wat af want dit is schandalig!!!! Kijk niet als je een dierenvriend bent(Vooral Florix jij niet). Staan ze er ook nog bij te lachen AAAAAAAAAARGH.

Ze zouden die mongolen moeten ophangen, levend in de fik steken,voor het vuurpeleton gooien , of in de gaskamers gooien , hopelijk krijgen die mongolen KK en alle SOA die er maar bestaan dat zou nu de juiste straf zijn voor zo wreedheden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 02:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ergste is nog dat dit filmpje niks is vergeleken met een filmpje dat ik nu bekijk, aangezien ik geen dierenleed topic van dit topic wil maken post ik het maar niet.

Zoek het zelf maar op anders op de site.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 02:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Ergste is nog dat dit filmpje niks is vergeleken met een filmpje dat ik nu bekijk, aangezien ik geen dierenleed topic van dit topic wil maken post ik het maar niet.

Zoek het zelf maar op anders op de site.

Ik heb daar ook al erge filmpjes gezien bv een hond of een jong katje doden met een naaldhak, degene die zoiets doen mogen ze allemaal van mij op de wreedste manier afmaken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 02:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat is hem.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 02:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Maar natuurlijk, de jongen die het deed, was bruin. Reden genoeg om in het nieuws te komen

Nou nou we weten natuurlijk niet wat hij juist zei...

Moet de politie hem dan gewoon laten doen?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 03:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou je dieren gaan doden, ok ik geef het toe ik heb ook wel eens een slak doodgetrapt maar geen hond of kat, mijn hond heeft wel een keer een andere hond gebeten en toen ben ik snel weggelopen.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 04:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haat mensen zoals Jasper die gewoon eens even hele volken zeggen te haten maar hun haat alleen bedoelen op sociale groepen.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Afschuwelijke haat aan die dierenmoordenaars van ogrish.nl! Opzoeken en afmaken die handel!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

Dit is toch gewoon om van te huilen, dat er mensen zo zielig zijn om dat te doen. Ik zou ze opzoeken en de dood in martelen.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Afschuwelijke haat aan die dierenmoordenaars van ogrish.nl! Opzoeken en afmaken die handel!

Kijk eens naar de reacties van de leden van die site.

Overigens is het niet te bewoorden wat ik de kerels van het filmpje aan wil doen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil de site zelfs niet bekijken
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

-ogrish.nl

Moeten ze eens offline halen, komop, ligt daar een man te creperen en iedereen staat er maar rond met z'n gsm
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
-ogrish.nl

Moeten ze eens offline halen, komop, ligt daar een man te creperen en iedereen staat er maar rond met z'n gsm

Idd, ik keek zo'n filmpje van zo'n vietnamese(?) man die door de helft was gespleten, in plaats van dat je dan die man dan helpt.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat

wat een mongolen site joh als je leest wat ze bij dat filmpje zetten
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo'n site moet je niet van het internet afhalen, het laat ons juist zien hoe de de dingen er soms aan toe gaan in de wereld. Dat moet je kunnen accepteren.

Enige wat hun doen is het publiceren en wie weet wordt er op deze manier nog iemand voor het gerecht gesleept. Of je komt zo'n iemand in het echt tegen.

Btw iemand dat filmpje gezien met dat glaspotje dat breekt in iemands anus... AAAUUW!!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 11

Ga naar: