Auteur |
Bericht |
|
kaart |
Geplaatst: 17 Sep 2009 11:54 Onderwerp: Xbox 360 Arcade ter vervanging van Xbox 360 Pro?
| |
|
Mijn Xbox 360 Pro heeft het begeven, er hier zit geen garantie meer op. Ik heb even gebeld met Microsoft en de reparatie gaat me ongeveer net zoveel kosten als een nieuwe Xbox 360 Arcade. Weet iemand of ik gewoon zo'n Xbox 360 Arcade kan kopen, daarin de hardeschijf van me defect Xbox 360 Pro kan doen en me savefiles blijven gebruiken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 17 Sep 2009 12:38 Onderwerp:
| |

|
Jep! Dat kan
Wat wel een probleempje op kan leveren zijn je gedownloade Arcade games (als je die al gekocht hebt). Deze zullen alleen werken als je online bent (dus aangemeld op Live). Dit ivm de beveiliging tegen kopieren die MS heeft ingesteld bij die Arcade games. Verder werkt alles gewoon prima.
Mocht je een game geinstalleerd hebben op je harde schijf dan kan het voorkomen dat je hem even opnieuw moet installeren, maar je saves e.d. kun je gewoon blijven gebruiken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 17 Sep 2009 14:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Roderick schreef: | Wat wel een probleempje op kan leveren zijn je gedownloade Arcade games (als je die al gekocht hebt). Deze zullen alleen werken als je online bent (dus aangemeld op Live). Dit ivm de beveiliging tegen kopieren die MS heeft ingesteld bij die Arcade games. Verder werkt alles gewoon prima. |
En zelfs dat is te regelen via deze site: http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/ . Daarmee kan je de licenties overdragen naar de nieuwe console, en kun je de gedownloade items ook offline gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
kaart |
Geplaatst: 17 Sep 2009 16:13 Onderwerp:
| |
|
He, hier kan ik wat mee, hartelijk bedankt  |
|
Terug naar boven |
|