Auteur |
Bericht |
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 20 Mrt 2007 16:28 Onderwerp: God of War II
| |

|
Zo! Wat een manier om de PS2 uit te luiden!
Voor fans van deel 1 een absolute must, het is allemaal net ietsje sneller en het loopt op een lekker tempo door, de combat is grotendeels hetzelfde(wat nieuwe wapens en magic) maar de actie om je heen is veel groter, er gebeurt zoveel dat het soms moeilijk is je te concentreren op je vijanden.
Ik kan nog niet veel zeggen over het verhaal, maar het begin belooft een minstens zo interessant verhaal als dat uit deel 1. Kortom, staat je PS1 nog ergens onder het stof? Halen die hap! (zodra hij uit is natuurlijk tee-hee-hee) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 20 Mrt 2007 22:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Tecnomic NL |
Geplaatst: 23 Mrt 2007 21:19 Onderwerp:
| |

|
God of War is samen met Ninja Gaiden voor mij zonder twijfel een van de beste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Wat een heerlijke spel was dat zeg. Heb de demo van God of War II gespeeld en deze is vele malen intenser/actierijker dan deel 1, voornamelijk de gruwelijke bossbattles bevestigen dit. Kan echt niet meer wachten tot 13 april!!!!
Heb overigens zo'n twee jaar geleden een review van deel 1 gemaakt: klik |
|
Terug naar boven |
|
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 27 Mrt 2007 19:11 Onderwerp:
| |

|
Haha, mooie strip Joni.
Heb de game net uigespeeld. Het spel is nog iets makkelijker dan deel 1 en die was ook al niet erg moeilijk, beetje jammer. Het einde is ongelofelijk open(denk aan LOTR), zal veel mensen(waaronder ikzelf) teleurstellen. Maar goed dat er dus een derde komt
Maar samenvattend was het een schitterende ervaring en een pachtige afsluiter voor de PS2! |
|
Terug naar boven |
|
|
Tecnomic NL |
Geplaatst: 27 Mrt 2007 20:31 Onderwerp:
| |

|
Nice, maar van dat open einde ben ik dan minder over te spreken
Ben in ieder geval blij dat het spel een stuk langer schijnt te zijn dan het eerste deel. Maar goed ik verlang enorm naar God of War II, want de demo heb ik inmiddels al drie keer uitgespeeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 27 Mrt 2007 23:20 Onderwerp:
| |

|
Ik heb er 20 uur over gedaan, erg lang voor een action-adventure vind ik! |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 28 Mrt 2007 08:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
Inderdaad, God of War II wordt weer smullen geblazen. Jammer dat hij niet een paar dagen eerder uitkomt, dan ben ik namelijk vrij. Zou ik de hele dag kunnen spelen.
Dat open einde vind ik trouwens niet zo heel erg, als het in deeltje 3 en met het PSP deel verder goed wordt uitgewerkt.
En die speelduur, die is gewoon geweldig.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|