Auteur |
Bericht |
|
Shadowx |
Geplaatst: 14 Sep 2009 22:37 Onderwerp: Xbox 360 Games ruilen
| |

|
Hi
Ik weet niet of dit topic mag zo niet dan merk ik wel als het deleted woord , maar als het mag dan zou dat toppie zijn wie weet zijn er mensen die intresse hebben.
Ik heb een aantal Xbox 360 games die ik graag zou willen ruilen voor andere games de titels die ik heb zijn :
Velvet Assasin
Meet the Robinsons
Tombraider Legend
Crash Bandicoot : Crash of the Titans
Dead Or Alive 4
Lost Via Domus
De titels die ik zoek zijn voornamelijk voor mijn vrouw , zij houd van disney games of games die er op lijken zoals Madagaskar andere games als FPS of TPS zijn ook welkom (mijn genre) of race games , maar geen flight of sport games.
Ik sta ook op martkplaats met deze games , ik ben erg wantrouwig als het aankomt op als 1e versturen maar mocht je intresse hebben mail me dan een lijst in PM en ik weet zeker als er iets leuks bij zit dat we eruit komen , mail dan wel mee welke game je eventueel intresse heb.
Zoals ik al hierboven zei als topic niet welkom is delete het dan gamed (no hard feelings if you do)
groetjes
Shadowx |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Sep 2009 22:42 Onderwerp:
| |

|
Tomb Raider Legend is nieuw aan 5 euro, die geraak je dus niet meer kwijt aan de straatstenen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 14 Sep 2009 23:26 Onderwerp:
| |

|
De games die ik zoek zijn ook niet van 2009 ofsow , ik ben al tevreden met oudere titles tis niet zo dat ik TombRaider Legend wil ruilen voor Batman ofsow.
Games als Looney Tunes: Acme Arsenal zijn gelijkwaardig aan titels als TombRaider Legend.
Maar vind het knap als je TombRaider legend nieuw kan kopen voor 5 euro.
Laatst aangepast door Shadowx op 14 Sep 2009 23:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Sep 2009 23:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 14 Sep 2009 23:40 Onderwerp:
| |

|
Tja en dan mot je wel sites nemen die leverbaar als optie hebben en niet sites die adverteren met : Levertijd: Moeilijk leverbaar , plus het is ex verzendkosten , tevens als je een artikel ziet in een winkel en die winkel hanteert laagste prijsgarantie dan geld dat alleen maar voor winkels die het artikel op voorraad hebben dus in jou geval van tweakers mot je van de site uitgaan die hem verkoopt voor 10 euro.
Maar goed , snap niet waarom we hier praten over prijzen ik wil ruilen ik vraag titels die vergelijkbaar zijn en geen titels als Dirt 2 of Batman Arkum Asylum . |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Sep 2009 23:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Shadowx schreef: | mot je van de site uitgaan die hem verkoopt voor 10 euro. |
Wat, om nog een laatste keer offtopic te gaan, ook een hele goede site is waar ik al meerdere pre-orders heb gedaan
Ik kan je ook niet van je games af helpen though, heb geen 360. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 15 Sep 2009 10:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De enige die me interesseerde is DOA4, maar die heb ik al ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 15 Sep 2009 16:22 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | De enige die me interesseerde is DOA4, maar die heb ik al ^_^ |
Helaas pindakees
Verkopen van die titels heeft geen zin zoals je ziet kan je op sommige sites het spel al kopen nieuw voor 10 euro en de games die mijn vrouw zoekt zijn relatief ook al oud vandaar dat de beste keus was om te kijken of men intresse had in ruilen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|