Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:33    Onderwerp: Wat zou jij doen als er een zombieplaag was? Reageren met citaat

Stel je voor, je word wakker, in een wereld waar de mensen in zombies zijn verandert, door een of ander virus, Je kan als dit gebeurt veel dingen doen, Misschien vlucht je zo snel als het kan naar een veilige plek.

Een ander zal misschien zijn hele huis barricaderen, en een hele voorraad voedsel aanslaan..

Dus laat het me maar weten, maak desnoods een plattegrond van je huis met allerlei dingen waarop je laat zien hoe je de zombies buiten de deur houdt, Of laat je weapons of choice zien, die je zou gebruiken als er zombies kwamen.
En last but not least. Wat zijn jou plannen/strategie als er zombies komen?

Dit idee is gestolen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Welja, 1 zeer goed topique. Want nu jullie zeggen wat jullie tegen ze gaan doen, kan ik mijn zombies erop aanpassen, zodat ze precies weten wat ze moeten doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou denk ik naar de koelkast lopen, Redbull pakken en weg vliegen
REDBULL GEEFT VLEUGELS

Why not?!..
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Dit idee is gestolen

Is niet erg joh
Ik zou wat vrienden opzoeken, daarna naar een politiebureau in de buurt gaan, wapens zoeken, misschien daar een tijdje wachten. Aangezien ik in een dorp met maar zo'n 10000 mensen woon, zou ik daarna naar de stad gaan met een groep, wie weet wel met gestolen auto's. Rijden lijkt me zo moeilijk nog niet. Daar zou ik dan op daken gaan leven, waar ze hopelijk niet kunnen komen. Wel zou ik blijven bewegen, niet teveel op 1 plek blijven. Voor je het weet verzamelen ze zich allemaal, en dat moet je niet krijgen. Misschien zoals in Dawn of the Dead op het dak van een winkelcentrum, dat lijkt me ook wel grappig. Qua wapens zou ik proberen vuurwapens te bemachtigen in een politiebureau, maar zwaarden zou ik ook wel goed vinden. Uiteindelijk is het natuurlijk de vraag of het leger / de regering reddingen gaat uitvoeren en een safe zone maakt, waar we in alle rust kunnen leven. Zoniet, dan zou ik uiteindelijk proberen om via Duitsland verder de wereld in te gaan, en in Duitsland zou ik dan wel vuurwapens kunnen oppikken
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een tijd geleden een studie gelezen waar in stond dat als er echt een zombieplaag zou zijn , de economie volledig zou instorten door paniek enz

Ikzelf zou proberen een veilige plek zoeken waar geen zombies zijn en als het echt niet anders kan terugvechten
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou net zoiets doen als jonezy, en anders plant ik allemaal erwtenschietende planten in de tuin zodat ik in elk geval beschermd word . en dan nog ergens een leuke shotgun of sniper oppikken om de zombies af te schieten als ze al door mijn verdediging heen komen. met 2 zwaarden en pijl en boog als backup voor als mijn kogels op raken.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Mezelf doodrukken. Andere opties zijn toch kansloos en dan heb ik er zelf nog wat aan.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Mezelf doodrukken. Andere opties zijn toch kansloos en dan heb ik er zelf nog wat aan.

wft lolz

wat ik zou doen hmm de winkels leeg halen tussen de chaos

Laatst aangepast door lorenzogilds op 07 Sep 2009 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou het geweer dat bij ons op zolder ligt pakken en naar het dichtstbijzijnde politie bureau joyriden, om daar wat wapens te halen. Daarna zou ik naar de kebabzaak gaan en me helemaal kapotfreten. Het volgende wat ik zou doen is me ps3 opstarten en COD WaW Nazi zombies gaan spelen om wat te oefenen. Dan is het tijd om een hond op te leiden om zombies te vermoorden. En later zouden ze er een film van maken die als volgt eindigd.

This is his legend.
We are his legacy.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zou grotendeels afhangen van het type zombies. In de eerste plaats alvast alle rolluiken in ons huis neerhalen zodat ze niet binnen kunnen. Dan via automatische poort binnen en buiten rijden in zoektocht naar eten. Dit is vooral handig als het gaat om zombies die schrik hebben van het licht zoals in I Am Legend.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk mezelf vermoorden.
Als er geen vrouwen meer zijn...
Bah waarom komt er nou nooit eens een virus dat alle mannen behalve ik weg zijn zegmaar
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Ik denk mezelf vermoorden.
Als er geen vrouwen meer zijn...
Bah waarom komt er nou nooit eens een virus dat alle mannen behalve ik weg zijn zegmaar

Dan ga je overuren mogen maken.

Nope, dat overleef je gewoon niet.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Ik begrijp je helemaal vriend.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn het slome zombies of van die snelle zoals 28 days later? Ik zal gewoon naar Afrika gaan en Weskers zijn ass kicken.

Nah, pak wat gunz en ga naar een grote winkelcentrum.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

we zijn te laat het is al begonnen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou in de ogen van elke zombie die ik tegenkwam een beetje WD-40 spuiten:

Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

voor de zombieplaag die eeraan komt heb ik dit al gekocht
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

I Fucking knew it

hij was het
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou juist naar Paris Hilton gaan, zij is immuun voor zombies

Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Ik zou juist naar Paris Hilton gaan, zij is immuun voor zombies

Hahahaha die is echt mooi.
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

mensen zoeken mijn (toekomstige vriendin van een zekere dood redden waardoor ze bij MIJ blijft (awesome )) op platte land een huis met muren er omheen laten zetten met punten een bus kaaien en beplaten met ijzer/metaal shotguns + 50 cal. machiene geweren kaaien en dan met die armoured bus eten zoeken en voortplanten
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
mensen zoeken mijn (toekomstige vriendin van een zekere dood redden waardoor ze bij MIJ blijft (awesome )) op platte land een huis met muren er omheen laten zetten met punten een bus kaaien en beplaten met ijzer/metaal shotguns + 50 cal. machiene geweren kaaien en dan met die armoured bus eten zoeken en voortplanten

Uitslover... Ik vind mijn plan toch nog gewoon het beste
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Een Zombie worden en dan hersens vrete...

Of kijken hoever ik met M-A kom als het gaat om AZombies afslachte. Dan aan mn slagwapens beginnen en uiteindelijk ff een wapentje zoeken. Als ik wist wat voor Zombies het waren .Dan is het makkelijker om te bepalen wat ik zou doen. Als ze een huis niet in konden komen dan gewoon in huis blijve. Genoeg vretge in huis voor een maand of 2
Zombies afslachten tegen verveling. en dan rustig ff de tijd doden met games die ik nog niet uitgespeeld heb
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Sep 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

The Big N schreef:
JasperCLA schreef:

bah komen die zombies mee genieten
epic fail. dat word hem dus niet, hoe dan?!!?!?!! dit is echt een serieus probleem!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: