Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 01:52    Onderwerp: Vraag over Internet Explorer Reageren met citaat

Ha, ik vroeg me af of het mogelijk is om webpagina's te blokkeren in Internet Explorer, dat je die pagina's dus niet meer kan bezoeken, ik zoek me scheel in de opties van explorer maar kan het niet vinden

Als die optie er is teminste, bij Opera kan het wel.

Laatst aangepast door Boogieboyz op 21 Aug 2009 00:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

gebruik firefox, alle problemen weg!
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Twee tellen Googlen: http://www.ehow.com/how_2178367_block-website-internet-explorer.html

EDIT: Zelfde verhaal, met plaatjes: http://jaxov.com/2009/08/how-to-block-websites-in-internet-explorer-and-mozilla-firefox/

Alternatief gebruik je het HOSTS bestand om sites voor alle browsers (en andere applicaties) in één keer te blokkeren: http://jaxov.com/2009/08/best-way-to-block-any-website-without-any-software/ .
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Alternatief gebruik je het HOSTS bestand om sites voor alle browsers (en andere applicaties) in één keer te blokkeren: http://jaxov.com/2009/08/best-way-to-block-any-website-without-any-software/.
Lijkt mij de beste optie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
gebruik firefox
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hij heeft al Opera, no more need for Firefox
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 20 Aug 2009 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
BeWario schreef:
gebruik firefox
Dat is niet de vraag van de gebruiker zelf, je kan wel verwijzen naar een andere webbrowser maar misschien wilt die persoon dat niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, maar thx Cor scheelt toch weer 2 tellen zoeken. Ik dacht er simpelweg niet aan om op google te zoeken.
Opera staat bij mij zeker op nummer 1, maar zo af en toe gebruik ik Explorer voor de minder belangrijke dingen.
Firefox heb ik geprobeerd maar is ruk.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Idd, maar thx Cor scheelt toch weer 2 tellen zoeken. Ik dacht er simpelweg niet aan om op google te zoeken.
Opera staat bij mij zeker op nummer 1, maar zo af en toe gebruik ik Explorer voor de minder belangrijke dingen.

Google Chrome al geprobeerd? Die gebruik ik momenteel het vaakst.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 21 Aug 2009 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

im2 schreef:
ikzoekruzie schreef:

Google Chrome al geprobeerd? Die gebruik ik momenteel het vaakst.

Erg goede browser inderdaad. Ik moet geen andere meer hebben.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Aug 2009 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja Chrome ziet er ook zeker lekker uit maar kweenie, ben er (nog) niet echt enthousiast over... ik zal em nog eens proberen. Ik vind zowieso kut dat je geen Speed Dial startpagina heb zoals bij Opera, 9 vakjes waar je je favo paginas inpleurt. Ja het zit er wel in maar volgens mij alleen de laatste paar paginas die je bezocht heb.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 22 Aug 2009 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Ja Chrome ziet er ook zeker lekker uit maar kweenie, ben er (nog) niet echt enthousiast over... ik zal em nog eens proberen. Ik vind zowieso kut dat je geen Speed Dial startpagina heb zoals bij Opera, 9 vakjes waar je je favo paginas inpleurt. Ja het zit er wel in maar volgens mij alleen de laatste paar paginas die je bezocht heb.

nee, de meest bezochte, en bij mij zijn dat ook mijn favoriete
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 27 Aug 2009 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat vind ik dus onhandig. Ik bezoek wel meer pagina's dan alleen die 9 de je het meest bezoekt, dus varieert het steeds wat je ziet neem ik aan. Bij Opera staan die 9 pagina's die je zelf kan instellen gwoon vast en als ik ergens anders heen moet typ ik dat gwoon in url balk of als ik een pagina later nog wil checken maar niet zo belangrijk vind gooi ik het in de favourites.

Leuk he overigens ik maak die O steeds rood in de stijl van Opera lol.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 19:27    Onderwerp: Re: Vraag over Internet Explorer Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Ha, ik vroeg me af of het mogelijk is om webpagina's te blokkeren in Internet Explorer

Hoewel het mogelijk is om pagina's te blokkeren is het anderzijds ook heel gemakkelijk om die blokkages op te heffen... Dus tenzij dit bedoeld is om kinderen het internetten te controleren zullen die blokkages niet veel uitdoen, vrees ik.

Blokkages in een browser zelf zijn compleet zinloos. Want dan gebruik je toch gewoon een andere? Keuze genoeg.

de hostpages aanpassen is het gemakkelijkst omdat dan veranderen van browser niet helpt. Bovendien kan dan enkel de administrator ze veranderen dus je kinderen (neem ik aan) kunnen er nog steeds niet aan. Nadeel is dat je zelf ook bent uitgesloten tenzij je iedere keer opnieuw in je C-schijf gaat neuzen en je pc heropstart....
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nah dat komt wel goed, ik ben lui en heb geen zin in die paar muisklikken om het ongedaan te maken.
Moet je weer zoeken waar het staat enzo aargll..... lama
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: