Wie wint deze generatie platforms |
playstation 3 |
|
67% |
[ 23 ] |
Xbox 360 |
|
32% |
[ 11 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 34 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 20:36 Onderwerp:
| |

|
De meesten denken dat de SNES de best verkochte console was(voor die tijd) met de meest verkochte games,hier is niets van waar,de genesis verkocht stukken beter,maar toch staat de SNES bij velen als winner in het geheugen gegriefd.
De Snes heeft ook meer verkocht en had meer awsum games.
Op dit moment is de Wii de winnaar en dat zal ook zo blijven.
Dat weet je nooit, de Wii is flink in verkoopcijfers gedaald de laatste paar maanden.
Ik speel het meest op de Xbox360,deze console heeft voor mij gewoon de meeste games en de beste graphics bij multiplatform games.
Kijk deze video eens: http://www.youtube.com/watch?v=RA-06XIDrLs
Ook heb ik een Ps3 want sommige games wil ik gewoon niet missen,en het is de beste blu-ray speler op de markt,maar wel de verliezer volgens mij.
Op dit moment staat de PlayStation 3 op de derde plaats idd.
En wees eens eerlijk,ziet de ps3 eruit als een winnaar? Op dit moment?
Ja voor mij wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 03 Sep 2009 20:54 Onderwerp:
| |
|
Ik geef wel toe dat ik eerlijk gezegd de WII, 360 en PS3 niet echt als winnaars beschouw, maar eerder als verliezers.
Check maar eens Japanse Charts.
Amerikaanse Charts blijven het beste!!
PS2 stond laatst op nummer 1 in Amerika!!
(Kon ook 2 a 3 maanden geleden zijn)
Enne, Handhelds en Lastgen Pwnde Current(WII,Ps3,360)Gen Keihard!
Facts:
Persona goes PS2 en PSP. Not Current Gen =Pwned
DQ 9 goes Handheld Pwned
KH goes Handheld Pwned
MGS (4 > 5) goes from PS3 to PSP Pwned
Valkyria Chronicles Console to Handheld Pwned
FF 7 Compilation game with Zack goes Handheld Pwned
Dissidia 20th Yeah FF Anniversary Game Goes Handheld Pwned
LBP goes Handheld Pwned
Zelda goes Handheld Again!
Zelda Twilight Princess is originally a last gen Game Pwned
The Best game to get with a Launch Ps3 was a PS2 game named GoW2
Zo kan het lijstje nog wat Pagina's doorgaan.
Nog 1tje dan: PS3 heeft nog geen GOW!!! Maar de Lastgen en de Handheld wel! Pwned de Current Gen.
Ga niet met Fail Argumenten komen die over dat games in HD draaien ofzo aangezien er maar 2 games ofzo zijn die in Native 1080P draaien.
Voor de Record ik zeg niet dat Next Gen Games slecht zijn en ik deel hierbij mee dat ik respect voor Next Gen Games heb.
MS vergeten voor het gemak maar even omdat zij valsspelen, ze zijn te vroeg gestopt met ondersteuning van hun oude Console en ze hebben geen Handheld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:08 Onderwerp:
| |

|
XD ik heb even zitten kijken, maar dit gaat echt te ver. Ook leuk dat die knul beweert dat de 360 games als L4D, mass effect ect geen exclusives noemt, terwijl Sony precies het zelfde doet met games als FF XIV (rommel btw) |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:11 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: |
XD ik heb even zitten kijken, maar dit gaat echt te ver. Ook leuk dat die knul beweert dat de 360 games als L4D, mass effect ect geen exclusives noemt, terwijl Sony precies het zelfde doet met games als FF XIV (rommel btw) |
Waar zie je in die video dat hij FFXIV meerekent als exclusive? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:13 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | N!CE schreef: |
Waar zie je in die video dat hij FFXIV meerekent als exclusive? |
Ik zie dat Sony & Co het als exclusief meereken. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:20 Onderwerp:
| |

|
Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
De PC versie van Left4Dead is de beste versie dus dan noem ik dat eerder een exclusive voor de PC dan de 360. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:21 Onderwerp:
| |

|
'Op dit moment is de Wii de winnaar en dat zal ook zo blijven.'
'Dat weet je nooit, de Wii is flink in verkoopcijfers gedaald de laatste paar maanden. '
Zeer onwaarschijnlijk dat de PS360 het bij- of in kunnen halen, ookal zou vanaf nu niemand meer een wii kopen |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 21:37 Onderwerp:
| |

|
Als Natal of de Sony wand net zo gehyped worden als de Wii-mote kunnen ze echt wel de Wii inhalen.
Ik denk zelf dat Natal meer gehyped gaat worden dan de Sony wand, want die lijkt teveel op de Wii-mote en die kent iedereen al.
En de GTA IV uitbreidingen zullen de Xbox 360 verkopen ook geen kwaad doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 23:15 Onderwerp:
| |

|
Jammer dat Genesis het niet won van de SNES een detail: Genesis verkocht meer in Europa dan de SNES. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 23:18 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: |
Nintendo kan beter Sega volgen en Ontwikkelaar worden inplaats van Console Manufacturer . |
Zou ongeloofelijk stom zijn aangezien Nintendo ton aan winst maakt. MS en Sony zouden beter samenwerken de volgende generatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 03 Sep 2009 23:26 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
De PC versie van Left4Dead is de beste versie dus dan noem ik dat eerder een exclusive voor de PC dan de 360. |
Dan zijn MW2/AC2/Batman AA enz enz ook allemaal eerder PC exclusive aangezien die altijd de beste versie's zijn.
Laatst aangepast door Robert op 03 Sep 2009 23:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 23:44 Onderwerp:
| |

|
Die PC exclusives argument is toch ook altijd lachen.
Ten tijden van Bioschock op Xbox 360 stond heel gamed vol met comments als 'PFF koop die wel op pc'..' Ik heb die game al hij sucked alleen een idioot koopt een kutdoos voor die game'.
Toen kwam die op PS3 en stond het vol met comments als 'Die game is gaaf' 'Must buy!'...
Toch niet op pc gekocht dacht ik dan...
Het originele plan van MS was om een console te lanceren die ook pc games zou hebben daarom ook dat Xbox 360 altijd veel pc games heeft. En dat vind ik totaal niet erg. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Sep 2009 00:43 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | ninodude schreef: | Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
Dan zijn MW2/AC2/Batman AA enz enz ook allemaal eerder PC exclusive aangezien die altijd de beste versie's zijn. |
Ja idd, eigenlijk wel.
@konnichiwa, ja dat is standaard fanboy gelul. Ik vind dat hele console exclusive`s maar onzin, een game is exclusive als het maar op een platform speelbaar is en anders niet. Ik koop trouwens wel PC games, ik hier Fable: The Lost Chapters & KOTOR voor me liggen binnekort maar eens Mass Effect halen.
Je hebt gelijk de Xbox 360 is een sterke PC maar als je al een sterke PC hebt is de Xbox 360 half nutteloos. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 04 Sep 2009 08:45 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2009 10:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
N!CE schreef: | ninodude schreef: | Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
Dan zijn MW2/AC2/Batman AA enz enz ook allemaal eerder PC exclusive aangezien die altijd de beste versie's zijn. |
Grafisch misschien, ik speel een platformer/adventure game liever op de console dan op de PC... |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 04 Sep 2009 11:08 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | N!CE schreef: | ninodude schreef: | Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
Grafisch misschien, ik speel een platformer/adventure game liever op de console dan op de PC... |
PS3 en 360 controller werken prima op de PC hoor, als je dat bedoelt dan. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2009 11:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mja ik wist dat je dat ging zeggen Maar ja dan rest nog dat een console veel makkelijker en sneller opgestart is, dat je sneller kan spelen en dat het onderhoud makkelijker is
Maar ik heb dus inderdaad verder geen tegenargument tegen dat de controllers prima op de PC werken, want die is er ook niet echt.
PS3 controller is trouwens nog heel wat gedoe als je geen goede manier weet. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2009 12:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: |
Op de PC speel ik alleen flashgames, RTS en shooters, consoles zijn in andere genres 1000x beter dan de PC. |
Ja, vind ik dus ook, ik ben echt een consolegamer.
En sinds ik de PS3 heb speel ik daar de shooters ook op, op de console ben ik er veel beter in, in verhouding met andere spelers. Op de console zitten meer de mainstream spelers die het soms spelen; op de console gaan alle elite pro überspelers zitten die me om de haverklap ownen. Én ik wil geen extra geld uitgeven aan het pimpen van m'n PC.
Console = één aankoop in de zoveel jaar en klaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Xenathos |
Geplaatst: 04 Sep 2009 18:18 Onderwerp:
| |

|
PS3 heeft mijn stem. Door die prijsverlaging en slim versie is iemand die een 360 wou direct omgehaald. Heeft nu de ps3 slim met een stel games. (het kan ook meespelen dat ik nog niet op een 360 gespeeld heb :3) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 04 Sep 2009 18:35 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | N!CE schreef: | GekooktEi schreef: | N!CE schreef: | ninodude schreef: | Ja dat doet Microsoft ook maar iedereen hier weet dondersgoed dat het geen exclusive`s zijn.
Op de PC speel ik alleen flashgames, RTS en shooters, consoles zijn in andere genres 1000x beter dan de PC. |
SVP argumenteren waarom consoles 1000x beter zijn in de andere genres. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Sep 2009 20:14 Onderwerp:
| |

|
SVP argumenteren waarom consoles 1000x beter zijn in de andere genres. |
Sommige genres moet je gewoon met een muis en toetsenbord spelen (RTS, MMO en Shooters). Dit is dan veel geschikter voor een bureau in een stoel. Maar veel gamers zitten toch liever languit weggezakt op een bank/bed gericht op de tv met een controller in de hand. Daarom gamen veel mensen liever op een console omdat het relaxter is en je hebt een fijner scherm om naar te kijken.
Het is dus niet zo zeer beter, maar de omgeving waarin je gamed met consoles is gewoon vele malen geschikter dan een PC. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 04 Sep 2009 20:43 Onderwerp:
| |

|
Hey, hey.
Champions Online werkt perfect met controller, naja, tot level 20 ongeveer, want dan kunnen al je skills er niet meer op  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 04 Sep 2009 22:50 Onderwerp:
| |

|
" Welk platform wint de next Gen na ps3 en 360 prijsdaling ???"
Na 5 pagina's; PC vs Console
Fail |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Sep 2009 23:03 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | " Welk platform wint de next Gen na ps3 en 360 prijsdaling ???"
Fail |
Ik quote je voor the truth. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2009 23:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
JasperCLA schreef: | " Welk platform wint de next Gen na ps3 en 360 prijsdaling ???"
Fail |
Ik quote je ook voor truth, ik liet me een beetje meeslepen.
Maar ik moet er even bijdehand bijzeggen: de PC is ook een platform  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |