Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 95, 96, 97 Volgende
|
zuper |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:43 Onderwerp:
| |

|
Dnarbeis schreef: | zuper schreef: | Weer naar school kom er achter dat ik zo'n TI-84+ moet kopen.
Weet iemand waar je die kan kopen voor rond 110 euro. Dixons is die overal uitverkocht en de alle webwinkels die ze voor 110 of minder verkopen ook. Graag een winkel waar er meerdere van verspreid of een webwinkel. Ik kan het echt niet vinden  |
Gebruik gewoon de TI-83+...Gewoon weer afzetterij. |
Maar daar krijg je geen usb kabeltje bij en ik wil er spelletjes opzetten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:48 Onderwerp:
| |

|
zuper schreef: | Weer naar school kom er achter dat ik zo'n TI-84+ moet kopen.
Weet iemand waar je die kan kopen voor rond 110 euro. Dixons is die overal uitverkocht en de alle webwinkels die ze voor 110 of minder verkopen ook. Graag een winkel waar er meerdere van verspreid of een webwinkel. Ik kan het echt niet vinden  |
Regelt jullie school dat niet? Wij kregen van de leraar gewoon zo'n ding  |
|
Terug naar boven |
|
|
zuper |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:53 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: |
Nee want ik zit op een kut school Ik moest zelfs de boeken zelf ophalen. Niet eens thuisgestuurd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 03 Sep 2009 17:19 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | zuper schreef: | Weer naar school kom er achter dat ik zo'n TI-84+ moet kopen.
Wij ook, gewoon 100 euro op hun rekening storten en gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 04 Sep 2009 18:35 Onderwerp:
| |

|
Ik heb er pas net een ik ben al twee keer betrapt vanochtend toen ik er spelletjes op aan het spelen was >.<
zuper schreef: | Nee want ik zit op een kut school Ik moest zelfs de boeken zelf ophalen. Niet eens thuisgestuurd.  |
Zit jij ook op het PCC Alkmaar ofsow?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Sep 2009 21:09 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | cecilffiv schreef: | Stefan van B schreef: | Ik heb in anderhalve week nog geen huiswerk hoeven te maken. Dat hoeft volgende week pas weer  |
Ik ook niet, maar tegenwoordig hangen al mijn vakken samen en heb ik vaak heel wat minder werk te doen. Als ik iets voor Fysica doe, heb ik mijn werk van Mechanica al voor de helft voltooid !
Wat is IW toch leuk ! Op Maandag en Vrijdag enkel Wetenschappen (Chemie, Fysica,Mechanica,Aardrijkskunde,Biologie en Electriciteit) en Wiskunde  |
Zou ik dat hebben, ik maak mezelf af. |
Ik vind het erg tof hoor ! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2009 21:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
zuper schreef: | Dnarbeis schreef: | zuper schreef: | Weer naar school kom er achter dat ik zo'n TI-84+ moet kopen.
Gebruik gewoon de TI-83+...Gewoon weer afzetterij. |
Maar daar krijg je geen usb kabeltje bij en ik wil er spelletjes opzetten  |
Vraag je vrienden of ze die op hun TI zetten, je hebt namelijk wel een TI -> TI kabeltje bij de 83+  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 04 Sep 2009 21:26 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 05 Sep 2009 12:20 Onderwerp:
| |

|
Vanaf half negen vanochtend tot nu heen en weer naar de vuilnisbelt gereden om de rotzooi van 4 omgezaagde bomen op te ruimen. In de stromende regen. Maar eerlijk gezegd was het wel leuk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 05 Sep 2009 13:03 Onderwerp:
| |

|
zuper schreef: | Simon Venneman schreef: |
Nee want ik zit op een kut school Ik moest zelfs de boeken zelf ophalen. Niet eens thuisgestuurd.  |
Ik moest zelf ook de boeken ophalen, maar werd gelukkig gebracht. De scholen zijn verantwoordelijk voor de boeken en die willen zo min mogelijk kosten maken. En rekenmachientje moesten we ook gewoon zelf regelen hoor. Volgens mij is dat best normaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 05 Sep 2009 15:04 Onderwerp:
| |

|
jep, is hier hetzelfde, boeken op gaan halen, nu krijg je ze gewoon in de lessen, mijn rooster is trouwens best rlaxed
ma 8.30 - 15.10
di 09.20 - 15.10
woe 8.30 - 14.20
do 8.30 - 13.00 (daarna een of andere kutzooi in n bos tot 16.00)
we krijgen trouwens voor vrijdag nog een rooster, wat dan definitief is, want dit is maar 4 dagen, en voorlopig, mede door leraren die meedoen aan introductiedingen van de 1ste klas |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Sep 2009 18:50 Onderwerp:
| |

|
APB ziet er echt cool uit, na de gameplay van de GC te hebben gezien. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 06 Sep 2009 15:00 Onderwerp:
| |

|
Ik kreeg een warn van Joni :O Lesje wel geleerd xD  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 06 Sep 2009 15:11 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Sep 2009 18:37 Onderwerp:
| |

|
Zijn mijn oude berichten in dit topic verwijderd of lijkt dat maar zo? Ik dacht echt dat ik hier vorige keer zat te praten met Trueskill over Halo. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 06 Sep 2009 18:38 Onderwerp:
| |

|
nee, dit is No. 3, 2 is gesloten vanwege een poezen invasie |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Sep 2009 18:42 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | dannyveno schreef: | nee, dit is No. 3, 2 is gesloten vanwege een poezen invasie |
Lol, het scheelde niet veel of we werden aangevallen door doggies, check page 1.  |
Het is nog niet te laat...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 06 Sep 2009 18:42 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Sep 2009 19:09 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=3130&start=250
bedoelde je dit Ninodude? |
Ja die bedoelde ik, die 2 topics lijken teveel opelkaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 08 Sep 2009 15:54 Onderwerp:
| |

|
Ben ik nou de enige die zich de pleuris in verveelt?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 08 Sep 2009 16:37 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 08 Sep 2009 17:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Citaat: | De 16-jarige kindzanger Jordy van Loon, bekend van het nummer Verliefdheid, wordt bedreigd. Op verschillende anti-Jordy websites zijn Jordy en zijn familie het mikpunt van bedreigingen.
"Met name mijn zusjes en ik worden bedreigd en uitgescholden door aso's van verschillende anti-Jordy van Loon websites. Ik vraag jullie om mij te steunen tegen de anti-haat berichten tegen mijn familie en mij," aldus Jordy op zijn Hyves.
Op Hyves bestaan er verschillende anti-Jordy profielen waarop je kan reageren op vragen als: Wat zou je doen als je Jordy tegenkwam? Jordy wil graag dat zijn fans reageren naar de eigenaren van Hyves om deze door hem zogenoemde aso's te laten verwijderen.
Het management van Jordy komt later deze week met een officiëel persbericht. |
-Fok.nl
Zien jullie nu wat jullie gedaan hebben met al dat gepruts in het Funny video's, pics & Jokes topic  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 08 Sep 2009 17:06 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Citaat: | De 16-jarige kindzanger Jordy van Loon, bekend van het nummer Verliefdheid, wordt bedreigd. Op verschillende anti-Jordy websites zijn Jordy en zijn familie het mikpunt van bedreigingen.
"Met name mijn zusjes en ik worden bedreigd en uitgescholden door aso's van verschillende anti-Jordy van Loon websites. Ik vraag jullie om mij te steunen tegen de anti-haat berichten tegen mijn familie en mij," aldus Jordy op zijn Hyves.
Op Hyves bestaan er verschillende anti-Jordy profielen waarop je kan reageren op vragen als: Wat zou je doen als je Jordy tegenkwam? Jordy wil graag dat zijn fans reageren naar de eigenaren van Hyves om deze door hem zogenoemde aso's te laten verwijderen.
-Fok.nl
Zien jullie nu wat jullie gedaan hebben met al dat gepruts in het Funny video's, pics & Jokes topic  |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 08 Sep 2009 17:31 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Citaat: | De 16-jarige kindzanger Jordy van Loon, bekend van het nummer Verliefdheid, wordt bedreigd. Op verschillende anti-Jordy websites zijn Jordy en zijn familie het mikpunt van bedreigingen.
-Fok.nl
Dat hij eerst meer eens nadenkt over wat hij de mensheid heeft aangericht met dat kutliedje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 08 Sep 2009 18:13 Onderwerp:
| |

|
-Fok.nl
Zien jullie nu wat jullie gedaan hebben met al dat gepruts in het Funny video's, pics & Jokes topic  | Prachtig  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 95, 96, 97 Volgende |