Wie wint deze generatie platforms |
playstation 3 |
|
67% |
[ 23 ] |
Xbox 360 |
|
32% |
[ 11 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 34 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Sep 2009 21:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik denk niet dat dat een goede beslissing zou zijn op dit punt, nee. Het mag misschien lijken alsof het bijna gedaan is met de 360 qua exclusives, maar laten we hopen dat dat nog niet zo is.
Hij zou de PS3 natuurlijk wel ownen, maar dan gooi je de hele 360 weg, en dat is echt geen goed idee. Bovendien hoop ik dan dat Sony als dat zou gebeuren, de PS4 een jaar later ofzo lekker uber ownage te maken, wat de PS3 ook had moeten doen maar dan echt  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: |
ps: it only does everything  |
Dat was 'm, was 'm even kwijt dus ik hield het maar bij The game is just the start, de Europese slagzin, maar It only does everything is echt geniaal  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:03 Onderwerp:
| |

|
Reclames spreken ook altijd de waarheid he . |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:05 Onderwerp:
| |

|
Als medewerker van de GameMania zal ik vertellen dat er 10 PS3 Slims zijn verkocht, en 2 Xboxen. In de hele week. (in mijn filiaal dan)
De 360 doet het vrij slecht. Kwa games ook D;
<Ik ben verder compleet neutraal met dit soort dingen. Vind alledrie de consoles wel iets hebben, en heb ze dan ook alledrie in huis staan> |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
IV Trueskill VI schreef: | Reclames spreken ook altijd de waarheid he . |
Heb ik of Gezer dat gezegd? Een mooie slagzin/reclame hoeft niet per sé een waarheidsgetrouwe slagzin/reclame te zijn, maat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:11 Onderwerp:
| |

|
kubus schreef: | Als medewerker van de GameMania zal ik vertellen dat er 10 PS3 Slims zijn verkocht, en 2 Xboxen. In de hele week. (in mijn filiaal dan) |
Dan nog, de PS3 moet nog 7/8/9 miljoen exemplaren inhalen  |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:12 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | kubus schreef: | Als medewerker van de GameMania zal ik vertellen dat er 10 PS3 Slims zijn verkocht, en 2 Xboxen. In de hele week. (in mijn filiaal dan) |
Dan nog, de PS3 moet nog 7/8/9 miljoen exemplaren inhalen  |
Deze poll gaat toch over wie er gaat winnen na de prijsdalingen?
je hoeft de 360 niet helemaal te gaan verdedigen ofzo XP |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | IV Trueskill VI schreef: | Reclames spreken ook altijd de waarheid he . |
Heb ik of Gezer dat gezegd? Een mooie slagzin/reclame hoeft niet per sé een waarheidsgetrouwe slagzin/reclame te zijn, maat. |
Oké het klopt dat de PS3 niet alles kan, maar BIJNA alles.  |
Jep hij kan geen brood roosteren en shit, maar ach, broodroosters zijn niet zo héél duur  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Sep 2009 22:17 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | IV Trueskill VI schreef: | Reclames spreken ook altijd de waarheid he . |
Oké het klopt dat de PS3 niet alles kan, maar BIJNA alles.  |
Jep hij kan geen brood roosteren en shit, maar ach, broodroosters zijn niet zo héél duur  | Ik heb nog nooit geprobeerd om een stukje brood in die gleuf te stoppen, ik ga het ook maar niet proberen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:05 Onderwerp:
| |

|
kubus schreef: | Als medewerker van de GameMania zal ik vertellen dat er 10 PS3 Slims zijn verkocht, en 2 Xboxen. In de hele week. (in mijn filiaal dan)
<Ik ben verder compleet neutraal met dit soort dingen. Vind alledrie de consoles wel iets hebben, en heb ze dan ook alledrie in huis staan> |
Dit is dan natuurlijk verkoperstaal , van jou uit game mania .
Ik lees ook dat er hier mensen zijn die denken dat 360 geen topgames
meer geeft .
belangrijkste is de winaar en na het plaatsen van deze vraag het ik nog ff de belangrijkste online winkels afgeschuimt
En dit heb ik ervan opgestoken op Gameplay.uk staat ps3 boven de best verkopende spellen dus op nr1 op game.uk ook GM geef het hier ook toe
en dan niet te vergeten de 2 grootste online winkels van de USA zijn
uitverkocht .
Eerst had ik nog op een gelijkspel maar als de verkoop op dit ritme doorgaat wint ps3 .
Ook kwa games verkoop in uk 1 game in top 10 voor 360 Batman
op gamefaq.com en gamespot.com staat alles van ps3 in de top 10 buiten batman v 360 en 1 Wii spel .
Ben toch geschorken van die cijfers nu nog de Japanse en we weten alles .  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:16 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Vgchartz is bullshit, en zelfs daar is de kloof 8 miljoen ipv je 9 miljoen. In 2007 en in de eerste maanden van 2008(tot de pricedrop van 360) heeft de PS3 meer verkocht dan 360.
"De prijs van de console maakt niet zoveel uit het zijn vooral de games die het doen. "
Ook bullshit, anders zou de PS3 wereldwijd de Wii voorbij moeten steken gezien hoeveel toffe games erop uitkomen. |
Mwah VG bullshit?
Niet zo lang geleden hadden we chart track sales waarin Xbox 360 twee keer zoveel had verkocht als de Wii. VGCHARTZ (met name IOI) zei dat die sales bullshit is....En enkele weken geleden kwam dan een artikel van chart track waarin men zich excuseerde omdat hun sales verkeerd waren.
Ik ga nu niet VG de hemel inprijzen maar het feit dat men het wel bij de juiste eind was doet me toch geloven dat VG geen bullshit is.
Trouwens toffe games voor jou maar ze verkopen niks tegenover andere games bij de concurrenten. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:24 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | kubus schreef: | Als medewerker van de GameMania zal ik vertellen dat er 10 PS3 Slims zijn verkocht, en 2 Xboxen. In de hele week. (in mijn filiaal dan)
Dit is dan natuurlijk verkoperstaal , van jou uit game mania .
Ik lees ook dat er hier mensen zijn die denken dat 360 geen topgames
meer geeft .
belangrijkste is de winaar en na het plaatsen van deze vraag het ik nog ff de belangrijkste online winkels afgeschuimt
En dit heb ik ervan opgestoken op Gameplay.uk staat ps3 boven de best verkopende spellen dus op nr1 op game.uk ook GM geef het hier ook toe
en dan niet te vergeten de 2 grootste online winkels van de USA zijn
uitverkocht .
Eerst had ik nog op een gelijkspel maar als de verkoop op dit ritme doorgaat wint ps3 .
Ook kwa games verkoop in uk 1 game in top 10 voor 360 Batman
op gamefaq.com en gamespot.com staat alles van ps3 in de top 10 buiten batman v 360 en 1 Wii spel .
Ben toch geschorken van die cijfers nu nog de Japanse en we weten alles .  |
Neem het van me aan...Gebruik nooit online winkels data....Batman AA voor PS3 staat hoger dan Halo ODST (dacht Amazon)....Geloof je dan echt dat Halo ODST minder gaat verkopen?
Edit: Dit is gewoon een discussie zoals we al zoveel hebben gehad. Waarin de meeste zeiden dat PS3 meer zou verkopen dan de Xbox 360 door games X Y en Z maar elke keer werd het toch de Xbox 360 die meer verkochte. |
|
Terug naar boven |
|
|
kubus |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:44 Onderwerp:
| |

|
Idd, online sites zetten vaker andere dingen bovenaan om daarvan sales te boosten. Al ooit de "Top 10 Games" gezien bij speelgoed winkels enzo? The Polar Express stond daar ooit op #2 ofzo en die game is legendarisch om z'n kutheid.
En hoezo praat ik "verkoperstaal"? Ik probeer toch geen mensen over te halen iets te kopen? x_o Ik nam aan dat jullie nieuwschierig waren naar de statistieken vanwege deze poll, dus ik zei dat we ontzettend veel Slims en PS3s verkopen, maar amper 360en. =/
Ik ben ook gewoon een gamer, niet een of andere gladjanus die wat probeert te verkopen D: ? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 01:03 Onderwerp:
| |

|
Volgens VGchartz verkocht de PlayStation 3 meer in de zelfde periode als de Xbox 360, volgens VGchartz.. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 01:19 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | konnichiwa schreef: | Gezer schreef: | Vgchartz is bullshit, en zelfs daar is de kloof 8 miljoen ipv je 9 miljoen. In 2007 en in de eerste maanden van 2008(tot de pricedrop van 360) heeft de PS3 meer verkocht dan 360.
"De prijs van de console maakt niet zoveel uit het zijn vooral de games die het doen. "
Ook bullshit, anders zou de PS3 wereldwijd de Wii voorbij moeten steken gezien hoeveel toffe games erop uitkomen. |
Mwah VG bullshit?
Niet zo lang geleden hadden we chart track sales waarin Xbox 360 twee keer zoveel had verkocht als de Wii. VGCHARTZ (met name IOI) zei dat die sales bullshit is....En enkele weken geleden kwam dan een artikel van chart track waarin men zich excuseerde omdat hun sales verkeerd waren.
Ik ga nu niet VG de hemel inprijzen maar het feit dat men het wel bij de juiste eind was doet me toch geloven dat VG geen bullshit is.
Trouwens toffe games voor jou maar ze verkopen niks tegenover andere games bij de concurrenten. |
Dat ze niks verkopen tegenover de concurrent is ook bullshit, Uncharted verkocht meer dan Mass Effect bijvoorbeeld.
Tuurlijk horen we altijd "Zomg Exclusive X on PS3 haz failed becuz it didnt sellz 2 million on launchdayz lollz" |
Laat ik het in een ander perspectief zetten.
Top tien Xbox 360 games sales:
Halo 3 10,06
Gears of War 5,90
Gears of War 2 5,13
Forza 2 4,00
Fable 3,06
Call of Duty 2 2,43
Left for Dead 2,35
Mass Effect 2,08
Saints Row 1,98
PGR 4 1,81
Top Tien PS3 games sales:
MGS4 4,16
Resistance 3,6
Motorstorm 3,48
Grant Turismo 5 Prologue 3,10
Uncharted 2,5
Little Big Planet 2,35
Killzone 1,82
Resistance 1,62
Ratchet and Clank ToD 1,49
Heavenly Sword 1,37
En over dat laatste zin is dat dan ook niet zo? Veel van die games waren gehyped als gek en werden vaak door Sony Fanboys aangehaald als de reden waarom de PS3 meer zou verkopen dan Xbox 360 en het eind resultaat was praktisch altijd hetzelfde...Sales waren maar lauw en PS3 deed het niet veel beter (buiten MGS4). |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 01:20 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Volgens VGchartz verkocht de PlayStation 3 meer in de zelfde periode als de Xbox 360, volgens VGchartz.. |
Als je de PS3 launch vergelijkt met de Xbox 360 dan klopt het ja... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Sep 2009 11:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | konnichiwa schreef: | ninodude schreef: | Volgens VGchartz verkocht de PlayStation 3 meer in de zelfde periode als de Xbox 360, volgens VGchartz.. |
Als je de PS3 launch vergelijkt met de Xbox 360 dan klopt het ja... |
Nope, PS3 verkoopt meer dan 360 over dezelfde periode. Het verschil? Bij de 360 zagen we geen "zomg it haz the failz" artikels door fanboys/journalisten. |
Zeg ik toch...
Natuurlijk zag je geen ZOMG it haz the failz. Het verkocht beter dan de originele Xbox. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Sep 2009 11:41 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Grant Turismo 5 Prologue 3,10 |
GT5P staat al op 3,9M volgens Polyphony:
Gran Turismo 5 Prologue (North America) 820
Gran Turismo 5 Prologue (Europe) 2,330
Gran Turismo 5 Prologue (Asia) 100
Gran Turismo 5 Prologue (Japan) 690
Totaal: 3,940
Bron: http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
Niet slecht voor een demo vind je niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 03 Sep 2009 14:09 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | pizzarulez schreef: | ninodude schreef: | De PlayStation 3 is pas net begonnen imo, nouja net.. sinds Metal Gear Solid 4 ging het bergopwaarts. |
Beetje addicted aan de ps3 of niet. ;-) |
Maybe.. ik vind de PlayStation 3 gewoon een superconsole, als we het over films & games hebben eindigt het altijd met de PlayStation 3 bij ons.
Altijd beter dan iets af te zeiken wat je niet hebt, toch? |
True, ik heb alle 3 de consoles gehad(next gen), wii (spreekt voor zich) heb ik weggedaan. Zelfde met de ps3(niet om de zelfde reden als de wii, meer omdat er voor mij te weinig games op zated die ik echt wou.
Heb nu een xbox360 en een ps2 en pc ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:03 Onderwerp:
| |

|
Wat is winnen???
Even terug in de tijd.
De meesten denken dat de SNES de best verkochte console was(voor die tijd) met de meest verkochte games,hier is niets van waar,de genesis verkocht stukken beter,maar toch staat de SNES bij velen als winner in het geheugen gegriefd.
Op dit moment is de Wii de winnaar en dat zal ook zo blijven.
Ik speel het meest op de Xbox360,deze console heeft voor mij gewoon de meeste games en de beste grapichs bij multiplatform games.
Ook heb ik een Ps3 want sommige games wil ik gewoon niet missen,en het is de beste blu-ray speler op de markt,maar wel de verliezer volgens mij.
Maar maakt het mij wat uit?? Ik heb ze alle drie vanaf de eesrte dag,zolang er een volgende generatie komt van alle console's maakt t mij niet uit wie de verliezer wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:17 Onderwerp:
| |
|
Playstation Anyone?
Sony is euhm achter..... en slu........**** |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Sep 2009 16:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
crono999 schreef: | De meesten denken dat de SNES de best verkochte console was(voor die tijd) met de meest verkochte games,hier is niets van waar,de genesis verkocht stukken beter,maar toch staat de SNES bij velen als winner in het geheugen gegriefd. | 29 miljoen > 49 miljoen? De Mega Drive is toch echt 20 miljoen minder verkocht dan de Super Nintendo.
Anyway, ik heb geen Xbox 360 prijsdaling gezien. De Xbox 360 Arcade is niet van prijs veranderd en de Pro is gewoon vervangen door de Elite. Het zullen vooral games zijn die bepalen wat er eind 2009 gebeurt, niet de prijsdalingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 03 Sep 2009 18:28 Onderwerp:
| |
|
Ik heb nog nooit een Playstation zien verliezen.
En Sony Computer Entertainment heb ik ook nog nooit zien verliezen.
Geen marktleider zijn, boeit hun echt niks, ze geloven er anders zelf nog in dat ze het altijd Marktleider zijn en dat zullen blijven.
Zolang het rendabel blijft en de banen kunnen uitkeren blijven zij doorgaan.
MS probeert alleen het aandeel van de Playstation op de Markt te stelen, en Nintendo is gewoon te arm om een console manufacturer te zijn.
Beter blijft de Playstation de komende generaties nog.
MS kan beter weggaan, hun markt die de Core/Hardcore moet voorstellen is niet zo groot en dat doel hebben ze waarschijnlijk al bereikt.
Nintendo kan beter Sega volgen en Ontwikkelaar worden inplaats van Console Manufacturer .
Het is maar hoe hard anderen Sony kunnen volgen.
MS zou ook jarenlang door kunnen gaan als concurrent voor Sony.
Maar beter dan Sony worden blijft moeilijk aangezien SCEE er veel in investeert en zo ook de meeste ontwikkelstudios heeft(Laat Staan Hoe Groot heel Sony is).
Met Natal, WIImote en Sony Wand allemaal hetzelfe degen met de grootste hype wint.
Nintendo zal het waarschijnlijk niet zolang kunnen bijblijven, wegrennen van MS en Sony heeft geen zin.
Met hype kom je ook al heel ver(Wat Sony voornamelijk gebruikte in verleden met Playstations/Walkmans ).
Merknaam Sony is ook nog atlijd heel sterk en redenvatbaar voor hype.
Laten we het anders hebben over andere bedrijven die de Game-industrie gaan binnenvallen, inplaats van over de oude 3 te hebben.
Er is een nieuw soort bedrijf nodig om de huidige Console Makers uit de industrie te isoleren.
EA Partnership met .....??
Apple?
EA en Apple dominatie?
Activions Blizzard grijpt kansen?
Wat gaan Sony, MS en Nintendo doen om niet te eindigen zoals Atari en Sega?
We hebben nieuwe bloed nodig, niet alles kan altijd blijven zoals het is.
Net als Crash 10 jaar geleden een eervolle dood ervaarde, moet alles dat ervaren.
Er bestaat zo iets als de Goede Oude Tijd, als dingen niet veranderen zullen er ook moeilijk Goede Oude Tijden zijn, aangezien niks verandert.
Dood aan het Oude, Prijs het nieuwe!
De oude legendes gaan zometeen dood en dan is er een behoefte aan nieuwe helden.
Helden zoals David Jaffe, Cliffy B en Suda51 . |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 03 Sep 2009 20:16 Onderwerp:
| |

|
@ Gezer
De Ps3 is mijn verliezer omdat ik daar het minste op speel.
Wat heb IK eraan dat andere de ps3 een winnaar vinden als ik er niet op speel.
Een epic fail van jouw dus dat jij dat niet kan lezen in mijn stukje waarin ik dat duidelijk zeg.
Misschien dat als je wat minder fanboy ben je wat objectiever kan lezen,maar jij ziet alleen maar SONY en PS3 in je ogen.
En wees eens eerlijk,ziet de ps3 eruit als een winnaar? Op dit moment? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 03 Sep 2009 20:35 Onderwerp:
| |
|
crono999 schreef: | @ Gezer
De Ps3 is mijn verliezer omdat ik daar het minste op speel.
Wat heb IK eraan dat andere de ps3 een winnaar vinden als ik er niet op speel.
Een epic fail van jouw dus dat jij dat niet kan lezen in mijn stukje waarin ik dat duidelijk zeg.
Misschien dat als je wat minder fanboy ben je wat objectiever kan lezen,maar jij ziet alleen maar SONY en PS3 in je ogen.
En wees eens eerlijk,ziet de ps3 eruit als een winnaar? Op dit moment? |
De eerste 2 a 3 bevatten juist alle slechtere/mindere spellen uit een Console Generatie , in verband met Techniek leren kennen en Sequels.
GT 5 is waarschijnlijk een van de weinige games die op 1080P gaat draaien, dat geeft al aan hoe slecht de andere games en ontwikkelaars wel niet zijn.
Geef ze wat tijd.
Wie speelt er uberhaupt op een PS3? PS2 is er nog...
Ooit komt er een dag dat de PS3 baanbrekende Games gaat bevatten en de PS2 wordt afgeschreven, tot die dag kunnen we beter op de PS2 blijven gamen.
Games als Mana Khemia, Ar Tonelico, Persona en NIS CO gaan later de geschiedenis in als beste JRPG's uit de PS2 Tijdperk.
Aangezien niemand ze koopt, worden ze ook nog eens gegarandeert zeldzaam.
Zo iets als Valkyrie Profile op de PS1, de game is heel zeldzaam en wordt geprezen als een van de beste JRPG's op de PS1, alleen wilt niemand het hebben als het bijvoorbeeld geremaked wordt. XD
Geschiedenis zal zich herhalen zoals altijd.
Mens ging dood, Mens gaat dood.
De beste games kwamen in een verdere stage van de Playstation Cyclus, dus dat zou ook wel herhaalt worden.
Neem bijvoorbeeld PS2: Noemenswaardige Blockbusters die nogsteeds als goede PS2 Games worden gezien en uit de begintijden komen zijn: MGS2 en FF X.
Kijk nu naar Ps3 en noemenswaardige titels: MGS4 en FF 13.
Van Games als GT, Tekken, SC, GTA kwamen er later Sequels uit die beter waren dan de vorige versies. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |