Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:14    Onderwerp: De PS3 komt eraan...naar welke games kijk je het meeste uit? Reageren met citaat

Nu de PS3 eraan komt, ben ik toch benieuwd naar welke aangekondigde game(s) en welke onaangekondigde (maar "hoogstwaarschijnlijk" wel komende) game(s) jullie het meeste verlangen?

Ik persoonlijk wil heel graag een keer Motorstorm spelen en Resistance ga ik ook wel halen, denk ik. Van deze laatste verwacht ik namelijk dat het (net als R&C) een hele goede serie wordt.
In de verdere toekomst wacht ik vooral op God of War 3 (zo'n super-eindbaas met PS3 graphics anyone?! ), White Knight Story en LittleBigPlanet.
Ook Uncharted: Drake's Fortune lijkt me heel leuk, maar daarvan heb ik te weinig gezien om hierover goed te kunnen oordelen. (En natuurlijk zal ook deze IP een lekkere serie worden , mits de eerste game goed wordt.)

PS: zo'n topic is er al geweest, maar nu, zo vlak voor de launch en met de recente aankondigingen van nieuwe games lijkt het me toch leuk om dit nog een keer te vragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Even in rijtjesvorm:

- Heavenly Sword
- Devil May Cry 4
- Ratchet & Clank
- God of War 3

En vast nog een hele berg games die ik vergeet, Sony heeft veel goede exclusives in huis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, toekomstverhalen: Devil May Cry 4 is de game waar ik het meest naar uitkijk voor de PS3. Stiekem ook nog naar GT5, al vind ik dat de serie écht niet zo meer door kan als in deel 4. Ze mogen me verrassen.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk het meeste uit naar assasins creed lijkt me zo vreed resitance heb ik en het is echt een aanrader
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij zullen het zijn:

- Heavenly Sword
- Motorstorm
- God of War 3
- Ratchet and Clank
- Nieuwe DBZ rpg-game als die ooit komt!
- Nieuwe SOCOM-game
- Die nieuwe Uncharted ofzo
- Warhawk
- Killzone 2
- LittleBigPlanet

Maar ja, voordat die allemaal uitzijn behalve Motorstorm, dan is het alweer september ofzo.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

September 2008 bedoel je
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien wel ja
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou graag de ps3 hebben maar ik ben niet zo voor die sports/shooters games ik ben eerder voor de rpg's maar die zijn er op de ps3 nauwelijks.

ga ook een beetje wachten op een prijsverlaging
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 06:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Enchanted Arms, Untold Legends: Dark Kingdom en The Elder Scrolls IV: Oblivion zijn drie RPGs die op dag 1 verschijnen op de PS3. Zelf kijk ik uit naar zowat alle games die SCE zelf in ontwikkeling heeft behalve Killzone 2 en Warhawk. Daarnaast enkel naar FFXIII, Versus XIII en MGS4.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 07:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Enchanted Arms, Untold Legends: Dark Kingdom en The Elder Scrolls IV: Oblivion zijn drie RPGs die op dag 1 verschijnen op de PS3. Zelf kijk ik uit naar zowat alle games die SCE zelf in ontwikkeling heeft behalve Killzone 2 en Warhawk. Daarnaast enkel naar FFXIII, Versus XIII en MGS4.

Ten eerste: beetje vroeg op vandaag, Joni?

Ten tweede: en welke games zijn dat dan wel niet allemaal (je weet wel, die van SCE)?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

@Devilly
Jij bent anders ook vroeg genoeg op

Anyways, RPG's zijn altijd welkom. Ik hoop dat het grote aanbod op de PS2 overloopt naar de PS3.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm mja ik hoop ook op een paar goeie rpg's

Kingdom Hearts 3 anyone??

en mja
1. Kingdom Hearts 3 (nog wel ni bevestigd maja)
2. Metal Gear Solid 4
3. Final Fantasy XIII
4. Final Fantasy Versus XIII
5. Resistance
6. Heavenly Sword
7. Nieuwe Socom
8. Motorstorm
9. White Knight Story
10. Killzone 2

en dan nog veel meer maar kom is al veel he
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2007 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Joni Philips schreef:

Ten eerste: beetje vroeg op vandaag, Joni?

Ten tweede: en welke games zijn dat dan wel niet allemaal (je weet wel, die van SCE)?

SCE staat voor Sony Computer Entertainment, dus games uit Sony's eigen stal.. Formula one, Motorstorm, Resistance, Ratchet & Clank etc.
en heel veel nieuwe franchises die de first en second party brengen naar de PS3.

Ik kijk zelf ook uit naar de games van SCE alleen met Warhawk heb ik niks verder voor mij ook FFXIII (en Versus), MGS4, Kingdom Hearts 3 en White Knight Story en min of meer hou ik een klein oogje voor Lair.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat

@ wackyproffesor: ik weet wat/wie SCE is, wackyproffesor, ik weet alleen niet welke titels daar allemaal onder vallen. De echt bekende ken ik wel, maar dan houd het ook wel een beetje op.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
@ wackyproffesor: ik weet wat/wie SCE is, wackyproffesor, ik weet alleen niet welke titels daar allemaal onder vallen. De echt bekende ken ik wel, maar dan houd het ook wel een beetje op.
Afrika, Singstar, Buzz, WipeOut, The Getaway, WRC, Pursuit Force, Twisted Metal, God of War, Syphon Filter, Ico, Shadow of the Colossus, Heavenly Sword, Genji, Jak, Ratchet, Sly Raccoon, Primal, Ghost Hunter, EyeToy, Gran Turismo, APe Escape, LocoRoco, World Tour Soccer/This is Football... Ik ben maar even wat games aan het opnoemen waarvan een groot deel wel een PS3 vervolg zal krijgen.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er inderdaad goed uit. Maar even over WipEout, die is ook al op de N64 uitgekomen, dus echt exclusief kun je 't niet noemen...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
Ziet er inderdaad goed uit. Maar even over WipEout, die is ook al op de N64 uitgekomen, dus echt exclusief kun je 't niet noemen...
Dat is het grappige, toen was Psygnosis (de ontwikkelaar) al eigendom van Sony. Sony heeft dus effectief een Nintendo 64 game moeten uitbrengen wegens een contract dat toen al eerder gesloten was.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Au...ondersteuning van de concurrentie, dat voelt vast niet prettig.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
Au...ondersteuning van de concurrentie, dat voelt vast niet prettig.
De PS1 had toen al een ruime voorsprong en tja, in een nog verder verleden had Sony al games gemaakt voor de SNES enzo. Psygnosis was toen nog redelijk onafhankelijk, maar wel volledig eigendom van SCE.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: