EA GAMES |
UBISOFT |
|
57% |
[ 8 ] |
SIERRA |
|
7% |
[ 1 ] |
ATARI |
|
7% |
[ 1 ] |
EIDOS |
|
0% |
[ 0 ] |
MICROSOFT |
|
14% |
[ 2 ] |
SONY |
|
14% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 14 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Urkie |
Geplaatst: 17 Mrt 2007 22:11 Onderwerp: Wie is volgens jullie de beste game denveloper
| |

|
Wie is volgens jullie de beste game developer |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Mrt 2007 22:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Wat een keuzes in die poll. Eidos, Sierra en Atari maken amper zelf games bijvoorbeeld. Ik ga niet stemmen in de poll, maar wel een antwoordje achter laten. De beste publisher is in mijn ogen Square-Enix, ze hebben gewoon het meeste J-RPG talent onder hun vleugels (of banden mee). Qua kleintjes: Level 5 (hun RPGs zijn top zonder uitzondering), Naughty Dog en Insomniac. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 17 Mrt 2007 22:22 Onderwerp:
| |

|
ik heb ook niet gestem door de keuze's
maar ik vindt bioware de beste developer omdat ze alleen nog maar titels heb gemaakt die gemideld wel een 9 halen nou de meesten dan. en ze komen met nog meer 9 waarscheinlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 09:44 Onderwerp:
| |

|
mijn stem gaat ook niet naar de mensen uit de poll. Mijn stem gaat naar Blizzard en naar Square-Enix. |
|
Terug naar boven |
|
|
lil_mik3 |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 13:23 Onderwerp:
| |

|
Voor mij is het Nintendo hun maken al jaren topgames  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jean |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 15:58 Onderwerp:
| |

|
Dit is hetzelfde als je vraagt wat vind jij de beste auto die er is en dan geef je de opties opel renault volkswagen en peugeot.
Te weinig opties sjakie.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 16:52 Onderwerp:
| |
![]()
|
Wat een vraag! Eentje waar ik geen antwoord op kan geven in ieder geval... Dit is hetzelfde als te moeten zeggen wat ik de beste game aller tijden vind, maar daarop kan ik ook niet antwoorden. Ik kan alleen antwoorden op een vraag als: "Wat vind je de beste RTS (-developer)?"
De vraag die nu gesteld wordt vind ik te grootschalig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 21:19 Onderwerp:
| |

|
Mja square-enix in mijn ogen die zijn zoals pixar ik heb hun nog maar 1 slechte game weten maken
maja staat er niet bij |
|
Terug naar boven |
|
|
Gideon |
Geplaatst: 19 Mrt 2007 21:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nintendo voor mij Vrijwel constante stroom aan topgames, met maar heel zelden een flop. Met franchises als The Legend of Zelda, Super Mario Bros., Metroid, Fire Emblem, Advance Wars, Pikmin, Starfox, F-Zero enz. behoor je wat mij betreft aan de top. En daarna komt een heeeeele tijd niets... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 20 Mrt 2007 18:54 Onderwerp:
| |

|
Gideon schreef: | Nintendo voor mij Vrijwel constante stroom aan topgames, met maar heel zelden een flop. Met franchises als The Legend of Zelda, Super Mario Bros., Metroid, Fire Emblem, Advance Wars, Pikmin, Starfox, F-Zero enz. behoor je wat mij betreft aan de top. En daarna komt een heeeeele tijd niets... |
Mja daar heb je gelijk in maar ik word wel een beetje gek van alle games die ze uit één character uitzuigen
mario anyone?
als andere ontwikkelaars dat ook zouden doen hebben we binnenkort tomb raider karting of metal gear football  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 21 Mrt 2007 08:46 Onderwerp:
| |

|
kingsora schreef: | Gideon schreef: | Nintendo voor mij Vrijwel constante stroom aan topgames, met maar heel zelden een flop. Met franchises als The Legend of Zelda, Super Mario Bros., Metroid, Fire Emblem, Advance Wars, Pikmin, Starfox, F-Zero enz. behoor je wat mij betreft aan de top. En daarna komt een heeeeele tijd niets... |
Mja daar heb je gelijk in maar ik word wel een beetje gek van alle games die ze uit één character uitzuigen
mario anyone?
als andere ontwikkelaars dat ook zouden doen hebben we binnenkort tomb raider karting of metal gear football  |
mm dat lijt me wel heel erg vet hoor metal gear football. als de keeper de bal wil grijpen schiet je gewoon met een stinger op hem. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 21 Mrt 2007 11:14 Onderwerp:
| |

|
Stefan L schreef: | kingsora schreef: | Gideon schreef: | Nintendo voor mij Vrijwel constante stroom aan topgames, met maar heel zelden een flop. Met franchises als The Legend of Zelda, Super Mario Bros., Metroid, Fire Emblem, Advance Wars, Pikmin, Starfox, F-Zero enz. behoor je wat mij betreft aan de top. En daarna komt een heeeeele tijd niets... |
mario anyone?
mm dat lijt me wel heel erg vet hoor metal gear football. als de keeper de bal wil grijpen schiet je gewoon met een stinger op hem. |
Hehe is miscchien een goed idee voor een nieuwe wii game van hideo kojima, hij wou er toch één maken he  |
|
Terug naar boven |
|
|
ms90isr |
Geplaatst: 21 Mrt 2007 20:43 Onderwerp:
| |
![]()
|
ik koop gewoon de games die ik leuk vind en of het nou EA, Microsoft, Ubisoft, Square Enix is maakt mij niks uit |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 26 Mrt 2007 03:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 07 Apr 2007 12:52 Onderwerp:
| |

|
Gideon legde het perfect uit. Nintendo heeft met al hun franchises een behoorlijke vinger in de pap. Er zijn maar weinig franchises die aan de kwaliteit en het succes van Nintendo's franchises kunnen tippen. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 07 Apr 2007 13:13 Onderwerp:
| |

|
Nintendo is idd een goeie developer maar de games die ze maken zeggen me gewoon niets (miss daarom dat ik ook geen wii heb gekocht)
Maar als ik dan toch een developer moet noemen dan zeg ik Ubisoft  |
|
Terug naar boven |
|
|
MiCoZ |
Geplaatst: 13 Apr 2007 15:30 Onderwerp:
| |

|
Ik kan niet goed kiezen Kojima is natuurlijk geweldig, maar het team achter ICO en SotC heb ik ook heel veel respect voor. Valve brengt wel coole games uit en Nintendo met Zelda ook.
(gare keuzes in die poll zeg) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 23 Apr 2007 18:16 Onderwerp:
| |

|
die turkse makers van "crysis "gaan ook nog ver geraken ,nu ubisoft en insomniac |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Apr 2007 18:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | die turkse makers van "crysis "gaan ook nog ver geraken ,nu ubisoft en insomniac | Die Turkse makers van Crysis wonen in Duitsland. |
|
Terug naar boven |
|
|
Erik_ |
Geplaatst: 23 Apr 2007 19:32 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 23 Apr 2007 19:37 Onderwerp:
| |

|
Erik_ schreef: | Ravensburger. |
Dan doe je MB en Parker oneer aan.
Aan de andere kant.
"Iedereen kan een poll openen... van Ravensburger"
Blijkt toch wel een echte hit te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 25 Apr 2007 20:00 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | die turkse makers van "crysis "gaan ook nog ver geraken ,nu ubisoft en insomniac |
Waarom denk je eigenlijk dat ze in Turkije gevestigd zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 25 Apr 2007 21:05 Onderwerp:
| |

|
omdat ze een turks bedrijf zijn.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Apr 2007 21:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | omdat ze een turks bedrijf zijn.. |
Crytek is an interactive entertainment development company founded by Cevat, Avni and Faruk Yerli in 1999. The main office is located in Frankfurt am Main, Germany. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 25 Apr 2007 21:16 Onderwerp:
| |

|
Ja oke ,de oprichter is turks en er werken ook turken (waarvan 1 gëinterviewd op Gunk) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |