Auteur |
Bericht |
|
dannyveno |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:26 Onderwerp: [GC] EA Persconferentie
| |

|
Iemand die naar EA kijkt/heeft gekeken?
Zeg hier wat je ervan vond. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:31 Onderwerp:
| |

|
Zelfs in Mass Effect een respect systeem
Respect man
Wel een coole trailer. |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:42 Onderwerp:
| |

|
Is tegenwoordig hip zo'n systeem. Maar als ik het goed verstond geldt dat enkel voor je crewmates? Trailer vond ik mwuah, al heb ik wel zin in de game gekregen.
Old Republic trailer vond ik tof, maar ik ben nog steeds niks wijzer van geworden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:44 Onderwerp:
| |

|
Ik wil gameplay van Star Wars: The Old Republic, niet een of andere Duitse shit ! |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:51 Onderwerp:
| |

|
Viel mij redelijk tegen, geen nieuwe games of gameplay van vette games. Hopen dat Sony het beter doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Iedereen die Xfire heeft, join de chatroom die ik host, hij heet gamed gamescom. (join door via Xfire naar Chat Rooms te gaan en dan rechtermuisknop op Chat Rooms -> Goto Chatroom -> gamed gamescom intypen).
Is gezellig hoor alleen het is wel etenstijd zo ongeveer Maar ik blijf 'm hosten Is wat handiger dan het forum imo.
Wacht hij is echt afgelopen dus . Nou ja, als om 19:00u Sony begint allemaal even http://nl.justin.tv/chillaxtv checken want ze claimen dat ze daar het gaat hosten, ze maken reclame op het PS.com forum:
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=bEN_GamescomGD&thread.id=595
En de Gamed chatroom gaat gewoon door als Sony live te zien is, maar volgens mij heeft die gast net bekend gemaakt dat het onzin is.
Laatst aangepast door GekooktEi op 18 Aug 2009 17:59; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:55 Onderwerp:
| |

|
Redelijke/matig conferentie
Snap niet dat Dice denkt dat BF:BC2 beter gaat worden dan CoD:MF2, tot nu toe komt MF2 veel indrukwekkender over ondanks dat er niet veel bekend is.
Ben wel teleurgesteld.. had gehoopt dat ze wat (goede) beelden van Mass Effect en/of Old Republic zouden laten zien.
Enigste pluspunt is dat Brutal Legend me wel grappig lijkt, veel leuke originele elementjes en dat Ozzy er in voorkomt.
Overall heeft EA wel een indrukwekkende line-up met Battlefield, Dragon Age, Mass Effect, Old Republic, Need for Speed, Brutal Legend en Dante's Inferno.
Laatst aangepast door wackyprofessor op 18 Aug 2009 17:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:56 Onderwerp:
| |

|
Off: Weet iemand of Nintendo ook langs komt? |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:58 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij niet, in ieder geval geen conferentie van Nintendo zelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2009 17:59 Onderwerp:
| |

|
wackyprofessor schreef: | Volgens mij niet, in ieder geval geen conferentie van Nintendo zelf. |
Ok bedankt jammer, ik hoopte toch stiekem stieken heel stiekem op ja jullie weten het wel... zucht.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:01 Onderwerp:
| |

|
nee, geen Nintendo op de planner. |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:02 Onderwerp:
| |
|
GekooktEi schreef: | Iedereen die Xfire heeft, join de chatroom die ik host, hij heet gamed gamescom. (join door via Xfire naar Chat Rooms te gaan en dan rechtermuisknop op Chat Rooms -> Goto Chatroom -> gamed gamescom intypen).
Is gezellig hoor alleen het is wel etenstijd zo ongeveer Maar ik blijf 'm hosten Is wat handiger dan het forum imo.
Wacht hij is echt afgelopen dus . Nou ja, als om 19:00u Sony begint allemaal even http://nl.justin.tv/chillaxtv checken want ze claimen dat ze daar het gaat hosten, ze maken reclame op het PS.com forum:
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=bEN_GamescomGD&thread.id=595
En de Gamed chatroom gaat gewoon door als Sony live te zien is, maar volgens mij heeft die gast net bekend gemaakt dat het onzin is. |
Niet om 6 uur? |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:02 Onderwerp:
| |

|
Waar is die old republic trailer? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Akatora schreef: | GekooktEi schreef: | Iedereen die Xfire heeft, join de chatroom die ik host, hij heet gamed gamescom. (join door via Xfire naar Chat Rooms te gaan en dan rechtermuisknop op Chat Rooms -> Goto Chatroom -> gamed gamescom intypen).
En de Gamed chatroom gaat gewoon door als Sony live te zien is, maar volgens mij heeft die gast net bekend gemaakt dat het onzin is. |
Niet om 6 uur? |
Dan moet de pers aanwezig zijn, het begint om 1900 uur en eindigt om 2100 uur. |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:08 Onderwerp:
| |

|
@ WackyProfessor: Zoiets heet PR bullshit. Ze zeggen dat alleen omdat CoD6 op het moment de meest geaticipeerde shooter van het moment is
Wel kut van The Old Republic. Ik hoopte op een nieuwe trailer niet een gaye dyb van de E3 trailer.
Voor de rest ook weinig interessants. Peter Moore die zichzelf voor gek zet met die sport shit, Mass Effect kort bondig trailertje waar je niet wijzer van word. Dragon Age is nog steeds lelijk, Fifa 10 is gewoon weer een getweakte versie van 09.
Neen, een typische persconferentie zoals je die in EDuitsland verwacht.
wachten maar op Sony! |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 18 Aug 2009 18:10 Onderwerp:
| |

|
hoe droog, ik zit in di xfire chat room, en zie mensen erin en eruit springen xD
maar heeft niemand een real link?
had er nu kunnen zitten, maar ben helaas te ziek om er te zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|