Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 18:59    Onderwerp: gamescom Reageren met citaat

Ik ben van plan om naar de gamescom(19-23 aug) te gaan en ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om met een hele bende Gamed-leden samen te gaan. Ik zou willen gaan op zaterdag en zondag en overnachten in het gamescomCamp(http://www.gamescomcamp.com)

Iemand zin om mee te gaan?

Laatst aangepast door im2 op 16 Aug 2009 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk idee man! Ik zou wel meewillen gaan? Ligt eraan hoe oud je moet zijn en de kosten. Ook heb ik vervoer nodig..
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

combiticket camp en fair:
http://www.gamescomcamp.com/index.php?p=preise&l=uk

alleen fair:
http://www.gamescom-cologne.com/eShop/entertainment_eshop_admission_tickets_catalogue.php

Op de site van gamescomcamp lees ik trouwens dit:

Citaat:
Is there an age limit?
Children and teenagers have to be at least 16 years of age in order to be allowed to camp at the gamescomCamp. If you haven't reached the age of 18, an adult has to place the tent-reservation for you, and further, you have to be accompanied by an adult, who has been entitled to custody by the legal guardian for the time of the camp. To download the necessary form, please click here.

Als je wil overnachten op dat kamp moet er blijkbaar minstens één meerderjarige bij zijn. (ik ben 17) Hopelijk kan ik die hier vinden

Laatst aangepast door im2 op 16 Aug 2009 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

40 Euro kan ik wel aan komen. Gamescon is in Duitsland toch? Maar zou eerst nog willen weten wie nog meer willen. Misschien leuk als iemand een camera meeneemt en dan kunnen we de filmpjes op Gamed plaatsen.

Moet eerst nog vragen of ik mee mag. Denk niet dat me ouders me zomaar met een groep vreemden laat weggaan?=P
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

En wanneer is dat en shit, en als ik ga is 't dan ook chill als ik nog eigen vrienden mee neem?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Misschien leuk als iemand een camera meeneemt en dan kunnen we de filmpjes op Gamed plaatsen.

Ik heb een Samsung i8910 HD en daar kan je wel degelijke foto's/video's mee maken. Volgens mij is er op dat camp ook gratis Wi-fi dus het moet wel lukken om dat op Gamed te plaatsen.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:
1)En wanneer is dat en shit, en 2)als ik ga is 't dan ook chill als ik nog eigen vrienden mee neem?

1) 19-23 aug
2)doe maar
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja of op de frontpage posten. Vorig jaar had Gamed zelf zoiets gedaan. Ik dacht bij Leipzig?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou wel willen meegaan , maar ik kom er juist achter dat ik met mijn rijbewijs niet buiten Belgie mag rijden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Vervoer wordt mijn probleem vooral. Ik moet waarschijnlijk met de trein gaan dan want me ouders hebben geen auto..
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ja of op de frontpage posten. Vorig jaar had Gamed zelf zoiets gedaan. Ik dacht bij Leipzig?

Echt? Kan je mij de link geven?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. dat wordt zoeken denk ik. Ik zoek later wel even.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ik mag zowiezo niet ben nog te jong voor dat soort dingen als het aan me ouders licht. ben nog maar 13.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Pffffff..... ik ben op dat moment op vakantie in Italië
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het geld en de leeftijd, maar helaas moet ik werken. Volgend jaar zeker! Als er dan nog een gamescom komt...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lawliet schreef:
Ik heb het geld en de leeftijd, maar helaas moet ik werken. Volgend jaar zeker! Als er dan nog een gamescom komt...
Normaal gezien wel. De Gamescom moet een serieuze opvolger worden voor de Games Convention
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer, had graag willen gaan als je dit eerder had laten weten. Kan moeilijk vrijnemen op korte termijn in deze vakantieperiode.

Ik heb zelf ook nog een auto dus dan had ik eventueel zelf vervoer problemen kunnen oplossen. Jammer, misschien volgend jaar.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog 2 dagen toch?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

19de is alleen voor de pers

Ikzelf wou 22-23 gaan.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk zelf dat GamesCom te klein is om grote aankondigen te doen. Waarom zouden ze dat doen als de Tokyo Game Show op de loer ligt? Die komt ook zeer snel...

En iedereen weet dat de Tokyo Game Show vele malen interessanter is voor een bedrijf als Sony...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Ik denk zelf dat GamesCom te klein is om grote aankondigen te doen. Waarom zouden ze dat doen als de Tokyo Game Show op de loer ligt? Die komt ook zeer snel...

En iedereen weet dat de Tokyo Game Show vele malen interessanter is voor een bedrijf als Sony...

De TGS is interessanter voor Japanse uitgevers. Er komt bijna geen Westerse Kat
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
Maar die komt pas eind september en dat kan te laat zijn voor sommige aankondigingen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

cecilffiv schreef:
Lilyman schreef:

De TGS is interessanter voor Japanse uitgevers. Er komt bijna geen Westerse Kat

We zullen zien wie gelijk heeft.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik vind het zelf wel lachen maar wel zin om met een hele groep te gaan zelf ook 17 3 Dec 18 dus helaas nog maar 2-3 maanden.

Maar ik denk zelf beter dat we dit dan iets eerder moeten regelen dus meschien moeten verschuiven naar volgend jaar:)

Maar als je alnog een 18 jarige of ouder mee hebt vind ik het geen probleem

PS. Volgend jaar heb ik auto+ rijbewijs dus kan ik zelf ook voor vervoer van mij en nog wat andere meenemen
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Aug 2009 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Ja ik vind het zelf wel lachen maar wel zin om met een hele groep te gaan zelf ook 17 3 Dec 18 dus helaas nog maar 2-3 maanden.

Maar ik denk zelf beter dat we dit dan iets eerder moeten regelen dus meschien moeten verschuiven naar volgend jaar:)

Maar als je alnog een 18 jarige of ouder mee hebt vind ik het geen probleem

PS. Volgend jaar heb ik auto+ rijbewijs dus kan ik zelf ook voor vervoer van mij en nog wat andere meenemen

Lol ik word 4 dagen later 18
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: