Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2009 00:16 Onderwerp:
| |

|
XPowerStef schreef: | omg, en je vind je niveau echt hoger dan de gemiddelde tiener die hier rondloopt? fijn dat je alles weet over pytosejashfignminia, maar... jaja, hier komt weer een 4chan quote. You sir, are an idiot. |
+ 1
dantekloon schreef: | ach jij bent gewoon een bosaap |
+1 
Laatst aangepast door Christian Vuye op 15 Aug 2009 00:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 15 Aug 2009 02:18 Onderwerp:
| |

|
XPowerStef schreef: | omg, en je vind je niveau echt hoger dan de gemiddelde tiener die hier rondloopt? fijn dat je alles weet over pytosejashfignminia, maar... jaja, hier komt weer een 4chan quote. You sir, are an idiot. |
newfag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 15 Aug 2009 11:04 Onderwerp:
| |

|
Waarom zetten we hier niet gewoon lekker een slotje op?
Dan kan D: zn foto's op hyves zetten en daar lekker pronken met zn lichaamshaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2009 11:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Aaruman schreef: | Waarom zetten we hier niet gewoon lekker een slotje op?
Dan kan D: zn foto's op hyves zetten en daar lekker pronken met zn lichaamshaar. | Goed idee. Heel de discussie is trouwens nutteloos. Haargroei hangt wel af van testoseron, maar als het genetisch bepaald is dat je geen borsthaar krijgt, kan je nog meer testosteron hebben dan een testosteron fabriek, je krijgt het niet. En boy, ik had liever genen gehad die er niet voor zorgden dat ik me dagelijks moet scheren om een baard te vermijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |