Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Aug 2009 19:10 Onderwerp:
| |

|
Moh belachelijke opmerking, ik doe mijn job, wat maakt u een belachelijke opmerking, belachelijk gewoon  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 05 Aug 2009 19:27 Onderwerp:
| |

|
Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor. In Nederland zou Wilders wsl zelfs de val van het kabinet hebben geëist omdat ze van Marokkaanse afkomst zijn, maar dat is ook weer een beetje overdreven.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Aug 2009 19:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Joker schreef: | Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor. | En toch vond de rechter het niet nodig dat er politie in de zaal aanwezig was ... Zegt imho genoeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 05 Aug 2009 20:15 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Joker schreef: | Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor. | En toch vond de rechter het niet nodig dat er politie in de zaal aanwezig was ... Zegt imho genoeg. |
Zegt genoeg... over de Belgen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Aug 2009 22:12 Onderwerp:
| |

|
Nee, de mannen waren niet extreem gevaarlijk. Dus dan is het niet nodig dat er politie aanwezig was. Daar is een onderzoek aan vooraf gegaan hoor
Ze hadden gewoon de deur op slot moeten doen, bende hoeren. Hoevaak moet hier nog iets gebeuren vooraleer iemand een sleutel ronddraait in het sleutelgat
Ze hebben hier 10.000 euro, ja 10.000 mensen, budget vrijgemaakt om netten boven de gevangenis te plaatsen. Een gewoon touw zal die helikopters ook wel kunnen tegenhouden Maar nee, nu moet er eerst weer een gevangene gaan vliegen vooraleer ze er nog een keertje over "nadenken".
Wat is er mis met dit land? Ik ga een staatsgreep plegen denk ik. Dan gebruik ik het Belgisch leger, alle 5 man, inclusief de artillerie (de katapult ) om de wereld te veroveren!!
Wedden dat ze er niets aan gaan doen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Aug 2009 22:34 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: |
Wat is er mis met dit land? Ik ga een staatsgreep plegen denk ik. Dan gebruik ik het Belgisch leger, alle 5 man, inclusief de artillerie (de katapult ) om de wereld te veroveren!!
Wedden dat ze er niets aan gaan doen?  |
Ik haal wel een paar gevechtsvliegtuige/heli's van het dichts bij zijnde hollandse leger basis, Kan et niet mislukken .[/i] |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 05 Aug 2009 23:43 Onderwerp:
| |

|
Wij zijn hier in Nederland ons legioen cuteh kitteh's te verzamelen om een aanval op Belgie te doen! |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 06 Aug 2009 07:09 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Aug 2009 10:56 Onderwerp:
| |

|
Laat alles maar overkop gaan. Als we daarmee de gameindustrie kunnen aantrekken heb ik daar niets op tegen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |