Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Moh belachelijke opmerking, ik doe mijn job, wat maakt u een belachelijke opmerking, belachelijk gewoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor. In Nederland zou Wilders wsl zelfs de val van het kabinet hebben geëist omdat ze van Marokkaanse afkomst zijn, maar dat is ook weer een beetje overdreven.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joker schreef:
Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor.
En toch vond de rechter het niet nodig dat er politie in de zaal aanwezig was ... Zegt imho genoeg.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Joker schreef:
Echt hoor, 'dat er nu toevallig even 8 man ontsnappen' haha, hij is toch verantwoordelijk en toevallig zou ik het ook niet noemen, wat een sukkel. Ook zo'n opmerking zeg, die gasten van de laatste ontsnapping bedreigden vrouwen en een kind met een kalashnikov en raakten in een vuurgevecht met de politie, dat zijn niet zomaar een paar boefjes hoor.
En toch vond de rechter het niet nodig dat er politie in de zaal aanwezig was ... Zegt imho genoeg.

Zegt genoeg... over de Belgen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, de mannen waren niet extreem gevaarlijk. Dus dan is het niet nodig dat er politie aanwezig was. Daar is een onderzoek aan vooraf gegaan hoor
Ze hadden gewoon de deur op slot moeten doen, bende hoeren. Hoevaak moet hier nog iets gebeuren vooraleer iemand een sleutel ronddraait in het sleutelgat

Ze hebben hier 10.000 euro, ja 10.000 mensen, budget vrijgemaakt om netten boven de gevangenis te plaatsen. Een gewoon touw zal die helikopters ook wel kunnen tegenhouden Maar nee, nu moet er eerst weer een gevangene gaan vliegen vooraleer ze er nog een keertje over "nadenken".

Wat is er mis met dit land? Ik ga een staatsgreep plegen denk ik. Dan gebruik ik het Belgisch leger, alle 5 man, inclusief de artillerie (de katapult ) om de wereld te veroveren!!

Wedden dat ze er niets aan gaan doen?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Wat is er mis met dit land? Ik ga een staatsgreep plegen denk ik. Dan gebruik ik het Belgisch leger, alle 5 man, inclusief de artillerie (de katapult ) om de wereld te veroveren!!

Wedden dat ze er niets aan gaan doen?

Ik haal wel een paar gevechtsvliegtuige/heli's van het dichts bij zijnde hollandse leger basis, Kan et niet mislukken .[/i]
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij zijn hier in Nederland ons legioen cuteh kitteh's te verzamelen om een aanval op Belgie te doen!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Aug 2009 07:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Er gebeurt nog iets nuttigs met ons belastingsgeld:
http://assets.rug.be/img_art/pdfkrant/hbvl//hbvl01.pdf

Meer: hier en hier

Iets om op de frontpage te plaatsen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Aug 2009 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat alles maar overkop gaan. Als we daarmee de gameindustrie kunnen aantrekken heb ik daar niets op tegen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: