Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
marino BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2007 17:33    Onderwerp: Tv inbranden Reageren met citaat

Als ik aan het wii'en ben, gaat mn tv bij de wii menu's altijd inbranden. ik gebruik deze tv:
Philips.pdf
dit hoort volgens mij niet, komt dit omdat mn tv gewoon oud is? bij gamecube enzo deed ie dit niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2007 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het zou niet mogen, maar bij oudere televisies durft dat wel eens gebeuren.
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 23:29    Onderwerp: Re: Tv inbranden Reageren met citaat

1. Zorg er in iedergeval voor dat je de TV niet de hele tijd op één scherm aan laat staan, zet anders het beeldscherm even uit. Misschien een kleine moeite, maar dan heb je ook niet dat je onder het gamen een ingebrand (oud) menu te zien krijgt.

2. Heb je het verder alleen bij het WiiMenu?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
marino BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ja het is heel vreemd, bijvoorbeeld bij het wii-kanalen menu of als ik op het home knopje druk bij het spelen. ik zet hem ook uit als ik weg van het scherm ga, het komt gewoon denk ik omdat hij zo oud is.
Terug naar boven
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 12:34    Onderwerp: RE: TV Inbranden Reageren met citaat

Mmm... Zo oud lijkt hij me nou ook niet echt, maar bij je cube had je dit niet... Misschien omdat daar het beeld, zelfs in pauze, constand in beweging is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm heel vreemd... inbranden gebeurt alleen als je heel lang het zelfde ziet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: