Auteur |
Bericht |
|
Pendulum |
Geplaatst: 03 Aug 2009 15:11 Onderwerp: Prototype save game
| |

|
heeft iemand misschien voor mij een save game van prototype pc helemaal uitgespeeld en al, die wel op medium of hard is uitgespeeld :p |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 03 Aug 2009 15:16 Onderwerp:
| |

|
Wat je zelf doet,doe je meestal beter  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pendulum |
Geplaatst: 03 Aug 2009 15:53 Onderwerp:
| |

|
ik heb em al uitgespeeld gast
maar is verwijderd dus vandaar geen zin in om opnieuw te spelen |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 03 Aug 2009 17:35 Onderwerp: Re: Prototype save game
| |

|
Pendulum schreef: | heeft iemand misschien voor mij een save game van prototype pc helemaal uitgespeeld en al, die wel op medium of hard is uitgespeeld :p |
niet dat ik het ooit gedaan heb, maar vind je die dingen niet gewoon zomaar op het internet? Google even en je vind vast wel iets. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pendulum |
Geplaatst: 03 Aug 2009 19:54 Onderwerp: Re: Prototype save game
| |

|
Niels schreef: | Pendulum schreef: | heeft iemand misschien voor mij een save game van prototype pc helemaal uitgespeeld en al, die wel op medium of hard is uitgespeeld :p |
niet dat ik het ooit gedaan heb, maar vind je die dingen niet gewoon zomaar op het internet? Google even en je vind vast wel iets. |
alsof ik dat niet gedaan heb... -.- |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 03 Aug 2009 22:45 Onderwerp: Re: Prototype save game
| |

|
Pendulum schreef: | Niels schreef: | Pendulum schreef: | heeft iemand misschien voor mij een save game van prototype pc helemaal uitgespeeld en al, die wel op medium of hard is uitgespeeld :p |
en waarom vind ik er dan wel 1
http://forums.techarena.in/attachments/video-games/8888d1246436736-protosavetype.zip |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 04 Aug 2009 00:31 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij kan je van vrijwel elke cheats-site savegames afhalen. Weet het niet helemaal zeker, aangezien ik ze al jaren niet meer bezocht heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 04 Aug 2009 12:33 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Volgens mij kan je van vrijwel elke cheats-site savegames afhalen. Weet het niet helemaal zeker, aangezien ik ze al jaren niet meer bezocht heb. |
Grappig hou ik vroeger bijna bij elke game cheatte, en nu eigenlijk nergens meer  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 29 Okt 2009 21:04 Onderwerp: Re: Prototype save game
| |

|
streetfighter schreef: | Pendulum schreef: | Niels schreef: | Pendulum schreef: | heeft iemand misschien voor mij een save game van prototype pc helemaal uitgespeeld en al, die wel op medium of hard is uitgespeeld :p |
en waarom vind ik er dan wel 1
http://forums.techarena.in/attachments/video-games/8888d1246436736-protosavetype.zip |
misschien omdat je voor dat forum een lid moet zijn ? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|