Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

de hond uit fable 2 lijkt me een geweldige toevoeging...
ja
68%
 68%  [ 11 ]
nee
31%
 31%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht   
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2007 22:28    Onderwerp: Fable 2: who let the dog out? Reageren met citaat

Peter Molyneux heeft weer een fantastische belofte gedaan, namelijk dat je die liefde kan gaan voelen in fable 2. 1 van de manieren om dat te doen is door het introduceren van de hond... nou vraag ik me af wat jullie hier van vinden... is die hond cool of niet
ik vind die hond iig errug cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2007 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

De hond is geweldig Ik hoop dat Molyneux zijn belofte nakomt en de hond net zo goed, zo niet beter, werkt dan in de demonstratie die hij gaf tijdens de GDC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Azazel BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2007 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Die hond is misschien wel leuk, maar een "geweldige toevoeging aan het spel" kan ik het toch niet noemen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2007 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind 'm fantastisch. In die demo reageerde hij al erg cool, zeker toen Molyneux hem bang maakte . Echt z'n poten zo over z'n ogen etc. Echt heel erg leuk.
Eigenlijk vind ik hem net zo tof als die poppetjes uit LittleBigPlanet, en geloof me, daar ben ik helemaal weg van.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2007 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Tenminste kunnen we zeggen dat Molyneux wat mee heeft gekregen van het succes van Nintendogs ..

Maar goed, behalve dat ik hem over het algemeen een grote praatjesmaker vind, is het wel erg tof als dieren nu ook een echt onderdeel worden van games. Dat soort dingen heb ik veel liever dan telkens maar die betere graphics.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: